Wil je mijn UD aanpassen naar 22 februari?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Hoppetee. Gevalletje, wil je er al bij?
Overige aanvullingen of wijzigingen?
Jazeker, dat was kankerkachel Kees uit Woensel-Westquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:00 schreef rebel-angel het volgende:
Milieustraat daat heb ik toch eens stennis geschopt de vorige zwangerschap Hahaha heerlijk.
En bij dat pallets sorteren moet ik opeens aan kees kankerkachel denken dat was volgens mij een topic in onz.
En die sorteerde toch ook pallets?
Zou het familie zijn![]()
Oooh en ramen zemen, what was I thinking ik kom niet eens tot de helft.
Toen ging in maar dweilen, ik weet niet waar meer vocht uit komt, uit de dweil of uit mij.
Meisje!quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tnx
[ afbeelding ]
En nog eentje met armpje dramatisch tegen het hoofd. Of is het een facepalm?
[ afbeelding ]
11.1, dus eigenlijk nog wel wat vroeg voor de nub. Maar de vk/echoscopiste wilde best een gokje wagenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meisje!
Wat een mooie plaatjes al
Hoeveel weken ben je nu precies?
't Is best een duidelijk nubje! Ben benieuwd of we gelijk krijgenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
11.1, dus eigenlijk nog wel wat vroeg voor de nub. Maar de vk/echoscopiste wilde best een gokje wagen. Zij zei ook meisje idd! Dezelfde vk doet de 20 wekenecho, dus dan mag ze voor het echie.
Ja, echt bizar he!! In precies 2 weken van 2.27 mm naar 4.54. En ook nog extra organen en ledematen erbij. Wat kan de natuur toch mooi zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef Risu het volgende:
Oh wauw phaidra.
En je bent maar een klein weekje verder dan ik, voel me er emo bij.
Van een boontje naar een kindje, zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |