abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:31:19 #51
85175 _Endymion_
It's inevitable
pi_143071911
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:49 schreef El_Matador het volgende:
Zouden de Panamezen zo slim zijn om te beseffen dat:

- de camera hoogstwaarschijnlijk de NLse wintertijd timestamp had (wie zet de klok anders als ie gaat reizen? ik niet)
- de telefoons de Panamese tijd hadden
- de Nederlandse tijd veranderde (dus die van de camera) het weekend dat Kris en Lisanne in Boquete aankwamen (na hun 2 weken in Bocas islas) naar 1 uur later.
- het tijdsverschil van de foto's dus veranderde
Ik zal naar de omgevingen kijken. Bijv:
- Is het een bewolkte dag, zon, regen. Wolken zijn heel erg belangrijk!
- Hoe werpt de zon op de schaduw. Op deze manier bepaal je de zonnestand en evt een tijdstip.
- Wat ook handig is zijn de voorgaande gesprekken vergelijken. Kloppen de tijden op de telefoon wel met de lokale tijd.
- Hebben ze een horloge zo nee, dan gebruiken ze hun mobiel waarschijnlijk als klok.
- Meta data van de foto's laten ook heel veel dingen zien zoals iso waardes en dergelijke.
Pfff *hijg* Liever moe dan lui... :o)
pi_143071941
“Ouders van #KrisKremers zeggen in statement in #Panama dat ze school in indianendorp #AltoRomero willen laten opknappen als teken van dank”
@BrittaRTLNieuws (verslaggever Britta Sanders) op Twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:32:57 #53
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143071967
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:28 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ja, eind vorig topic kon ik niet meer quoten ;)

Maar ik lees morgen wel weer terug als ik achter PC zit. Moet dit alles wel even laten bezinken hoor, pfff. Waar in hemelsnaam komen al die verklaringen vandaan die Lisanne&Kris omstreeks 15.00 uur hebben gezien aan begin van de trial.
Pedro van Casa Pedro heeft ze nota bene niet alleen gezien, maar ook gesproken :~
pi_143072003
- de bh van kris is een zwart satijne bh met plooien op de cup , wat dus gezien kan worden als streep door een t shirt omdat het een afdruk laat zien, geen t shirt bh dus daarbij is de soort satijne stof niet prettig bij zweet
- dan blijft de andere gekleurde bh over
alleen heeft lisanne een lichte top aan als vrouw vind ik het onlogisch om onder een lichte top een donkere bh te dragen
maar beide meiden woonden nog thuis dus de moeders kunnen het beste antwoord geven over de kleding en kleed gewoonte
- de schoenen herken ik wel als de gevonden schoenen...
- ik moet de tijd van me camera handmatig veranderen
pi_143072081
beide bh zijn teouwens strapples modellen, daar kan je de bandjes vanaf halen zou je dat willen
pi_143072092
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:36 schreef b_engeltje het volgende:
beide bh zijn trouwens strapples modellen, daar kan je de bandjes vanaf halen zou je dat willen
pi_143072130
mee tel wil niet editen alleen qouten sorry
pi_143072138
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:33 schreef b_engeltje het volgende:
- de bh van kris is een zwart satijne bh met plooien op de cup , wat dus gezien kan worden als streep door een t shirt omdat het een afdruk laat zien, geen t shirt bh dus daarbij is de soort satijne stof niet prettig bij zweet
alleen heeft lisanne een lichte top aan als vrouw vind ik het onlogisch om onder een lichte top een donkere bh te dragen
maar beide meiden woonden nog thuis dus de moeders kunnen het beste antwoord geven over de kleding en kleed gewoonte
Had Lisanne niet juist de donkere BH aan? Zie foto op de top van de berg waar zwart bandje zichtbaar is.
pi_143072623
Kan niet een van de twee ongelukkig gevallen zijn en been hebben gebroken of nog erger? Op een lastige plek wellicht.
De ander eerst geprobeerd hulp te bellen en tijd gewacht. Na een nacht besloten om de ander achter te laten om hulp te halen, zoeken. Achter gelaten met tas in de veronderstelling wel snel ergens bij huizen uit te komen.
Is niet terug gegaan (te ver) en gedacht met verder lopen bij een dorp of zo uit te komen.
Hopeloos verdwaald en in paniek geraakt. Had niks verder bij zich. De ander heeft nog wanhopig proberen te bellen om hulp diverse keren. Werd steeds zwakker door honger, dorst en pijn. Heeft net fototoestel flitser geprobeerd te seinen. SOS of zo.
De andere is wellicht zo in paniek geraakt dat ze ook weer terug wilde naar vriendin om te kijken of ze nog leefde en de telefoon te proberen. Niet meer gevonden en ook van honger, dorst en kou gestorven.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:52:47 #60
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143072807
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef StaceySinger het volgende:
“Ouders van #KrisKremers zeggen in statement in #Panama dat ze school in indianendorp #AltoRomero willen laten opknappen als teken van dank”
@BrittaRTLNieuws (verslaggever Britta Sanders) op Twitter
Zag het :Y Mooi gebaar ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:53:08 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143072821
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Pedro van Casa Pedro heeft ze nota bene niet alleen gezien, maar ook gesproken :~
Kennelijk toch niet :P
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:53:52 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143072849
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:33 schreef b_engeltje het volgende:
Kris heeft (ook) een lichte top aan rood/wit gestreept.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:55:00 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143072905
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:37 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Had Lisanne niet juist de donkere BH aan? Zie foto op de top van de berg waar zwart bandje zichtbaar is.
We weten niet of die foto echt is, maar je hebt een punt.

En zo licht en doorschijnend is die top van Lisanne idd niet.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:56:09 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143072946
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:48 schreef Injetta het volgende:
Kan niet een van de twee ongelukkig gevallen zijn en been hebben gebroken of nog erger? Op een lastige plek wellicht.
De ander eerst geprobeerd hulp te bellen en tijd gewacht. Na een nacht besloten om de ander achter te laten om hulp te halen, zoeken. Achter gelaten met tas in de veronderstelling wel snel ergens bij huizen uit te komen.
Is niet terug gegaan (te ver) en gedacht met verder lopen bij een dorp of zo uit te komen.
Hopeloos verdwaald en in paniek geraakt. Had niks verder bij zich. De ander heeft nog wanhopig proberen te bellen om hulp diverse keren. Werd steeds zwakker door honger, dorst en pijn. Heeft net fototoestel flitser geprobeerd te seinen. SOS of zo.
De andere is wellicht zo in paniek geraakt dat ze ook weer terug wilde naar vriendin om te kijken of ze nog leefde en de telefoon te proberen. Niet meer gevonden en ook van honger, dorst en kou gestorven.
Ze zijn juist verder van Boquete/de Mirador af gevonden (rugzak ook) ipv dichterbij.
pi_143073058
waarom staat die foto van die resten nou weer in de OP? de familie heeft uitdrukkelijk verzocht om terughoudend te zijn met het plaatsen van deze foto's op internet. Die oproep is na de vondst via de woordvoerder gedaan. ze ervaren dit als zeer pijnlijk. Hoe moeilijk kan het zijn dat te respecteren?

Waar komt de info over de oproep op 11 april vandaan?
pi_143073097
- op welke datum werd de gouden tip verhoogd naar 30.000 dollar en hoe lang daarna werd de rugzak gevonden?
- Las ergens dat ze om 1300 uur de Mirador hadden bereikt en ze al een uur daarna 911 hadden gebeld. Nu lees ik dat dat pas om 1630 was?
- Kunnen ze niet vanaf de Mirador weer terug gelopen zijn ipv verder en dat ze op de terugweg iets is overkomen? Belangrijk punt is dan of het bekend is of er bereik is op de Mirador. Ik lees van wel maar is dit een feit?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:00:07 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143073113
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:59 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
waarom staat die foto van die resten nou weer in de OP? de familie heeft uitdrukkelijk verzocht om terughoudend te zijn met het plaatsen van deze foto's op internet. Die oproep is na de vondst via de woordvoerder gedaan. ze ervaren dit als zeer pijnlijk. Hoe moeilijk kan het zijn dat te respecteren?

Waar komt de info over de oproep op 11 april vandaan?
EenVandaag en RTL Boulevard denk ik?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:02:53 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143073235
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:59 schreef jackie12 het volgende:
- op welke datum werd de gouden tip verhoogd naar 30.000 dollar en hoe lang daarna werd de rugzak gevonden?
- Las ergens dat ze om 1300 uur de Mirador hadden bereikt en ze al een uur daarna 911 hadden gebeld. Nu lees ik dat dat pas om 1630 was?
- Kunnen ze niet vanaf de Mirador weer terug gelopen zijn ipv verder en dat ze op de terugweg iets is overkomen? Belangrijk punt is dan of het bekend is of er bereik is op de Mirador. Ik lees van wel maar is dit een feit?
- Geen idee, maar de ouders vinden de locals iig NIET verdacht anders gingen ze die school in Alto Romero niet opknappen
- Volgens EenVandaag om 16:30 uur idd
- Nee, want ze zijn een heel stuk stroomafwaarts gevonden. En ja, er is bereik op de Mirador (kennelijk zelfs tot 3 kwartier erna als we de vader van Kris mogen geloven bij EenVandaag).

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 05-08-2014 00:11:12 ]
pi_143073770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

- Geen idee, maar de ouders vinden de locals iig NIET verdacht anders gingen ze die school in Alto Romero niet opknappen
- Volgens EenVandaag om 16:30 uur idd
- Nee, want ze zijn een heel stuk stroomafwaarts gevonden. En ja, er is bereik op de Mirador (kennelijk zelfs tot 3 kwartier erna als we de vader van Kris mogen geloven bij EenVandaag).
Sprak voor mn beurt. Kijk net pas de uitzending van 1 vandaag terug. Bereik tot 3 kwartier na de Mirador. Wat een mysterie.
En de beloning? wanneer werd die verhoogd?
pi_143073795
Ik kan me nog altijd niet voorstellen dat als ze al die dagen hebben geleefd en rondgetrokken ze echt totaal niemand zijn tegengekomen... dat is gewoon heel bizar.. ook raar dat die camera een week niet is gebruikt en dan ineens weer wel op de 8e...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_143073973
Laten we eens aannemen dat ze om 1630 (het was nog licht) 911 hebben gebeld omdat een van de twee een ongeluk had, gebeten was door een slang of wel verdwaald waren (wat volgens de ouders niet kan als ze gewoon op t pad bleven) Waarom gingen ze dan niet terug omhoog maar naar beneden om vervolgens in de dagen erna 3! x moeilijke rivieren over te steken? Klinkt totaal niet logisch. En dan maken ze dus als meiden van deze tijd ook niet een soort afscheidsfoto of bericht maar wel 90 fotos in het donker 8 dagen later?
Maar goed ik als aanhanger van een misdaadscenario krijg ook dat scenario niet rond.
pi_143074041
Die nachtfoto's kunnen ook gemaakt zijn bij het op de plek leggen van de rugzak door de daders...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_143074080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Die nachtfoto's kunnen ook gemaakt zijn bij het op de plek leggen van de rugzak door de daders...
En die hebben op 11 april ook nog een keer het noodnummer gebeld?
pi_143074107
Gevonden BH + schoen Kris:

Klopt dit zo?
pi_143074120
Gevonden BH + schoen Lisanne:

Klopt dit zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')