Is dit niet gewoon Abraham?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef hoink581 het volgende:
Zoek jij nu eerst zelf eens iets om je door te laten neuken.
Hoe kom je erbij dat ik geneukt wil worden? Nooit gehoord van top en bottom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:09 schreef hoink581 het volgende:
Zoek jij nu eerst zelf eens iets om je door te laten neuken.
Nou het zal je verbazen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:11 schreef Barney-Stinson het volgende:
Begrip voor pedo's? Denk dat weinig fokkers dat hebben.
13 in Spanje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
In Duitsland mag je 14-jarige legaal neuken. Niks mis mee.
denk dat dit topic er wat mee te maken heeft http://forum.fok.nl/topic/2135056/5/25quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:11 schreef Barney-Stinson het volgende:
Begrip voor pedo's? Denk dat weinig fokkers dat hebben.
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel mensen die het opnemen voor mensen die heel serieus vertellen over hun pedoseksualiteit, en hoe ze vinden dat ze rechten hebben op dat gebied. Al dan niet dubieus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef Barney-Stinson het volgende:
Als er iemand een verhaal typt over bijvoorbeeld ik verliefd op een meisje van 14 en ik ben zelf 19 en ze zeggen dan ''gewoon neuken die handel'', bedoel je dat? Die trollen gewoon
Dan kan je de gekke homohaters overal ter wereld de hand schudden. die geloven ook niet dat er een andere geaardheid is dan die waar ze zelf achter staan. Even tolerant ook als die rare gaybashers in de States bijvoorbeeld. Ben er maar trots opquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Persoonlijk geloof ik er niet eens in dat pedofilie een geaardheid is. Naar mijn idee wordt een mens hetero/bi/homo geboren en alles daar tussenin.
Ooohhhhhh lekker. Ik weet wat ik volgend zomer ga doen.quote:
Is het ook een geaardheid om als 21 jarige een 50 jarige aantrekkelijk te vinden? Nee dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:13 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb je een bron voor de redelijk zware claim dat pedofilie geen geaardheid is?
Denk dat het zelfs bij 13-jarigen nog een kansloze missie is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ooohhhhhh lekker. Ik weet wat ik volgend zomer ga doen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan had ik onderhand haatpm's moeten krijgen.
Tolerant? Dus om de buurman niet aan je 6 jarige zoontje te laten friemelen is intolerant? Nou dan maar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan kan je de gekke homohaters overal ter wereld de hand schudden. die geloven ook niet dat er een andere geaardheid is dan die waar ze zelf achter staan. Even tolerant ook als die rare gaybashers in de States bijvoorbeeld. Ben er maar trots op
Nee ze vragen er niet om, maar dat geeft ze nog geen rechten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:16 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Pedofilie is een geaardheid en ze vragen er niet om om zo te worden.
Dus haat ik ze absoluut niet en vind het alleen maar knap als ze niet naar hun behoeften handelen.
Het zijn en blijven nog altijd gewoon mensen.
Volgens mij snap jij de begrippen waarmee je strooit niet helemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:20 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Tolerant? Dus om de buurman niet aan je 6 jarige zoontje te laten friemelen is intolerant? Nou dan maar.
Ook dat eeuwige vergelijk tussen homo's en pedo's ben ik zat. Bij normale man-man relaties komt de behoefte van 2 kanten. Dus de hele situatie is totaal anders.
Dit topic betreft dan ook onder andere de situatie rondom deze user!quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:24 schreef pussycatdoll het volgende:
Linkse_Boomknuffelaar.
Als ik 1 iemand nog wel eens op z`n bek wil rammen, dan is hij dat wel. Gewoon omdat hij een gore parasiet is en zelf vernoemd ''kindervriend'' zum kotsen.
Dat is gewoon een troll.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:24 schreef pussycatdoll het volgende:
Linkse_Boomknuffelaar.
Als ik 1 iemand nog wel eens op z`n bek wil rammen, dan is hij dat wel. Gewoon omdat hij een gore parasiet is en zelf vernoemd ''kindervriend'' zum kotsen.
Helaas wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen zoals hem.
Ik snap het heel goed. Mijn probleem ermee is dan ook hoe ik lees dat pedofielen steeds een weg naar een green light voor die ''vieze dingen'' zoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de begrippen waarmee je strooit niet helemaal.
Homofilie is het je aangetrokken voelen tot mannen. Ook mannen die zich niet tot jou aangetrokken voelen. Pedofilie is het je aangetrokken voelen tot kinderen. Homoseksualiteit en pedoseksualiteit, dan doe je ook nog vieze dingen met het object van je verlangens.
Begrijp je het wat beter? Dan kan je nu nog eens op mijn post pogen te reageren
En zonet leek jouw probleem toch met de maatschappelijke acceptatie van pedofielen te zijn en niet per se de pedofiel zelf. Dus jij wilt als het ware een openbare lynching op grote schaal? :/quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:28 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Mijn probleem ermee is dan ook hoe ik lees dat pedofielen steeds een weg naar green light voor die ''vieze dingen'' zoeken.
In de tijden waarover jij spreekt was de hele levensloop van de mens anders. Met 40 was je al een bejaarde.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:24 schreef mig72 het volgende:
Maar aan de TS:
Ik doe niet mee aan populaire heksenjachten. Dat is voor onopgeleide laag bij de grond zijnde plebs.
In de jaren 1600 waren het de heksen die als kwaad en inferieur werden gezien, in de jaren 1940 de Joden, in de jaren 1700 de negers en zo kun je blijven doorgaan met het lijstje invullen.
Nu zien vele mensen de pedo's weer als het ultiem kwaad terwijl wij eeuwenlang gewoon trouwden en zelfs kinderen voortbrachten als 12 en 13 jarige. Ook tot diep in de jaren 1800 was het doodnormaal om met je minderjarig nichtje te trouwen.
Daar onze maatschappelijke interpretatie en visie steeds aan verandering onderhevig zijn, kun je nergens uit concluderen dat de manier waarop het merendeel nu iets ziet de enige juiste is.
Volgens die redenatie zou in de toekomst de leeftijd waarop sex als acceptabel wordt gezien, waarschijnlijk omhoog gaan? Iemand van 50 is namelijk zeker niet zo oud als iemand van 50 twintig jaar geleden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
In de tijden waarover jij spreekt was de hele levensloop van de mens anders. Met 40 was je al een bejaarde.
Een kat is vruchtbaar tussen een half jaar en een jaar. Dus logisch beginnen die ook met seks voordat ze de leeftijd van 16 jaar hebben bereikt. Alles is relatief.
Die vergelijking staat dus niet in verhouding met de huidige mens.
Ja hoor, het ligt weer aan de meisjes zelfquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:35 schreef Bozepiemel het volgende:
De natuur moedigt pedofilie aan. Meisjes worden steeds jonger vruchtbaar.
Bovendien worden meisjes sneller volwassen en kleden ze zich schaarser.
Toen ik 11 was begon ik met masturberen en droomde ik en verlangde ik naar volwassen vrouwen waaronder sommige leraressen en ik rukte daar soms op zelfs. Nou gefeliciteerd ik heb een normale puberteit en seksuele ontwikkeling meegemaakt en ben nu een normale volwassene.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Een kind wil geen seks met een volwassene. ''Hoe wil ik dat weten?''. Nou ik was vroeger dus een kind die droomde over seksuele contacten met volwassen mannen. Echter als ik dan wakker werd voelde ik me walgelijk en wist ik dat het iets was dat ik toch niet echt wilde.
Het niet in een groter geheel zien maar alleen afgaan op de maatschappij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:36 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ja hoor, het ligt weer aan de meisjes zelf.
Dat het vroeger gebeurde maakt het nog niet goed, nog steeds zijn er plekken waar dat normaal is, doodgeboren baby's en barende meisjes die overlijden omdat hun lichaam er nog niet aan toe is is ook een stuk hoger.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:24 schreef mig72 het volgende:
Maar aan de TS:
Ik doe niet mee aan populaire heksenjachten. Dat is voor onopgeleide laag bij de grond zijnde plebs.
In de jaren 1600 waren het de heksen die als kwaad en inferieur werden gezien, in de jaren 1940 de Joden, in de jaren 1700 de negers en zo kun je blijven doorgaan met het lijstje invullen.
Nu zien vele mensen de pedo's weer als het ultiem kwaad terwijl wij eeuwenlang gewoon trouwden en zelfs kinderen voortbrachten als 12 en 13 jarige. Ook tot diep in de jaren 1800 was het doodnormaal om met je minderjarig nichtje te trouwen.
Daar onze maatschappelijke interpretatie en visie steeds aan verandering onderhevig zijn, kun je nergens uit concluderen dat de manier waarop het merendeel nu iets ziet de enige juiste is.
Dan moeten ze zelf ook willen meewerken, en niet steeds naar excuses blijven zoeken voor het handelen naar de lust.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef Pulzzar het volgende:
Niemand keurt het goed dat kinderen misbruikt worden. Maar door pedofielen meteen per definitie als paria te behandelen - ook al hebben ze geen kinderen misbruikt - is ook niet de oplossing. Door het bespreekbaar te maken, komt er hopelijk een behandeling waarbij ze hun lusten beter onder controle krijgen of beter dat die lusten verminderen of verdwijnen.
Die man is een aso, dat zie je zo.quote:
Ik walg hier trouwens nog meer van dan van een pedo: agressieve tokkies die eigen rechter gaan spelen.
Maar ze hebben toch ook gewoon seks met jongens van hun leeftijd als ze 13 zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat het vroeger gebeurde maakt het nog niet goed, nog steeds zijn er plekken waar dat normaal is, doodgeboren baby's en barende meisjes die overlijden omdat hun lichaam er nog niet aan toen is ook een stuk hoger.
Het smoesje dat als ze ongesteld is geworden is ze er aan toe is ook onzin, het jongste meisje wat ooit een kind op de wereld heeft gezet was 6 jaar jong.
Daarnaast is seks niet alleen lichamelijk, ook geestelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |