SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hoi introvert typje.. richt je op 1 persoon ipv het geheel..quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat het te druk is in huis. Ik kan daar niet tegen.
Zing het uit. Lukt je wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
En ik weet dat dit nog de hele week aan de gang blijft...
Is ook een beetje annoying omdat ze allemaal alleen Frans of Arabisch (en ken geen frans en mijn arabisch is niet zo perfect dus ik durf dat ook minder) spreken plus het is famillie wat ik sinds ik 4 was ofzo niet heb gezien. Dus allemaal kapot awkward.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoi introvert typje.. richt je op 1 persoon ipv het geheel..
Zonder je een beetje af ald je moe wordt van ze.
Kan je niet gewoon op de hoek van de straat chillen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Balans vinden en je over je schroom zetten. Komt goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Is ook een beetje annoying omdat ze allemaal alleen Frans of Arabisch (en ken geen frans en mijn arabisch is niet zo perfect dus ik durf dat ook minder) spreken plus het is famillie wat ik sinds ik 4 was ofzo niet heb gezien. Dus allemaal kapot awkward.
Ik zonder me ook best wel af aangezien ik anders met een chaggie kop daar zit, maja dan krijg ik weer van mijn moeder dat ik me te veel afzonder.
Irritant hè wanneer je je zelfs in je eigen comfortgebied niet op je gemak kunt voelen/gedragen...quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Snelcursus Arabisch!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Is ook een beetje annoying omdat ze allemaal alleen Frans of Arabisch (en ken geen frans en mijn arabisch is niet zo perfect dus ik durf dat ook minder) spreken plus het is famillie wat ik sinds ik 4 was ofzo niet heb gezien. Dus allemaal kapot awkward.
Ik zonder me ook best wel af aangezien ik anders met een chaggie kop daar zit, maja dan krijg ik weer van mijn moeder dat ik me te veel afzonder.
Laten we een sleepover houden met de overige meiden! KUSSENGEVEEECCHHTTT!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Of ze komen bij jou logeren, mag je de hele dag van en naar de keuken rennen om hun het gevoel van een pasha te gevenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Che_ het volgende:
Als je op jezelf woont zijn al die struggles voorbij
Wat denk je zelf?!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon op de hoek van de straat chillen?
Jawel, thanksquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Balans vinden en je over je schroom zetten. Komt goed
Precies, ik ben sowieso heel beschermend over mijn privacyquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Irritant hè wanneer je je zelfs in je eigen comfortgebied niet op je gemak kunt voelen/gedragen...Een paar dagen is nog oké, maar een week lang mensen in huis waar je niet zo'n heel close gevoel mee hebt, zou ik ook moeilijk kunnen verdragen. Introvertje, ja, ik weet...
Heb je trouwens broers/zussen?
Ik dacht dat ik de enige was. Voel me niet meer alleen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
Zijn wij allemaal stelletje autisten hier, want ik heb dat ook.
Heb je geen zolder waar ik in kan leven?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Che_ het volgende:
Als je op jezelf woont zijn al die struggles voorbij
Neequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we een sleepover houden met de overige meiden! KUSSENGEVEEECCHHTTT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |