Hehe met wat minder bedelen zou ik best blij zijn! Bijv zodra ze door hebben dat ik yoghurt eet gaan ze op gepaste afstand zitten wachten in de hoop dat ze het schaaltje mogen uitlikkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef Blistering het volgende:
Wow, mooie poezels allemaal weer! Die rode hierboven zien er ook veels te lief uit
Vraagje.. beetje raar wellicht, maar here goes. Wij hebben nu al iets van 6 jaar een bengel hier rondlopen, en in die 6 jaar heeft ze nog nooit iets van onze vingers gelikt. Onze vorige kat at echt alles, pindakaas, chocola, wijn, bier, you name it. En die likte dat dan gretig van je vingerMaar onze poes nu snapt blijkbaar niet dat dat ok is ofzo? Ik vind het altijd maar vreemd.
We proberen regelmatig haar wat dingen aan te smeren, een vinger met pindakaas, een vinger met paté etc. Maar het enige wat ze doet is eraan ruiken, gevolgd door een kopje1x heb ik de pindakaas op d'r neus gesmeerd, met als gevolg dat ze daarna een half uur lang zichzelf ging wassen en likken
Nouja, misschien is ze gewoon een beetje vreemdWij vonden het altijd wel leuk om onze katten te verwennen, maar deze heeft daar blijkbaar geen zin in. Tijdens het avondeten komt ze ook nooit bedelen, terwijl onze vorige kat niet weg te slaan was als er bijvoorbeeld vlees werd gegeten.
Chloequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude foto's
Mis Chloe nog steeds
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik Beetle
[ afbeelding ]
(om met Disconnected mee te doen)
*snif*quote:Op zaterdag 15 november 2014 05:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier is Dirk weer eens. Die gekke Heerenveense verwaarloosde zwerver die geen mens vertrouwde, omdat ze hem kennelijk meermalen flink wegjoegen en -sloegen.
Het gaat nu gelukkig goed met de dwerg (hij is naar schatting zes, maar is een heel erg klein ventje in heel zijn lichaamsbouw, behalve zijn enorme flaporen.) Zijn hoofd is zo groot als mijn hak, en ik heb kleine voeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:34 schreef Diconnected het volgende:
Een van mijn dames zat er vanmiddag lekker bij:
[ afbeelding ]
Ach wat liefquote:Op zaterdag 15 november 2014 05:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier is Dirk weer eens. Die gekke Heerenveense verwaarloosde zwerver die geen mens vertrouwde, omdat ze hem kennelijk meermalen flink wegjoegen en -sloegen.
Het gaat nu gelukkig goed met de dwerg (hij is naar schatting zes, maar is een heel erg klein ventje in heel zijn lichaamsbouw, behalve zijn enorme flaporen.) Zijn hoofd is zo groot als mijn hak, en ik heb kleine voeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier komt meneer gewoon naast mijn bord zitten en gaat mij dan aanstaren of gaat met dat groot hoofd in mijn bord hangen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:17 schreef Duufje het volgende:
[..]
Hehe met wat minder bedelen zou ik best blij zijn! Bijv zodra ze door hebben dat ik yoghurt eet gaan ze op gepaste afstand zitten wachten in de hoop dat ze het schaaltje mogen uitlikken
Is het een idee om het in haar voerbakje te leggen? Dat ze snapt dat het voor haar is.
Oh zielig verhaal zeg. Maar hij heeft gelukkig een veilig huisje bij jullie gevonden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 05:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet plagen!quote:Op maandag 17 november 2014 15:25 schreef applemoose het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, wat een ogen! Schitterend!quote:Op maandag 17 november 2014 17:28 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kat houdt ervan om naar me te staren
Hij kijkt met lichte verachtingquote:Op maandag 17 november 2014 17:28 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, stiekem haat ze me.quote:Op maandag 17 november 2014 18:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij kijkt met lichte verachting![]()
Leuk snoetje, prachtige kleur ogen
Haha en daarom hou ik zo van katten, lekker eigenwijs. Die foto op de kast ookquote:Op zondag 16 november 2014 10:41 schreef zweefbij het volgende:
Weer een paar foto's van onze aanlooppoes.
Lekker op de kast
[ afbeelding ]
Geeuw
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op maandag 17 november 2014 17:28 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |