Geen idee.quote:
"... toch al een beetje sleets"? Die ouwe was zo oud, daar stond ik niet eens in!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:36 schreef Gellius het volgende:
Goeie OP trouwens. Die ouwe was toch al een beetje sleets.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:12 schreef pyl het volgende:
[..]
"... toch al een beetje sleets"? Die ouwe was zo oud, daar stond ik niet eens in!
Zij lijkt op Christina Ricci. Maar het is geen woensdag vandaag.quote:
Ik ben een sportliefhebber. Maar laat ik nu net de laatste tijd het kunstschaatsen links hebben laten liggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:46 schreef Z het volgende:
Het is een kunstschaatsster. Of een kunstschaats-ster. Wat gulder willen.
Ik kijk er soms met genoegen naar. Maar dan ontgaat me de naam altijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Gellius het volgende:
Beslist geen sport om verminderd waakzaam over te zijn, Tong.
Dat is in dit geval allemaal best begrijpelijk, Tong.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:03 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk er soms met genoegen naar. Maar dan ontgaat me de naam altijd.
Hans Hoesac ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:13 schreef Z het volgende:
Ok. Bij wijze van hint, hussel ik de letters door elkaar, en dan kunnen Tong en Berkery puzzelen. Wellicht helpt dat
De letters:
Casha Sohen
Briljant radioprogramma. Voorloper van Jiskefet.quote:
Ik mis nu de meiden.quote:
Ik ben van de zorgvuldige contemplatie, wyccie. Zomaar ongefundeerd ondoordachtheden de wereld in te slingeren, dat stuit mij tegen de borst.quote:
Dat lijntje is dan waarschijnlijker ofwel van het Photoshoppen of van een nutteloos transparant stukje stof. Een push-up heeft ze zeker niet aan. Er wordt niks omhoog of bij elkaar gedrukt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Z het volgende:
Push-up. Volgens mij trekt een doorzichtig stukje stof de boel bij elkaar. Je ziet ook een lijntje lopen.
Nu is het natuurlijk niet zo dat ik alle foto's van Sasha zo in detail bestudeer, maar jullie zijn lastig te overtuigen.
Er is geknoeid met die foto, hoor. Ik vind dat 'streepje' maar merkwaardig ...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef Gellius het volgende:
Ik hield mij vanavond stomtoevallig bezig met wat onschuldig nader primair bronnenonderzoek en het valt mij op dat "Casha" haar ehm, - comment à dire... voorkomen nogal uitgebreid heeft ten opzichte van de jaren waarin zij haar claim to fame vergaarde.
Zomaar een observatie, hoor.
Dat blijkt wel, ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, de OP is heilig. Daar moet je niet aankomen.
Die slikt zaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:57 schreef pyl het volgende:
Dat vraagt om nieuw onderzoeksmateriaal.
[ link | afbeelding ]
Jullie meningen graag!
Ik verdien de P.C. Hooftprijs van FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:11 schreef Gellius het volgende:
Ik betreur het altijd dat de Hoofse liefde bij Tong in zulke onvruchtbare aarde is gevallen.
Daar kan over worden getwist :quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:18 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik denk dat we het daar nog eens over moeten hebben, Tong.
Wellicht, maar de vraag is of zij daarbij smokkel-bh-technieken aanwendt.quote:
Dat vind ik nou ook. Kunnen ze na al die jaren eindelijk een nuttige bijdrage leveren, geven ze niet thuis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu weten we nog steeds niet of het koud is met je poes op het ijs. Je zou toch denken dat Tokay en/of wyccie ons daar wel opheldering over had kunnen geven.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Kunnen ze na al die jaren eindelijk een nuttige bijdrage leveren, geven ze niet thuis.
Welnu, beste Scrut, dat verschilt van poes tot poes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu weten we nog steeds niet of het koud is met je poes op het ijs. Je zou toch denken dat Tokay en/of wyccie ons daar wel opheldering over had kunnen geven.
Goed, laat ik voor mijzelf spreken: nee, dat is níet koud, pyl. Mijn poes kan daar tegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef pyl het volgende:
Dat vind ik nou ook. Kunnen ze na al die jaren eindelijk een nuttige bijdrage leveren, geven ze niet thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |