Robin vergelijken met deze josti.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:39 schreef EenKriek het volgende:
KLB / Chocobo's vangen in Final Fantasy VII
Deze dus
Strekking is hetzelfdequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Robin vergelijken met deze josti.
Voor sommige fokkers is dit beschamendquote:
Nee want Pokemon is kut en Final Fantasy niet.quote:
Nou deel XIII was ook niet veel soeps...quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee want Pokemon is kut en Final Fantasy niet.
Nee, dat klopt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou deel XIII was ook niet veel soeps...
speel het ook niet (of bijna niet) meer, maarja sta als pokemon bekend heaquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:40 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Voor sommige fokkers is dit beschamend![]()
Maar ik vind het leuk en speelde het ook
Die pokemonspellen blijven leuk. Speelde her vroeger veelal op de gameboy color.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:46 schreef Munchlax het volgende:
[..]
speel het ook niet (of bijna niet) meer, maarja sta als pokemon bekend hea
6 is zeker kutquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
generatie 1,2 waren goed en 3 was leuk. de rest is kut en zijn net robots man
Niks troll!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap dit serieus nietga je als persoon zoveel tijd en energie steken in een echt onder de maat en Obvious troll topic?
waarom? verzin dan iets goeds man dit is echt 10x niks.
En waarom open je dit soort (infantiele) meuk dan niet in ONZ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:14 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Niks troll!
Waren nog niet zoveel mudkip topics
heb ik achteraf ook gedaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En waarom open je dit soort (infantiele) meuk dan niet in ONZ?
Dat is heel mooi, kun je daar verder.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:16 schreef Munchlax het volgende:
[..]
heb ik achteraf ook gedaan.
sorry ben nog noob op dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |