Ben er jarenlang elk jaar op vakantie geweest. De boulevard, de loodsboten, Michiel de Ruijter, de veerboot naar Breskens.quote:
Dan heb je het slechtste van Zeeland gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Ben er jarenlang elk jaar op vakantie geweest. De boulevard, de loodsboten, Michiel de Ruijter, de veerboot naar Breskens.![]()
Maar ik heb vast nooit de slechte buurten opgemerkt.
levensgevaarlijk tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:29 schreef niels0 het volgende: Het IJsselmeer vind ik totaal niet interessant om te varen. Wadden geen ervaring mee. Da's een beetje link daar met getijden.
Zou jij terugkeren naar Zeeland na je studie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:21 schreef -supergirl- het volgende:
Zeeuwen verzameltopic
Vlissingen represent
Wat vind jij het mooist dan? Zoutelande en Westkapelle o.i.d. ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan heb je het slechtste van Zeeland gezien.
Herpes in je mond en platjes in je kont?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:30 schreef skippy22 het volgende:
[..]
De eerste keer met 2 soa's terug van vakantie![]()
mwahquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Wat vind jij het mooist dan? Zoutelande en Westkapelle o.i.d. ?
MosselS jonge kutmegoolquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zeeland ruikt naar zeekraal, zieke mosselen en zeepier
Excusesquote:
Ligt compleet aan waar ik een baan vind. Ik ben in heel Nederland bereid te worden :p boeit me geen flikker. Alleen we beetje dichtbij m'n familie natuurlijk, dus niet helemaal zomaar in Friesland als het dichterbij kanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zou jij terugkeren naar Zeeland na je studie?
Ik vind dit serieus een goede post die op waarheid berust is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:05 schreef tijnhet het volgende:
Limburg...![]()
Groningen vind ik gezellig.
Friesland... ook wel leuk, mooie natuur, rustige plekjes, maar iets teveel duim-in-aars-mensen. Zo van heuj jeuj eigen taaltje kijk ons eens cultuur zijn. Doe gewoon chill.
Zeeland? Och. Onbereikbaar, dus geen idee wat daar zit. Ja, van die sjonnies met neonverlichting onder hun stoere ootootjes.
Bedankt voor de update, ik zal het z.s.m updaten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:23 schreef OllieWilliams het volgende:
de kaart in de OP is outdated trouwens qua gemeenten. hieronder een nieuwere versie met bovendien gegevens over het percentage rokers in de gemeenten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..] met bovendien gegevens over het percentage rokers in de gemeenten [..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:52 schreef antfukker het volgende:
[..]
Herpes in je mond en platjes in je kont?
Grunnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:30 schreef skippy22 het volgende:
Grunn is echt leuk hoor. Lekker in stadskanaal wonen tussen alle alle andere paupers.
The fuck is deze dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:23 schreef OllieWilliams het volgende:
de kaart in de OP is outdated trouwens qua gemeenten. hieronder een nieuwere versie met bovendien gegevens over het percentage rokers in de gemeenten
[ afbeelding ]
Stadskanaal. Dan noem je ook wel wat op. Die was ik vergeten in die ene poll erbij te zetten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:30 schreef skippy22 het volgende:
Grunn is echt leuk hoor. Lekker in stadskanaal wonen tussen alle alle andere paupers.
aja da wee'k oek niequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe houden ze dat dan weer bij? Door enquêtes of door je AH-bonuskaart en/of pingedrag?
maarja vrij idioot natuurlijk. Heb gehoord dat ze daar in de hoogtijdagen 3000 klanten per dag hadden, tuurlijk ga je dan meer dan 500 gr in stock moeten hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vreemde zaak
+@ je eerdere post: http://www.pzc.nl/regio/z(...)checkpoint-1.4451318
Was de grootste coffeeshop van Nederland. Dan red je het niet met 500 gram neequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
maarja vrij idioot natuurlijk. Heb gehoord dat ze daar in de hoogtijdagen 3000 klanten per dag hadden, tuurlijk ga je dan meer dan 500 gr in stock moeten hebben
Ex-Hulstenaar representin'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:21 schreef -supergirl- het volgende:
Zeeuwen verzameltopic
Vlissingen represent
Tja, ik snap het probleem niet zo. Al die Fransen en Belgen die erop afkomen is alleen maar goed voor de economie toch, die kopen wat eten/drinken, benzine, etc.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was de grootste coffeeshop van Nederland. Dan red je het niet met 500 gram neeIk heb begrepen dat de politie een keer was binnengevallen, een hele zooi in beslag had genomen en dat het de dag erop weer business as usual was. Vandaar ook criminele organisatie en zo, i.v.m. de snelheid waarmee ze bevoorraad werden.
De gemeente had er zelfs extra dure parkeerplaatsen gefixtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja, ik snap het probleem niet zo. Al die Fransen en Belgen die erop afkomen is alleen maar goed voor de economie toch, die kopen wat eten/drinken, benzine, etc.
Nicequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De gemeente had er zelfs extra dure parkeerplaatsen gefixt
En al bij binnenkomst in Terneuzen stond in meerdere talen (door de gemeente) aangegeven hoe je bij Checkpoint moest komen
Als het klopte wat je zei, had het wel Was van Gent geheten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:22 schreef DarkAccountant het volgende:
Sas van Gent, de naam zelf zegt het al, ze geven het gewoon toe. Geef het dan maar gewoon terug aan Gent. Dank u.
Kaartje is het aantal bedpartners van Supergirl per gemeente.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[ afbeelding ]
En ze hebben er een skihal aan over gehouden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De gemeente had er zelfs extra dure parkeerplaatsen gefixt
En al bij binnenkomst in Terneuzen stond in meerdere talen (door de gemeente) aangegeven hoe je bij Checkpoint moest komen
Ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ze nu eeens Zeeuws Vlaanderen aan België geven en Schouwen-Duiveland + Tholen aan Zuid Holland geven en de rest aan Noord Brabant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |