Daarom schokte het mij ook zo dat de Peshmerga er niet in slaagde deze dorpen te verdedigen en opper ik dat het niet weer mag gebeuren. Ik hoop dat ze hier van geleerd hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:17 schreef theunderdog het volgende:
http://english.al-akhbar.(...)&utm_campaign=buffer
"UN says jihadis killed 40 minority children in northwestern Iraq"
Vuile kindermoordenaars, smerige slangen .
Inderdaad... Hoop dat ze verrast werden en dat het een enkele militaire misser was, niet het begin van een serie van dit soort afgrijselijke dingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:34 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Daarom schokte het mij ook zo dat de Peshmerga er niet in slaagde deze dorpen te verdedigen en opper ik dat het niet weer mag gebeuren. Ik hoop dat ze hier van geleerd hebben.
Echt mooi dat het leger van maliki samenwerkt met de Koerden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:38 schreef scarymovie123 het volgende:
http://nos.nl/artikel/683(...)terrein-op-isis.html
Inderdaad, laat dit een eenmalig iets zijn..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:34 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Daarom schokte het mij ook zo dat de Peshmerga er niet in slaagde deze dorpen te verdedigen en opper ik dat het niet weer mag gebeuren. Ik hoop dat ze hier van geleerd hebben.
Waarom post jij ook nooit gewoon de link?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:42 schreef mrstylo het volgende:
@vvanwilgenburg: Peshmerga killed many ISIS fighters in Makhmur. Between 35-80 ISIS fighters, sources say #iraq #kurdistan
Donequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom post jij ook nooit gewoon de link?
Ze kunnen daar niet goed schatten. Echt de hele tijd.quote:
Kortom: betrouwbaarheid ....................... nah.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kunnen daar niet goed schatten. Echt de hele tijd.
Ene keer zijn er 10k peshmerge naar Sangal gegaan en de andere keer is het weer 20k
Hij is best betrouwbaars hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: betrouwbaarheid ....................... nah.
Ah kom op he, tussen 35 en 80 wat moet je daar nu mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is best betrouwbaars hoor.
Over dat schatten bedoelde ik journalisten daar in het algemeen.
Zij weer -.- ze irriteert me enormquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:59 schreef UpsideDown het volgende:
Dat vrouwtje houdt de mannen ook steeds van hun werk af, staat ze alweer te interviewen:![]()
Hij kan toveren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:16 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
en hoe doe je dan die zogenaamde 'image search' van jou
wacht bedoelen ze met die 1e tweet dat ze isis geen genade zullen tonen of juist andersom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:29 schreef mrstylo het volgende:
@EzidiPress: Êzîdî from Khanasor: "They are all going to die tonight, we will take no prisoners. They either die or we tonight"
#TwitterKurds #ShingalSOS
https://twitter.com/ezidipress/status/496723285435236352
@SlemaniTimes: Sources confirm over 500 #Yezidi women have been abducted by #ISIS from #Shingal, to be married off in Tal Afar. #TwitterKurds #ISIL #KDP
https://twitter.com/slemanitimes/status/496723638247116802
its kill or be killed vrij vertaald lijkt me dat ze dat bedoelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:47 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
wacht bedoelen ze met die 1e tweet dat ze isis geen genade zullen tonen of juist andersom?
nee maar ik bedoel wie zegt we will not take prisoners? zeiden isis dat of yezedi's die tegen isis vechten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
its kill or be killed vrij vertaald lijkt me dat ze dat bedoelen
"Êzîdî from Khanasor:"quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:52 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel wie zegt we will not take prisoners? zeiden isis dat of yezedi's die tegen isis vechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |