Voor een 1e jaar is dat helemaal niet slecht. Daarnaast mis je enkele titels.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:38 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn nou jullie musthaves nog voor dit jaar? Bij mij valt het namelijk best mee:
Diablo 3
The Evil Within
Alien Isolation (even recensies afwachten)
Destiny
Assassins Creed Unity
CoD Advanced Warfare (ook recensies afwachten)
Dus valt redelijk mee voor dit jaar..
Dragon Age Inquisition, Destiny en Diablo 3.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:38 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn nou jullie musthaves nog voor dit jaar? Bij mij valt het namelijk best mee:
Diablo 3
The Evil Within
Alien Isolation (even recensies afwachten)
Destiny
Assassins Creed Unity
CoD Advanced Warfare (ook recensies afwachten)
Dus valt redelijk mee voor dit jaar..
Wat maakt het uit? Hele vorige topic staat voor 99,99% vol met spoilers zonder ze in een spoiler te zettenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:48 schreef Rogan het volgende:
Dude.. Door te vertellen wie er wel en niet blijft leven spoil je ook.
Fucking eikel dat je bent.
Ow, en jij weet of ik het vorige topic voor 99.99% heb gelezen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:49 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Hele vorige topic staat voor 99,99% vol met spoilers
Holy shit man, jij hebt issuesquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:49 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ow, en jij weet of ik het vorige topic voor 99.99% heb gelezen?
Krijg de tering dude, serieus. Fucking kneus.
Je kunt ook proberen het juiste voorbeeld te geven. En zeker niet het einde te melden. Dankquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:49 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Hele vorige topic staat voor 99,99% vol met spoilers zonder ze in een spoiler te zetten
Fantastische comeback, dit komt zo hard aan dat ik maar eens in therapie moet gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:50 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Holy shit man, jij hebt issuesVolgens mij ben je vroeger vaak gepest op school
Dan plaats je een TR. Ga je niet als een infantiele kleuter gedragen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:49 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Hele vorige topic staat voor 99,99% vol met spoilers zonder ze in een spoiler te zetten
Mijn ervaring is dat de mods van G&C geen ene reet doen aangezien ik eerdere TR's gemaakt had in het verleden wat spoilers betreft en deze niet verwijderd zijn. Een DM gaat er ook nooit van af bij jullie. Dus nee dankjequote:Op maandag 4 augustus 2014 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan plaats je een TR. Ga je niet als een infantiele kleuter gedragen.
Mijn ervaring is dat het wel gebeurt. Zelf zie ik ze ook en ik ben vrij vaak aanwezig om iig in te grijpen. Je ziet het: in 4 minuten was je post al wegquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:57 schreef Sodapoppin het volgende:
Mijn ervaring is dat de mods van G&C geen ene reet doen aangezien ik eerdere TR's gemaakt had in het verleden wat spoilers betreft en deze niet verwijderd zijn. Een DM gaat er ook nooit van af bij jullie. Dus nee dankje
ja oke daar was je wel in topvorm en best snel jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het wel gebeurt. Zelf zie ik ze ook en ik ben vrij vaak aanwezig om iig in te grijpen. Je ziet het: in 4 minuten was je post al weg
GAM heeft niets met GC te maken. Nu mag het weer gezellig over de PS4 en zijn spellen gaan. Als je nog vragen of opmerkingen hebt betreft de moderatie ga je maar naar GAM-FB.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:57 schreef Sodapoppin het volgende:
Mijn ervaring is dat de mods van G&C geen ene reet doen aangezien ik eerdere TR's gemaakt had in het verleden wat spoilers betreft en deze niet verwijderd zijn. Een DM gaat er ook nooit van af bij jullie. Dus nee dankje
En dat voor zo'n oudjequote:Op maandag 4 augustus 2014 18:59 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja oke daar was je wel in topvorm en best snel ja
Ik ben wel klaar nu hoor, excuusquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
GAM heeft niets met GC te maken. Nu mag het weer gezellig over de PS4 en zijn spellen gaan. Als je nog vragen of opmerkingen hebt betreft de moderatie ga je maar naar GAM-FB.
In welke leeftijdscategorie zit je ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:06 schreef RRuben het volgende:
Wat ik wel vaag vind in TLOU, en misschien kan iemand dat uitleggen, is (voor de zekerheid maar in een spoiler)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |