Je bent zelf kut,quote:
Kusje erop?quote:
'Sup nigga?quote:
ik ben geen negerquote:
quote:
Wie vertelde mij dat dan ook alweer? Was daar vast van overtuigdquote:
nee, voor mij hoef je kip niet te frituren, ik vind watermeloen smakeloos en ik hou niet van enorme billenquote:
Dat is natuurlijk wel enorm voer voor een topic, dat begrijp je natuurlijk wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, voor mij hoef je kip niet te frituren, ik vind watermeloen smakeloos en ik hou niet van enorme billen
neequote:Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel enorm voer voor een topic, dat begrijp je natuurlijk wel.
Mensen die kip en watermeloen niet lekker vinden mankeren meer dan andersomquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, voor mij hoef je kip niet te frituren, ik vind watermeloen smakeloos en ik hou niet van enorme billen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jouw hele oeuvre bestaat uit pure aids.
ik zeg nergens dat kip niet lekker is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die kip en watermeloen niet lekker vinden mankeren meer dan andersomwat is er nu niet lekker aan kip of watermeloen??
Ze heeft knieënquote:
Wat is er nou lekker aan watermeloen ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die kip en watermeloen niet lekker vinden mankeren meer dan andersomwat is er nu niet lekker aan kip of watermeloen??
Moet je ook niet doen jonge ik laat je tandjes tuffenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat kip niet lekker is?
Is niet. Haar haar ligt er asymmetrisch op.quote:
Ik snap dat jij daar op afknapt, dan kunnen ze immers weg rennen.quote:
Goeie watermeloen wel te verstaan. Lekker donkerrode wat lekker zoet is. Neem het eens met je galiameloentjequote:Op maandag 4 augustus 2014 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou lekker aan watermeloen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |