Bij mij kan het twee kanten op: of ik word heel gezellig en babbel meer of ik word heel vervelend en ga mensen irriteren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, viel wel mee. Ik was misschien ook niet echt dronken, maar wel flink aangeschoten. Na één glas. Wel een enorm glas trouwens.Erg lekker. Maar helaas was het helemaal in Berlijn.
Gelukkig vinden de mensen hier dat alleen maar een pluspunt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu is mijn reputatie helemaal naar de maan.Ik was al een slet, nu ben ik ook nog een zuipschuit.
Hahahhaquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
@Fylax: Ja, zeker. Achteraf had ik misschien een kleinere gewild, maar ja. Ik wist het van tevoren ook niet.
Ik ben een meestal een combinatie van beiden. Of ik word hartstikke sloom en moe en kan niet meer fatsoenlijk opstaan of lopen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij kan het twee kanten op: of ik word heel gezellig en babbel meer of ik word heel vervelend en ga mensen irriteren.
Ik denk dat dat wel meevalt hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig vinden de mensen hier dat alleen maar een pluspunt.
Dat vind ik juist wel netjes, tenzij je één of twee items hebt. Maar als je ook een hele kar hebt dan wacht ik liever tot iemand weg is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
Trage mensen. In België wachten ze met scannen van de producten van de volgende klant wanneer de klant die net geweest is nog aan het inpakken is.
Dat is pas irritant.
Dat doen mensen ook vaak fout, he.quote:
Ik zal het even erin zetten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik kom trouwens definitief wel naar de meet en ik eet ook mee.
Slijmbal.quote:
Ik ben gewoon lief voor mijn medemens ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Slijmbal.
Je weet dat hosselen weinig zin heeft hè?
Is de onenigheid met de persoon waar je laatst mee zou afspreken al opgelost?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Slijmbal.
Je weet dat hosselen weinig zin heeft hè?
Goed zo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lief voor mijn medemens ofzo.
Ach, dronken zijn is eigenlijk alleen maar kut.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef Fylax het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ik ga zijn als ik een keer goed dronken ben.
Gelukkig duurt dat nog ff.
Myr bby, wat is nou precies het plan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:20 schreef Myraela het volgende:
Ik word druk en schreeuwerig van alcohol. Of ik val in slaap, afhankelijk van hoe duf de avond is.
Maar dat gaan jullie niet meemaken, want ik ga niet drinken denk ik.
Nee. Hij negeert me al dagen. We zitten ook samen in een WhatsApp groep. Hij gaat nu doodleuk iets plannen met alle anderen en laat mij erbuiten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is de onenigheid met de persoon waar je laatst mee zou afspreken al opgelost?
Aha. Drankspelletjes. Ik keek laatst mee hoe ze dat deden, tering zeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
Ach, dronken zijn is eigenlijk alleen maar kut. Ik ben ook maar zelden echt dronken geweest. Ik heb die behoefte ook niet meer. Alleen met bepaalde (drank)spelletjes kan ik nogal competitief worden, dat is een beetje mijn zwakke plek.
Dat soort mensen zijn echt kinderachtig. Ik ken er ook wel 'n paar uit mijn klas in het klassengroepsgesprek. Met iedereen wat afspreken en mij niet mee vragen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Hij negeert me al dagen. We zitten ook samen in een WhatsApp groep. Hij gaat nu doodleuk iets plannen met alle anderen en laat mij erbuiten.
Best wel kinderachtig eigenlijk. Maar ik heb er niet op gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |