Begrijpelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jep heb de usa digital al klaar staan op mn ps4.
voor die 80eur minder vind ik het een goede deal (en als ik eerlijk ben bekijk ik de Ce spullen slechts 1x en dan gaat t de kast in. erg zonde van mn geld.)
hoop wel dat mn limited sulletjes (vanguard en bijv limited edition meuk) het ook wel op mn EU acc doen.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja zomerrooster is nog actief tot de 14e he.
hier komt de post altijd tussen 11 en 12, pakjes ook.
Sinds de zomer komen ze soms wel om 21:00 pas aankakken !!
Kan wel in het spel zelf, mits je in een fireteam zit met diegene met je wil praten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Destiny en headset net binnen tijd om te gamen.. kan je in het spel zelf ook praten of kan dit alleen via een party in psn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Yep muziek is prima, al is de muziek in cutscenes af en toe wat ongepast. Van die bombastische muziek tijdens een grimme story background cutscene is een beetje raar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel weer een heerlijke soundtrack zeg. Had hem even op het menu laten staan en damn die muziek
bij mijquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
Waar kun je die Vanguard gear oppikken?
Als je level 5 bent (zijn level 5 items) kan je je Vanguard gear KOPEN bij de vanguard quartermaster bij de shipyard chickquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
Idd , bij de vanguard quartermaster.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als je level 5 bent (zijn level 5 items) kan je je Vanguard gear KOPEN bij de vanguard quartermaster bij de shipyard chick. Zijn overigens best goeie items waar je zowieso wat levels mee kan. Lees dat als je hoger dan level 10 is, het hogere level items worden.
Toegevoegd op PSN en je clan gejoinedquote:Op woensdag 10 september 2014 11:35 schreef MrManuel het volgende:
PS, Ik zie dat de Fok group geen echte 'clan' heeft enabled. Als iemand wil mogen zie die van mij joinen! (Ik ben vindbaar op Bungie onder Manuel)
Ik zie je wel in de Group maar nog niet in de clan.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toegevoegd op PSN en je clan gejoined
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |