Welkom GM

Ik zie dat jullie ook een Saartje hebben. Dat zijn de leukste

quote:
Op zaterdag 2 augustus 2014 23:45 schreef BlueEyes het volgende:Ga meteen morgen m'n eigen boek ens opzoeken wanneer ik tandjes kreeg.
Ben benieuwd of dat hier dan ook zo ongeveer lopen gaat.
En, klopt het een beetje?

Chanty, wat heerlijk dat je weer mag autorijden en alle anderen dingen waar je zo mee moet oppassen (of die gewoon niet mogen) na een ks!

quote:
Op zondag 3 augustus 2014 15:13 schreef Take_A_Picture het volgende:Over 3 weken moet ik weer gaan werken. Ik zie dat totaal nog niet zitten op geestelijk vlak bij mezelf
maar ook niet voor Emma. Als ik zie hoe mijn man half in paniek raakt als ze ontroostbaar is dan denk ik, hoe kan hij dan rustig blijven als ik hele dagen weg ben? Ok, geldt dan voor de eerste week voornamelijk maar daarna gaat ze naar m'n schoonouders en ik voel me er niet prettig bij dat ze daar heel veel gaat huilen (en dat gaat zeker weten gebeuren).
Als je er zelf niet klaar voor bent, dan zou ik zeker met je werk gaan praten om te zien of je er ouderschapsverlof achteraan kunt plakken.
Wat het dikgedrukte betreft: ik zou zoiets hebben van "dat is dan een mooi moment voor mijn man om het te leren

". Hij is tenslotte de vader, en hij moet ook gewoon z'n meisje leren kennen, en weten hoe met haar om te gaan als ze ontroostbaar is. En wat dat half in paniek raken betreft denk ik dan "je kind heeft blijkbaar warmte nodig op dit moment, dus man up!".
Volgens mij is het voor veel mannen juist zo lastig allemaal omdat moeders vaak de neiging hebben om de baby over te nemen van papa als het niet meteen lukt. En het liefst zelf de baby verzorgen want

En dan 'leren' die vaders het natuurlijk nooit en houd je een vicieuze cirkel. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jullie ook zo gaat, maar bij ons is het beide keren vanzelf
niet zo gegaan doordat ik 2x een ks heb gehad. Dus hij moest meteen veel doen ook.
En hij had de ultieme vuurdoop toen Saar 3 maanden oud was. Toen kwam ik voor een ruime week in het ziekenhuis terecht, en moest hij ineens alles alleen doen. Inclusief 2x/dag met baby bij z'n vrouw op bezoek. Hij kón toen gewoon niet anders. En dat is ook allemaal gelukt en goed gegaan
quote:
Dat is waar
Maar op die foto is hij wel een heel wijs uitziende kleine baby dan 
quote:
Ik ook niet
Hoe ging het bij de gastouder?
En toen las ik dat je mini in ieder geval al heerlijk heeft liggen slapen daar 
quote:
Ohhhh, jij hebt ook een speklap

Benieuwd of hij Tom gaat inhalen
Qua lengte in ieder geval, althans, vergeleken met toen Tom 4 weken was.Allemaal kindjes met eerste hapjes enzo

Lijkt me echt leuk om dat met Tom te gaan doen over een tijdje. Ik heb zo'n vermoeden dat hij het allemaal op gaat bunkeren als een bootwerker

Zo, en ik ga langzaam mn bed opzoeken. Morgen gaan beide kinderen naar het kdv
(Tom heeft z'n tweede wendag), dan ga ik in de ochtend naar het ziekenhuis
(ik krijg iedere 6 weken een infuus ivm een chronische darmontsteking), en met wat geluk kan ik 's middags nog wat klussen
(we hopen eind deze week helemaal om te zijn naar het nieuwe huis).