Ik had net voor 0 goed beantwoordquote:
Vaak is ellende toch wel in dezelfde wijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overal kunnen mensen vermoord worden, zou wel heel toevallig zijn als dat op dezelfde plek telkens gebeurt.
ik echt zomervakantie 2011quote:
Ja oké maar of je het tot moord laat komen ligt ook een beetje aan jezelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak is ellende toch wel in dezelfde wijken.
Wat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké maar of je het tot moord laat komen ligt ook een beetje aan jezelf.
is het een geverifieerde grap nu?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
lok je nou de wp is dik grap uit?
hij maakt er een potje vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
dm jouw account dan maak ik een potje aan
ik vind die grappen niet meer zo leukquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is het een geverifieerde grap nu?
Madame Paon heb ik ooit een naaktfoto van gezien maar zo vies dik vond ik die nietquote:
Als je KKJ gewend bentquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Madame Paon heb ik ooit een naaktfoto van gezien maar zo vies dik vond ik die niet
Ik hou niet zo van stoofpotquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
dm jouw account dan maak ik een potje aan
Daarna ben ik gebantquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind die grappen niet meer zo leuk
ja iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook niet
en zo dik ben ik niet
linkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee FOK!-rar 2.0
Die naaktfoto's van Yvonne zijn echt shocking
heeft ze een lichaam?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk arrogant omdat iedereen doet alsof ze het lichaam van Kate Upton heeft.
De toon is wel gezet nu ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook niet
en zo dik ben ik niet
Ze heeft een open relatie met die taxichauffeur + een kind wat neerkomt op dat zij om zich heen kan neuken en hij daaraan financieel bijdraagt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk arrogant omdat iedereen doet alsof ze het lichaam van Kate Upton heeft.
quote:
Ik haat dat soort vrouwen echt intens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een open relatie met die taxichauffeur + een kind wat neerkomt op dat zij om zich heen kan neuken en hij daaraan financieel bijdraagt.
Arme jongen.
vet grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De toon is wel gezet nu ja.
Met deze stevige taal hoef je je niet meer dik te maken
Zoiets?
quote:
quote:
je moet er niet zo zwaar aan tillenquote:
Precies maak je toch niet dik wpquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet er niet zo zwaar aan tillen
Ach ik heb BBC, zo heeft iedereen watquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:58 schreef JanCees het volgende:
Vriend van mij zei gister dat ie TBC heeft
is dat raar?
Nee dat komt veel vaker voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:58 schreef JanCees het volgende:
is dat raar?
Dit moet een troll zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schuld ligt altijd bij beide kanten.
LSD hier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik heb BBC, zo heeft iedereen wat
ze hadden ook zelda op de gameboyquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Die was geniaal maar haalt het niet bij Zelda I en II op de NES
Kan goed besmettelijk zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:58 schreef JanCees het volgende:
is dat raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |