truequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerst wel, maar uiteindelijk moet jij zelf in staat zijn om het vast te houden.
Jaloezie. Het liefst zou je ook dat geld met zo'n gemak opstrijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:41 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik heb nou eenmaal niet zo'n positieve houding t.o.v. ondernemers
Klopt, daarnaast onderschatten mensen ook nog eens hoeveel werk erin zit en hoeveel uren die jongens eraan besteden. Het verdient wel goed en neem aan dat niemand nee zou zeggen tegen zoiets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is vooral doorzetten.
De meeste beginnen, groeien amper en stoppen dan. Maar als jij er zeker van bent dat je iets goed doet, daar aan vast blijft houden en gewoon doorgaat, zal het vanzelf aanslaan.
Gaat alleen jaren overheen voordat je een beetje groot bent geworden. Bovendien moet je nu wel wat hebben dat zich kan onderscheiden.
Niet jaloezie. Ik vind gewoon dat ze alleen aan hun eigen winst denken. Alleen maar meer winst maken is het voor hen. Denk aan Apple bijv. Ondertussen mensen in lagelonenlanden uitbuiten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jaloezie. Het liefst zou je ook dat geld met zo'n gemak opstrijken.
Ik zou er nee tegen zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:42 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast onderschatten mensen ook nog eens hoeveel werk erin zit en hoeveel uren die jongens eraan besteden. Het verdient wel goed en neem aan dat niemand nee zou zeggen tegen zoiets.
Aan het begin verdient het niks, maar het is dan ook puur hobby. Youtube is gewoon een passief inkomen, uiteindelijk verdien je heel veel geld in verhouding met het werk dat je erin stopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:42 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast onderschatten mensen ook nog eens hoeveel werk erin zit en hoeveel uren die jongens eraan besteden. Het verdient wel goed en neem aan dat niemand nee zou zeggen tegen zoiets.
lulkoek, tenzij je een baan hebt waar je ook behoorlijk veel mee opstrijkt en doet wat je echt leuk vindt.quote:
Raar hé? Er zijn duizenden mensen die rondkomen van nog geen 1000 per maand..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aan het begin verdient het niks, maar het is dan ook puur hobby. Youtube is gewoon een passief inkomen, uiteindelijk verdien je heel veel geld in verhouding met het werk dat je erin stopt.
EnzoKnol gooit een filmpje online en krijgt gelijk al 50k+ in de eerste 7 uur. Dat is ruwweg 100 euro zonder daar niet meer bij stil te hoeven staan, ieder filmpje weer, terwijl de vorige gewoon doorloopt.
Ik zou vakkenvuller blijven, dat staat beter op mijn cv dan 'dom doen voor de camera'. Daarnaast zou ik mensen geen kijk in mijn leven willen geven of zoiets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:46 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee zeggen tegen tonnen en vakkenvuller blijven?
ik vul liever vakken dan dat ik mensen zicht geef in mijn privésituatie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lulkoek, tenzij je een baan hebt waar je ook behoorlijk veel mee opstrijkt en doet wat je echt leuk vindt.
En wat nou als je anoniem kon blijven? Dat cv is ook een non-argument. Je kan prima verkopen dat je dit gedaan hebt al die tijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zou vakkenvuller blijven, dat staat beter op mijn cv dan 'dom doen voor de camera'. Daarnaast zou ik mensen geen kijk in mijn leven willen geven of zoiets.
Tja, denk zowiezo niet dat die jongen hierna nog hoeft te werken. Gaat steeds verder en krijgt waarschijnlijk straks programma's op tv en verkoopt zijn eigen kledinglijn etc. Het is ook vreemd, maar het is de realiteit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zou vakkenvuller blijven, dat staat beter op mijn cv dan 'dom doen voor de camera'. Daarnaast zou ik mensen geen kijk in mijn leven willen geven of zoiets.
Ook daarom. Mensen die hun leven hard hebben gewerkt en door bezuinigingen in het bedrijf werkloos raken op hun 40'ste. En hij doet ff dom voor een camera en hij krijgt bijna evenveel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:47 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Raar hé? Er zijn duizenden mensen die rondkomen van nog geen 1000 per maand..
Ik zou geen nee zeggen tegen gratis geld. Maar ik zou het niet aannemen als er zoiets tegenover zou staan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En wat nou als je anoniem kon blijven? Dat cv is ook een non-argument. Je kan prima verkopen dat je dit gedaan hebt al die tijd.
Omdat de rest een systeem volgt en hij slim inspringt op de kansen die het leven biedt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ook daarom. Mensen die hun leven hard hebben gewerkt en door bezuinigingen in het bedrijf werkloos raken op hun 40'ste. En hij doet ff dom voor een camera en hij krijgt bijna evenveel.
Zelfde verhaal met die voetballers die meer dan chirurgen verdienen.
Het is heel oneerlijk, maar dat zijn zoveel dingen. Je moet tegenwoordig gewoon aan jezelf denken en dan komt alles goed. Dat voetballers miljoenen per jaar beuren.. tja, het is te gek voor woorden maar dat is iets waar al jaren klachten over rondgaan. Komt geen verandering in en gaat alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ook daarom. Mensen die hun leven hard hebben gewerkt en door bezuinigingen in het bedrijf werkloos raken op hun 40'ste. En hij doet ff dom voor een camera en hij krijgt bijna evenveel.
Zelfde verhaal met die voetballers die meer dan chirurgen verdienen.
Daarbij hebben echt maar bijzonder weinig mensen zo veel talent om dat als baan te kunnen uitoefenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Het is heel oneerlijk, maar dat zijn zoveel dingen. Je moet tegenwoordig gewoon aan jezelf denken en dan komt alles goed. Dat voetballers miljoenen per jaar beuren.. tja, het is te gek voor woorden maar dat is iets waar al jaren klachten over rondgaan. Komt geen verandering in en gaat alleen maar erger worden.
Voor de zoveelste keer: het is niet 'slim inspringen op de kansen die het leven biedt', het is dom doen voor een camera. Elke mongool kan het. Je hoeft er geen moeite voor te doen. En in mijn ogen zou de moeite die je ergens voor doet gelijk moeten staan aan het salaris dat je ervoor krijgt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat de rest een systeem volgt en hij slim inspringt op de kansen die het leven biedt?
Noem het zoals je wil, maar hij verdient het en jij sabbelt 40 uur een hongeloontje bijeen, zeker in vergelijking met hem.
Dus wat dat betreft word je gediscrimineerd als je dat talent niet hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarbij hebben echt maar bijzonder weinig mensen zo veel talent om dat als baan te kunnen uitoefenen.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarbij hebben echt maar bijzonder weinig mensen zo veel talent om dat als baan te kunnen uitoefenen.
Maar natuurlijk, daarom zit de rest van Nederland ook zo makkelijk geld te verdienen en worden er iedere dag weer succesvolle pogingen gedaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: het is niet 'slim inspringen op de kansen die het leven biedt', het is dom doen voor een camera. Elke mongool kan het. Je hoeft er geen moeite voor te doen. En in mijn ogen zou de moeite die je ergens voor doet gelijk moeten staan aan het salaris dat je ervoor krijgt.
zeg dat je trolltquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:58 schreef Druppelss het volgende:
Enzoknol verdient het, eigenlijk zou het geld van serious request ook naar Enzoknol moeten gaan![]()
Ik kijk iedere dag zijn vlogs, heel soms is er een mindere bij maar meestal zijn ze best spannend![]()
Hopelijk krijgt die binnenkort zijn eigen programma op TV
![]()
Ook Science of Stupid metYmke Wieringa
geweldig! Al wacht ik nog altijd op een DVD box van dat programma
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |