Door de storingen in Parijs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:03 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, Eurosport heeft echt een verrotte camera positie, terwijl de BBC wel de normale camera heeft.
Toch een knappe uitschieter, daar op het Oekraļens kampioenschap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
53,8 gaat nooit genoeg zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:37 schreef heywoodu het volgende:
Hatsko gooit in haar laatste kans ongeveer 59.5 meter, genoeg voor Q, maar de speer landt een centimeter of 20 naast de lijn, helaas pindakaas
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch een knappe uitschieter, daar op het Oekraļens kampioenschap.In Oekraine zijn ze heel goed met vliegende objecten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |