Het ergste zijn de mensen die zeggen: "Het zou een schildklierafwijking kunnen zijn".quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:10 schreef kawa4 het volgende:
ja, maar dat ligt vaak aan de spijsvertering he, tis nooit hun eigenschuld
Zegt degene die FAThank heetquote:
ahaha zo origineelquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:18 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Zegt degene die FAThank heet
Wow. Nooit over nagedacht eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:21 schreef hoink581 het volgende:
Irritante biseksuele conservatieve kneuzen zijn een graadje erger.
Druk op de nieuw topic knop, snel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow. Nooit over nagedacht eigenlijk.
Omdat ze zich tijdens een kringverjaardag vol stouwen met kaas en leverworst? Wel hard praten en flink veel lachen om te verdoezelen dat je het als jou taak ziet om alles op de hele tafel tot een staaf stront te verwerken. Daarbij zijn dikke mensen vaak chagrijnig omdat ze dik en ongezond zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:29 schreef Infection het volgende:
Dikke mensen zijn vaak wel gezellig.
Maar even niet doen. Ik heb vandaag al een topic ge-opend. Die van mij doen het niet zo goed over het algemeen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Druk op de nieuw topic knop, snel.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:10 schreef kawa4 het volgende:
Dat komt vanzelf. Alleen kutusers trekken topics vol vanwege hun haters.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Maar even niet doen. Ik heb vandaag al een topic ge-opend. Die van mij doen het niet zo goed over het algemeen.
haha.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:18 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Zegt degene die FAThank heet
Ik ben een kutuser en mijn topics blijven leeg... Nog erger.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf. Alleen kutusers trekken topics vol vanwege hun haters.
Ik vind het verontrustender dat jij schijnbaar weet, dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
Denken dat fathank Fat is LOL
Stoere boiquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:15 schreef Aiciu het volgende:
Dikke mensen topics zijn altijd terecht!
Het ligt aan de bacteriën in de darm. Bij dikke(re) mensen zetten voedingsstoffen om in wederom bruikbare voedingsstoffen. Bij dunne mensen doen ze dat naar niet-bruikbare.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:10 schreef kawa4 het volgende:
wooohooo! Ik ben progressiefquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:21 schreef hoink581 het volgende:
Irritante biseksuele conservatieve kneuzen zijn een graadje erger.
quote:
Ik heb dikkertjes geraakt in mijn tijd, maar dit is wel erg dik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:13 schreef fathank het volgende:
[..]![]()
Zou je raken? Gewoon voor de novelty-factor?
Nee bah, smerige oude vrouw.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:13 schreef fathank het volgende:
[..]![]()
Zou je raken? Gewoon voor de novelty-factor?
Niet om er mijlen ver over heen te vliegenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
Grenzen zijn om te overschrijden Sappie
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet om er mijlen ver over heen te vliegen
de boveste wil ik wel ff volblaffen (mits ze kaal is)quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee bah, smerige oude vrouw.
Zou deze wel raken, maar dat is de grens voor mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet om er mijlen ver over heen te vliegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|