Daar komt de aap uit de mouw.....quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Trieste psychopaat. Ik hoop dat je moeder kanker krijgt.
Rustig rustig. Laat je niet gek maken door een troll.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden beter jouw huis en die van al je familieleden kunnen vernietigen.
/carequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee ISIS blaast geen moskeeen op, wel tombes....
Gast, kan je niet lezen wat hij zegt? In feite zegt hij dat alle anti-SIS-mensen in Irak uitgeroeid moeten worden. Begrijpend lezen heet dat. Hij maskert 't alleen maar zo mooi, maar ik heb die Arabische ratten meteen door.quote:
Ook moskeeen, zoek maar op, leeghoofd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee ISIS blaast geen moskeeen op, wel tombes....
Kanker opquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef De_Ilias het volgende:
ISIS zijn klootzakken klopt, maar klootzakken kunnen ook goede dingen doen. (zoals maliki ratten aanpakken)
Nee dombo jij kan het verschil dus niet maken tussen een tombe en een moskee (media ook niet trouwens, scoort lekker goedkoop).quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ook moskeeen, zoek maar op, leeghoofd.
Aha. Je valt op badboys dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef De_Ilias het volgende:
ISIS zijn klootzakken klopt, maar klootzakken kunnen ook goede dingen doen. (zoals maliki ratten aanpakken)
Ik weet niet zeker of het een LAV is overigens, lijkt ook wel een beetje op dit voertuig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef vigen98 het volgende:
Als de Koerden dit hadden gekocht van de Russen waren ze pas eckté bazen
[ afbeelding ]
Nee dit is een Russische BTRquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef barzani het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het een LAV is overigens, lijkt ook wel een beetje op dit voertuig.
Paar honderd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hoeveel ISIS soldaten zouden daar moeten zitten?
Dat betekent dat we zeker binnen 1 of 2 dagen berichten moeten krijgen waarin staat dat er een paar honderd ISIS leden zijn vermoord, want dit kan ISIS nooit overleven....quote:
Ja maar ze gebruiken nu mensen als menselijkschild, dus je kan niet als een gek schieten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat betekent dat we zeker binnen 1 of 2 dagen berichten moeten krijgen waarin staat dat er een paar honderd ISIS leden zijn vermoord, want dit kan ISIS nooit overleven....
70% is Sjiitisch in Irakquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het is gewoon tijd voor een Sunnitische revolutie in Irak... Ja daar moet Maliki en z'n vriendjes het bij ontgelden, maak ik geen geheim van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |