Nee. Ik woon in Zwolle, dus was ik bij de bekerfinale en nu bij de Johan Cruijff-schaal voor PEC. Verder gun ik Ajax altijd alle goeds. Maar deze twee prijzen gunde ik PEC meer, omdat PEC die nog nooit gewonnen heeft en Ajax vaak zat.quote:
Successupporter dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik woon in Zwolle, dus was ik bij de bekerfinale en nu bij de Johan Cruijff-schaal voor PEC. Verder gun ik Ajax altijd alle goeds. Maar deze twee prijzen gunde ik PEC meer, omdat PEC die nog nooit gewonnen heeft en Ajax vaak zat.
Overigens heeft PEC in een paar maanden tijd meer prijzen behaald dan Feyenoord in de afgelopen tien jaar...
Wat wil je dat ik zeg? Fijn dat ze dat veroordelen. Nu de praktijk in Nederland: ISIS-vlaggen, toenemende radicalisering onder moslimjongeren, opmars salafisme en steunbetuigingen voor de doelen van ISIS.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom ontwijk je dit soort discussies? Beetje zielig.
Herkenbaar. Kom uit zwolle, woon in rotterdam en ben voor Ajax. Maar Pec gunde ik de prijzen ook. Heb vaak genoeg in een druilerig koud half leeg stadion naar emmen en veendam zitten kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik woon in Zwolle, dus was ik bij de bekerfinale en nu bij de Johan Cruijff-schaal voor PEC. Verder gun ik Ajax altijd alle goeds. Maar deze twee prijzen gunde ik PEC meer, omdat PEC die nog nooit gewonnen heeft en Ajax vaak zat.
Overigens heeft PEC in een paar maanden tijd meer prijzen behaald dan Feyenoord in de afgelopen tien jaar...
Ik zie eerder een kristalnachtje tegen dit soort lui ontstaan...quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg? Fijn dat ze dat veroordelen. Nu de praktijk in Nederland: ISIS-vlaggen, toenemende radicalisering onder moslimjongeren, opmars salafisme en steunbetuigingen voor de doelen van ISIS.
Ja, hier bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:16 schreef OProg het volgende:
Jort stelt het aan de kaak.
Zoals wel vaker.
Die wilde ik inderdaad net benoemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |