Ik heb het precies gedaan zoals het in het instructiefilmpje werd aangebracht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:40 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Je bent zeker zo'n pauper die het op zijn kleren spuit
Op een strand dus?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb het precies gedaan zoals het in het instructiefilmpje werd aangebracht.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:40 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Je bent zeker zo'n pauper die het op zijn kleren spuit
Zeg gewoon na seks danquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:32 schreef LittleLady het volgende:
, dan ruik je man en vleugje parfum mmmm
Nee gewoon vind mijn vriend gewoon lekker ruiken als hij dag heeft gewerkt, kijk en dat gaat naar samen douchen en dan seksquote:
Ik denk dat het probleem is dat TS niet binnen snuffelbereik van de meisjes komt en daarom grover geschut verkiest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:32 schreef LittleLady het volgende:
Nou vind Axe stinken, heb liever gewoon een lekkere parfum als ik in een hals snuffel en dan het liefst na zware arbeid, dan ruik je man en vleugje parfum mmmm
Wat zemel je allemaal?quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee gewoon vind mijn vriend gewoon lekker ruiken als hij dag heeft gewerkt, kijk en dat gaat naar samen douchen en dan seks
Waarom zou je dan douchen als je die zweetlucht lekker vindtquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee gewoon vind mijn vriend gewoon lekker ruiken als hij dag heeft gewerkt, kijk en dat gaat naar samen douchen en dan seks
Dan moet hij zijn zolderkamer afkomen hequote:Op maandag 4 augustus 2014 08:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat TS niet binnen snuffelbereik van de meisjes komt en daarom grover geschut verkiest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |