wel die van jouquote:
ik heb geen vijanden, oneluvquote:
wel die van jou zeg ik toch, die wel geeft antwoord op je vraagquote:
Ligt eraan. Quote eens wat jij beledigend vindt? Verder is beledigen op zichzelf geen misdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:30 schreef Gregor1994 het volgende:
Kan ik mensen op Fok niet laten pakken op belediging?
ik vraag of je je moeder zou doen, niet of je mijn moeder zou doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel die van jou zeg ik toch, die wel geeft antwoord op je vraag
Die van mij niet, die van jou wel. Duidelijk?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:33 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik vraag of je je moeder zou doen, niet of je mijn moeder zou doen
Bv als iemand zegt 'hou je kk bek'...zie ik vaak genoeg op FB...of 'je kk moeder' of zoquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Quote eens wat jij beledigend vindt? Verder is beledigen op zichzelf geen misdaad.
je vader ook?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die van mij niet, die van jou wel. Duidelijk?
als je een zusje had zou ik die ook doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:34 schreef deadprez het volgende:
als ik een zusje had zou ik die wel doen trouwens
zou collectief eigendom van haar makenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
als je een zusje had zou ik die ook doen
Dat is niet strafbaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:34 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Bv als iemand zegt 'hou je kk bek'...zie ik vaak genoeg op FB...of 'je kk moeder' of zo
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou collectief eigendom van haar maken
te laatquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:36 schreef niels0 het volgende:
Als jullie Fokker!s maar van mijn zus afblijven vind ik alles best.
quote:
Wel als je het tegen een overheidsdienaar bezigt die op dat moment zijn of haar funktie uitoefent.quote:
quote:belediging van een ambtenaar tijdens of wegens de rechtmatige uitoefening van zijn functie: de Hoge Raad heeft op 22 september 2009 geoordeeld dat uitlatingen van de woorden "sukkels", "klootzakken", "losers" en "kankerlijers" tegenover het openbaar gezag onder omstandigheden beledigend en dus strafbaar zijn (zie HR 22 september 2009, LJN BI5623).
publiek rechtquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wel als je het tegen een overheidsdienaar bezigt die op dat moment zijn of haar funktie uitoefend.
[..]
je eigen moederquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij heeft zijn pener nog niet geinjecteerd hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |