Absoluut. En er was zo'n makkelijke oplossing. Gewoon even volwassen doen, je ongelijk toegeven en de deleteknop gebruiken. Minuutje werk. Iedereen blij.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:12 schreef maily het volgende:
[..]
Vooral zonde van -Springs gezellige topic
Helemaal goed hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:15 schreef GGMM het volgende:
Als je oz begaan was met het topic had je je feedback wel gelijk hier gegeven
Ik delete die zooi in dat topic. Er is helemaal geen regel dat de originele TS een nieuw deel moet openen in een algemeen topic. Spring voelde zich ook helemaal niet gepasseerd dus er was helemaal geen reden om drama te maken.
Dat wil ik ook weten.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helemaal goed hoor.
Even voor de duidelijkheid dan hoor: de projecttopics in K&W, of de persoonlijke topics over een persoonlijke situatie van een TS in LIF en R&P kunnen in het vervolg ook door iedereen die het wil voortgezet worden?
Joh daar ging het helemaal niet om, het ging om het verongelijkte Calimerotoontje in dat topic.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helemaal goed hoor.
Even voor de duidelijkheid dan hoor: de projecttopics in K&W, of de persoonlijke topics over een persoonlijke situatie van een TS in LIF en R&P kunnen in het vervolg ook door iedereen die het wil voortgezet worden?
Wat begreep je niet aan 'algemeen topic'?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helemaal goed hoor.
In eerste instantie ging het inderdaad daar om. De regels waren niet boeiend, wat prettig is voor je users wel. Het stampvoeten en schermen met regels was best vermakelijk. Het weigeren om behulpzaam te zijn, mee te denken en te doen wat het best voor je users is, werd al snel wat sneu.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Joh daar ging het helemaal niet om, het ging om het verongelijkte Calimerotoontje in dat topic.
Heeft niks met de regels te maken waar je het over kunt hebben maar over de vorm van de boodschap en ermee omgaan over en weer
Selectief deleten wat je zelf goed uit komt is iig teringtriest IMHO
Het is al 20 jaar zo dat degene met de lapo het nieuwe topic opent.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar blijkbaar zijn er nu dingen veranderd die 20 jaar lang geschreven of ongeschreven regels waren
Dat is zeker ook een manier om er naar te kijken. Het is me duidelijk, dank je.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is al 20 jaar zo dat degene met de lapo het nieuwe topic opent.
Gisteren was er nog een user woedend omdat een mod het deed terwijl hij de lapo had en nu dit weer
CREK&W en R&P zijn uitzonderingen omdat het persoonlijke dingen zijn.
Hier was de insteek een algemeen topic. In de OP wordt letterlijk gevraagd wie er nog meer ervaring heeft en als er morgen iemand is die ook deze hobby heeft gaat dat ook in dat topic. Dat wordt dan niet een los persoonlijk topic.
Dat had ik inderdaad moeten doen. Ik had wel met _Spring in DM gesproken en die maakte er zelf geen probleem van.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:29 schreef GGMM het volgende:
Het werd in eerste instantie normaal gevraagd en toen vroeg zij normaal 'waarom?'. (oprecht)
Alleen toen werd er gelijk beweerd dat ze achterlijk was ofzo met 'Dit soort dingen weet je toch gewoon als je mod bent' terwijl ze niks fout heeft gedaan. Dat escaleerde de boel onnodig.
Het had vooral gelijk naar feedback getrokken moeten worden denk ik. (Door beide partijen)
Werk ze
CRE / [Creatief kleuren] Kleuren voor volwassenen #39quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet om te zeuren; maar ik het kleurtopic weg? momenteel heb ik helemaal de geest en mooie/dure potloden gekocht en wat kleurboeken en er was altijd een kleurtopic, maar dat is weg? Ben ik de enige gek
Ik kon hem niet vinden! Dank u wel mevrouw de super speurneus!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:48 schreef Donna het volgende:
[..]
CRE / [Creatief kleuren] Kleuren voor volwassenen #39
Haha ik herinnerde me ineens het woord volwassenen in de titel. Toen wassie snel gevonden!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden! Dank u wel mevrouw de super speurneus!
Hallo over_hedgequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef over_hedge het volgende:
Hoi. Ik zit te denken om een topic over Terrarium/Paludarium/Aquarium te openen. Want ik zie er nergens 1.
Maar moet dit in hobby of in creativiteit? Want het is beiden
Oeps, zie het nu pas mijn excuusquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:44 schreef Patapon het volgende:
Ha Dotteke,
Sinds kort ben ik begonnen met kralen haken, peyote en peyote 3D maar volgens mij is er nog geen topic over creatief met kralen?
Als ik zoiets wil openen doe ik dat in crea of hobby?
Misschien moet je mij niet alleen lezen als troll of wat dan ook.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals wel vaker gezegd wil ik graag dat je mij met rust laat.
Ik roep al jaren tegen je dat je mij gewoon met rust moet laten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien moet je mij niet alleen lezen als troll of wat dan ook.
Dat ben ik n.l. niet.
Men leest hoe en wat hij/zij wil lezen op het internet.
Al jaren idd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik roep al jaren tegen je dat je mij gewoon met rust moet laten.
En ik ga hier geen strijd met je aan.
Mij gewoon negeren is wat ik al langer tegen je zeg
CRE / [Bullet Journal #3 Vers nieuw bujo-jaar!]#1quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Is er al een topic voor Bullet Journaling?
Ik dacht van wel maar kan hem niet vinden....
Dankjewelquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:41 schreef Donna het volgende:
[..]
CRE / [Bullet Journal #3 Vers nieuw bujo-jaar!]#1
Oh dank! Heb hem weer een schopje omhoog gegeven ...quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:41 schreef Donna het volgende:
[..]
CRE / [Bullet Journal #3 Vers nieuw bujo-jaar!]#1
Ga ik straks even doen als ik dequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:21 schreef Donna het volgende:
@:Dotteke
In de OP van dit topic staat onderaan nog dat Muck mod is, maar dat ben jij natuurlijk inmiddels al een paar jaar. Pas je het even aan?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |