Het stoort me vreselijk hoeveel mensen op dit forum hun begrip tonen voor de pedofiel. Zich continu proberen in te leven in hoe de wereld er door de ogen van deze mannen uitziet. Zelfs zover gaan om deze mannen actief te verdedigen.
Persoonlijk geloof ik er niet eens in dat pedofilie een geaardheid is. Naar mijn idee wordt een mens hetero/bi/homo geboren en alles daar tussenin. Leeftijd is een getal en geen seksualiteit. Zulke voorkeuren ontwikkelen zich naar verloop van tijd.
Wat de reden er echter ook voor is, het schaadt een ander en daarmee is het dus not done.
Tegenwoordig moeten we werkelijk overal begrip voor hebben. Nu zelfs al voor pedo's. Nou mij niet gezien!
En dan dat argument om kinderen het ''recht'' te geven om seks te hebben met volwassenen. Schei toch uit!

Een kind wil geen seks met een volwassene. ''Hoe wil ik dat weten?''. Nou ik was vroeger dus een kind die droomde over seksuele contacten met volwassen mannen. Echter als ik dan wakker werd voelde ik me walgelijk en wist ik dat het iets was dat ik toch niet echt wilde. Iets dat niet klopte.
Ik verlangde gewoon naar de liefde van een man aangezien ik geen vader had, maar wist dat simpelweg niet zo goed te plaatsen.
Stel dat ik een pedo was tegengekomen die dat uitgelegd had als ''De jongen wilde het zelf''. Dan was ik nu dus beschadigd voor het leven.
Een volwassene heeft een taak naar een kind toe om verantwoordelijkheid te nemen. Je kunt in deze situatie de verantwoordelijkheid niet bij een kind neerleggen, en dat weten die pedo's zelf ook wel. Ze willen het alleen niet weten omdat dat ze beter uitkomt.
Klacht: Het begrip op dit forum voor pedo's schiet door!