Ik heb het precies gedaan zoals het in het instructiefilmpje werd aangebracht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:40 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Je bent zeker zo'n pauper die het op zijn kleren spuit
Op een strand dus?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb het precies gedaan zoals het in het instructiefilmpje werd aangebracht.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:40 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Je bent zeker zo'n pauper die het op zijn kleren spuit
Zeg gewoon na seks danquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:32 schreef LittleLady het volgende:
, dan ruik je man en vleugje parfum mmmm
Nee gewoon vind mijn vriend gewoon lekker ruiken als hij dag heeft gewerkt, kijk en dat gaat naar samen douchen en dan seksquote:
Ik denk dat het probleem is dat TS niet binnen snuffelbereik van de meisjes komt en daarom grover geschut verkiest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:32 schreef LittleLady het volgende:
Nou vind Axe stinken, heb liever gewoon een lekkere parfum als ik in een hals snuffel en dan het liefst na zware arbeid, dan ruik je man en vleugje parfum mmmm
Wat zemel je allemaal?quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee gewoon vind mijn vriend gewoon lekker ruiken als hij dag heeft gewerkt, kijk en dat gaat naar samen douchen en dan seks
Waarom zou je dan douchen als je die zweetlucht lekker vindtquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee gewoon vind mijn vriend gewoon lekker ruiken als hij dag heeft gewerkt, kijk en dat gaat naar samen douchen en dan seks
Dan moet hij zijn zolderkamer afkomen hequote:Op maandag 4 augustus 2014 08:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat TS niet binnen snuffelbereik van de meisjes komt en daarom grover geschut verkiest.
Jammer genoeg zijn er veel mensen die deze gedachte delen. Mensen die denken geen deo nodig te hebben, maar vervolgens wel een uur in de wind meuren.quote:
Als je kijkt naar het individuele geval is dat wel de beste oplossing, als je kijkt naar de samenleving dan is het nog maar de vraag of deze oplossing nog wel zo wenselijk is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:06 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn zolderkamer afkomen he
Heb er wel eens om gevraagd, maar mensen zeggen altijd dat ze niks ruiken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn er veel mensen die deze gedachte delen. Mensen die denken geen deo nodig te hebben, maar vervolgens wel een uur in de wind meuren.
Hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Heb er wel eens om gevraagd, maar mensen zeggen altijd dat ze niks ruiken.
Je kan het zo interpreteren, je kan het ook zien als de deel van de tekst waarmee ik akkoord ga bij jouw a of b vraag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je realiseert je, dat je nu aan jezelf refereert?
Aangezien ik (in tegenstelling tot een aantal FOK!ers) WEL deo gebruik, kon die quote niet op mij slaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je kan het zo interpreteren, je kan het ook zien als de deel van de tekst waarmee ik akkoord ga bij jouw a of b vraag.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aangezien ik (in tegenstelling tot een aantal FOK!ers) WEL deo gebruik, kon die quote niet op mij slaan.
Als je toch de hele dag op de bank zit heb je dat niet nodig neequote:
die heb je ja, maar er het verschil tussen axe en deo is groter dan het verschil tussen axe en penetrante zweetluchtquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:23 schreef KoningPils het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
Deden ze voordat Axe überhaupt bestond ook al hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |