En, klopt het een beetje?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:45 schreef BlueEyes het volgende:
Ga meteen morgen m'n eigen boek ens opzoeken wanneer ik tandjes kreeg.
Ben benieuwd of dat hier dan ook zo ongeveer lopen gaat.
Als je er zelf niet klaar voor bent, dan zou ik zeker met je werk gaan praten om te zien of je er ouderschapsverlof achteraan kunt plakken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Over 3 weken moet ik weer gaan werken. Ik zie dat totaal nog niet zitten op geestelijk vlak bij mezelf maar ook niet voor Emma. Als ik zie hoe mijn man half in paniek raakt als ze ontroostbaar is dan denk ik, hoe kan hij dan rustig blijven als ik hele dagen weg ben? Ok, geldt dan voor de eerste week voornamelijk maar daarna gaat ze naar m'n schoonouders en ik voel me er niet prettig bij dat ze daar heel veel gaat huilen (en dat gaat zeker weten gebeuren).
Dat is waarquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Coco, F is heul wel nog een kleine babyHij is pas 2,5 maand dus
![]()
Ik ook nietquote:
Ohhhh, jij hebt ook een speklapquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:17 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb trouwens een kleuter![]()
Meneer is 59,5cm en 5470gram
Hij is pas 4 weken, waar is m'n baby?
Kun je je vaste telefoon niet even doorschakelen naar je mobiel? Als je bijvoorbeeld bij KPN zit kun je na 5x overgaan het gesprek door laten schakelen naar een ander nummer door dit te doen:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:38 schreef Kursor het volgende:
Zou graag inhoudelijk nog op flink wat mensen willen reageren, maar daar helaas niet de omstandigheden/gelegenheid voor. Daarom nu heel aso alleen een vraag naar ervaring van anderen...
Ik ben nu ziek gemeld na m'n verlof. Ja, m'n kleintje is al ruim 10 weken. Brief van UWV nu net binnen. Iemand ervaring met de procedure? De brief is op zich wel duidelijk, maar moet ik nu echt tot ze een keer contact op nemen een van de komende dagen naast m'n vaste telefoon gaan zitten? Krijg het er acuut benauwd van en voel me naar dat ik echt nog tijd nodig heb om te herstellen (voor m'n eigen gezondheid; kan wel net als bij de oudste direct aan de slag gaan maar voorzie dan hetzelfde rampscenario als toen).
(http://www.kpn.com/prive/(...)en/doorschakelen.htm)quote:Je wilt per keer bepalen of je de telefoon opneemt of niet? Schakel dan je telefoon door naar een mobiele telefoon, een vaste telefoon of VoiceMail. Met *61* wordt je telefoon na 5 keer overgaan gratis doorgeschakeld naar een nummer dat je kiest. Als je gebruik maakt van ISDN dan toets je *610*.
Hoe werkt het?
Toets *61* (of *610*) in
Toets het (mobiele) telefoonnummer in waarnaar je wilt doorschakelen
Sluit af met #
Na 5 keer overgaan schakelt de telefoon door naar het nummer dat je hebt opgegeven
Met de toetsencombinatie #61# zet je het vertraagd doorschakelen uit
Wat kost het?
Het aan- en uitzetten van *61 en *610 is gratis. Je betaalt de gesprekskosten van je telefoonnummer naar het nummer waarnaar is doorgeschakeld, maar alleen als er wordt opgenomen.
Nee! Je hebt wel meer te doen dan naast je telefoon te gaan zitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:38 schreef Kursor het volgende:
Zou graag inhoudelijk nog op flink wat mensen willen reageren, maar daar helaas niet de omstandigheden/gelegenheid voor. Daarom nu heel aso alleen een vraag naar ervaring van anderen...
Ik ben nu ziek gemeld na m'n verlof. Ja, m'n kleintje is al ruim 10 weken. Brief van UWV nu net binnen. Iemand ervaring met de procedure? De brief is op zich wel duidelijk, maar moet ik nu echt tot ze een keer contact op nemen een van de komende dagen naast m'n vaste telefoon gaan zitten? Krijg het er acuut benauwd van en voel me naar dat ik echt nog tijd nodig heb om te herstellen (voor m'n eigen gezondheid; kan wel net als bij de oudste direct aan de slag gaan maar voorzie dan hetzelfde rampscenario als toen).
Ik ben zelf een derde kind en I'm so worth itquote:
Nee, dat is vooral tekenend lijkt mequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:14 schreef Kursor het volgende:
Dank! Ga eens uitzoeken of dat bij Tele2 ook kan. Is het stom dat ik hier al ontzettend verdrietig van word?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt echt mega op zijn zusje!
Voor nu is het even op zoek naar een nieuwe balans binnen het gezin en zal het vooral stilzwijgend meelezen zijn. Maar, als die balans er eenmaal is hoop ik weer actief mee te kunnen posten!
Heel begrijpelijk. Het uwv is niet de meest invoelende instantie...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:14 schreef Kursor het volgende:
Dank! Ga eens uitzoeken of dat bij Tele2 ook kan. Is het stom dat ik hier al ontzettend verdrietig van word?
Ik deed het in de sinaasappelsap. Vieze smaak redelijk weg en ijzer wordt icm vitamine C nog beter opgenomen ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Mabawa. het volgende:
Ugh nee, hier ook geen floradix-fanEn ook geen roosvicee ferro!
Toen ik er nog werkte (en lag) was het beleid minimaal 36 - 48 uur postpartum de controles. Wat betreft hb zijn ze meestal wel vlot met het prikken als er maar enige twijfel over bestaat is mijn ervaring. Vooral omdat het zo ontzettend lang kan duren voordat dat weer de goede kant op gaat en het natuurlijk fijn is als je het dmv voeding enzo enigszins kunt ondersteunen.
Ahh GotC, fijn dat het goed ging bij de GO!
Heel herkenbaar. Hij huilt de hele dag door.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:44 schreef simsolobim het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden, ik ben al jaren een trouwe lurker maar heb nooit mee gepost in zwangerschap en geboorte, mijn dochter is nu drie weken oud inmiddels. Ik moet nog steeds erg aan haar wennen, overdag huilt ze echt superveel, kan haar bijna niet wegleggen want dan is het meteen huilen en pff dat valt me wel zwaar moet ik bekennen. Herkenbaar voor iemand> (soms denk ik dat ik de enige ben van wie de baby dat heeft)
Ooh en Dyre, wat fijn dat jullie dochter eindelijk thuis is!
Hebben julliie (zal wrs wel) inbakeren, draagdoek, osteo, allergie, e.d. al geprobeerd?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:49 schreef Moppert het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Hij huilt de hele dag door.
Drinkt ieder uur ongeveer (ook in de nachten gaat alles door. ) en soms zit ik er enorm doorheen.
Voor mij werkt het beste om er gewoon aan toe te geven. En maar het de baby zo makkelijk mogelijk maken.
Ik had verwacht dat het beter zou gaan nu hij 6 maanden is maar dat is eigenlijk niet zo
Ahw, heeft hij nog steeds last van reflux?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:49 schreef Moppert het volgende:
[..]
Drinkt ieder uur ongeveer (ook in de nachten gaat alles door. ) en soms zit ik er enorm doorheen.
Voor mij werkt het beste om er gewoon aan toe te geven. En maar het de baby zo makkelijk mogelijk maken.
Ik had verwacht dat het beter zou gaan nu hij 6 maanden is maar dat is eigenlijk niet zo
Het lijkt me idd voor zo'n kindje ook niet leuk om steeds maar wakker te worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:43 schreef Dot. het volgende:
Hij had laatst geslapen tot 7 uur 's ochtends en toen was hij zo vrolijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker kind! Ik kan wel 1000 foto's spammen
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik heb hier ook wel het idee dat ze op sommige dagen enorm veel honger heeft, dan komt ze om de 1,5 a 2 uur en vervolgens heeft ze last van krampjes en zo gaat het dus de dag door, eten en krampjes. Wat vervelend dat jou beebje na 6 maanden nog steeds zoveel huilt, begrijp helemaal dat je er soms doorheen zit het is ook echt niet makkelijk. Ik ga ook maar zoveel mogelijk mee in wat mevrouwtje wil dan is ze nog enigzinds tevreden en tja ze is nog zo klein ik weet niet hoe ik het anders zou kunnen doen (is ook mijn eerste kiindje)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:49 schreef Moppert het volgende:
[..]
Inbakeren is voor mij nooit een optie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hebben julliie (zal wrs wel) inbakeren, draagdoek, osteo, allergie, e.d. al geprobeerd?
Helaas wel, en de rest van wat je zegt is heel erg herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:43 schreef Dot. het volgende:
Ahw, heeft hij nog steeds last van reflux?
Het is mijn 3e maar ik zou ook niet weten hoe ik of jij het anders zou moeten doen hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:40 schreef simsolobim het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel het idee dat ze op sommige dagen enorm veel honger heeft, dan komt ze om de 1,5 a 2 uur en vervolgens heeft ze last van krampjes en zo gaat het dus de dag door, eten en krampjes. Wat vervelend dat jou beebje na 6 maanden nog steeds zoveel huilt, begrijp helemaal dat je er soms doorheen zit het is ook echt niet makkelijk. Ik ga ook maar zoveel mogelijk mee in wat mevrouwtje wil dan is ze nog enigzinds tevreden en tja ze is nog zo klein ik weet niet hoe ik het anders zou kunnen doen (is ook mijn eerste kiindje)
Ja graag!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:38 schreef Kimpossible het volgende:
Lekker kind! Ik kan wel 1000 foto's spammen
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Onze S. heeft een wit puntje door .
Bol.com maandbox in de aanbiedingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:48 schreef Burdie het volgende:
Btw, Kruidvat heeft weer de "2+1 gratis" luier aanbieding.
Nou, hier dus totaal niet. Maar ik heb ook al van veel anderen gehoord dat het wel zo was. Sterkte, krampjes zijn stomquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:23 schreef BlueEyes het volgende:
Sim welkom!
Die krampjes is dat 'echt' zo dat dat rond de 6 weken op z'n hoogtepunt is of is dat ook maar een fabeltje?
Nee en ze zijn ook niet precies na 3 maanden overquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:24 schreef Cwen het volgende:
[..]
Nou, hier dus totaal niet. Maar ik heb ook al van veel anderen gehoord dat het wel zo was. Sterkte, krampjes zijn stom.
Hier bijlezen en markplaatsen, ik kom die nachtvoedingen wel doorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:33 schreef BlueEyes het volgende:
Geloof dat veel 's nachts bijlezen tijdens voeden. Doe het zelf ook
Hier was het exact hetzelfde: krijsen zodra ik het lichaamscontact verbrakquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:38 schreef Chanty het volgende:
Huilbaby hier dus ook maar wel met de kanttekening dat ik inmiddels weet hoe ik hem de hele dag stil kan houden en dat komt neer op hem continu bij me houden: op de arm, in bed, in de draagdoek, in de wipper maar dan moet ik er wel naast blijven zitten en hem vermaken. Maar goed, dan huilt hij iig weinig. Een heel enkele keer slaapt hij als ik hem inbaker overdag even in zijn bedje. Niet lang, maar dan kan ik net even stofzuigen of zo.
Dat is dus de enige tip die ik kan geven, wat de rest eigenlijk ook al zegt: go with the flow.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:38 schreef Chanty het volgende:
Hij begint trouwens steeds meer te lachen en geluidjes te makenIk moet zeggen dat ik ook steeds meer verliefd op hem begin te worden (gelukkig!).
Kruidvat!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:27 schreef Chanty het volgende:
Ik zie dat veel mensen een extra beschermhoes in hun MC hebben dus ik dacht: Handig! moet ik ook even naar kijken met al dat gespuug. Maar ik vind op internet alleen hoezen die minimaal 40 euro kostenKan iemand mij vertellen of dit ergens goedkoper kan?
Ik heb deze van 8,95:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:27 schreef Chanty het volgende:
Ik zie dat veel mensen een extra beschermhoes in hun MC hebben dus ik dacht: Handig! moet ik ook even naar kijken met al dat gespuug. Maar ik vind op internet alleen hoezen die minimaal 40 euro kostenKan iemand mij vertellen of dit ergens goedkoper kan?
Ik bedoelde dat ook, zijn er andere hoezen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Kruidvat!
Edit: daarmee bedoel ik die badstofhoezen maar zo te lezen bedoel jij iets anders..
Geen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ook, zijn er andere hoezen dan?
Dat zijn de hoezen van Maxi-Cosi zelf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Geen ideemaar ¤ 40,-?! Dat kan ik me niet voorstellen bij zo'n simpel hoesje.
Chanty, ik heb er trouwens nog 1 ongebruikt liggen (wel uit de verpakking). In het grijs. Interesse?
Ja hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Geen ideemaar ¤ 40,-?! Dat kan ik me niet voorstellen bij zo'n simpel hoesje.
Chanty, ik heb er trouwens nog 1 ongebruikt liggen (wel uit de verpakking). In het grijs. Interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |