quote:lang
Op woensdag 23 oktober 2002 10:52 schreef Niwa het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat Fusion Dragon was verslagen?
[Dit bericht is gewijzigd door Niwa op 23-10-2002 11:12]
quote:lvl weet ik niet meer, geloof midden 30tig ofzo, deadbeard had ik in 1x dood (cookie
Op woensdag 23 oktober 2002 11:03 schreef Niwa het volgende:
Trouwens, op welk level was je toen? Want Isaac: 32 Gareth: 31 Mia: 31 Ivan: 31 ..Ik wil weten of ik het aankan want gister mislukte het! En what about Deadbeard?
En is het waar dat als je alle Djinnis hebt dat je dan op het eind extra missies krijgt?
quote:ik zei midden 30, dus 34/35/36.
Op woensdag 23 oktober 2002 11:17 schreef Niwa het volgende:
Ik heb alle Djinnis wel dus(28) en ik ga dus vanmiddig Deadbeard proberen
maar..ik denk niet lvl 30 want anders lukte het mij ook wel..*D
Maar ik ben nu op level 27 (isaak, rest is ook zoiets) en was net die laatste woestij door, kom ik erachter dat ik iets vergeten ben! nu moet ik helemaal weer terug naar dat arabieren stadje .
Maar ik ga pas naar de 2e lighthouse als ik op level 40 zit ofzo.
quote:Aah daz naar voor je. Er is namelijk een speciale franse game gekomen en die heb jij. je kunt niet de taal veranderen naar Engels.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:29 schreef Dethroned het volgende:
Toen ik het spelletje kocht heb ik het bonnetje weggegooid en wat blijkt !!! Het spelletje is in het Frans ...... en ik kan de taal niet wijzigen
weet iemand hier een oplossing voor
er zit nog maar 1 ding op: VERKOPEN
quote:nee hoor, Je kunt je data (van GS1) naar GS: The Lost Age kopieeren zodat je met je eigen karakter en level verder kunt spelen.
Op donderdag 24 oktober 2002 11:22 schreef Niwa het volgende:
Maar nu moet ik weer overnieuw beginnen tot Golden Sun 2 uit is!:N:N
Als je het spel uitspeelt en je kijkt het filmpje kan je nog een keer saven. Dan krijg je een slot 'clear data'.
Houd in het hoofdmenu (van GS1) L+R+ pijltje naar links ingedrukt en druk op B. Er verschijnt nu een nieuw menu. Hier kan je kiezen of je je saving dmv een kabel wil overzetten of dmv van een pass.
quote:neen. engelse komt ook pas in 2003. Maar gewoon blijven hopen op december 2002, misschien helpt het
Op zaterdag 26 oktober 2002 09:48 schreef Niwa het volgende:
Is ie al engels op een Emulator?
Gameboy Advance (SP) Topic (deel 4)
Aangezien dit spel toch wordt beschouwd als een van de beste games verkrijgbaar op de GBA zal ik dit topic open laten.
quote:je moet beetje buiten de herberg zoeken
Op vrijdag 11 april 2003 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
Weet iemand waar ik in die Herberg die gestolen Rod vind?
quote:lol, dat stuk heb ik gisterenavond ook net zitten doen. En maar zoeken binnen.....
Op vrijdag 11 april 2003 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had het inmiddels al gevonden, thanks!
quote:En dat terwijl je FF zo cool vind?
Op vrijdag 11 april 2003 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm... Ik had GS ook. Ik heb hem verkocht omdat ik het toch niet helemaal leuk vond... Of ik had er te weinig tijd voor ofzo![]()
Ik weet het niet meer...
quote:Ja... Ik weet het... vond GS echt ineens niet cool meer. Ik zal hem maar weer eens terug kopen
Op vrijdag 11 april 2003 10:42 schreef Zooi het volgende:[..]
En dat terwijl je FF zo cool vind?
Gisteren eerste lighthouse afgerond.
Wat een heerlijke game!
quote:Jup.
Op woensdag 16 april 2003 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit nu bij Tred, ik denk dat ik daarna naar de eerste lighthouse moet.
quote:Als het goed is moet je op die handjes staan en dan de psynergy van Mya(zo heet ze toch?) doen(waarmee je kan healen) dan ga je naar boven.
Op zondag 23 maart 2003 21:52 schreef nrg het volgende:
Wie kan mij helpen? Ik ben in de Mercury Lighthouse, en sta voor een stenen standbeeld, op de handjes ervan. Ik kan alleen springen naar een blokje midden in een soort vijver. Wat moet ik doen????
quote:Ply heet de skill.
Op woensdag 16 april 2003 16:11 schreef Niwa het volgende:[..]
Als het goed is moet je op die handjes staan en dan de psynergy van Mya(zo heet ze toch?) doen(waarmee je kan healen) dan ga je naar boven.
Gisteren nog even bezig geweest, stukje verder weer, ergens nu in een dorp wat onder water staat en bezig geweest in mijnkarretjes te rijden ala donkey kong. Erg vermakelijk allemaal.
quote:Heb hem inmiddels ook gehaald, veel puzzels inderdaad, maar wel leuk om te doen en nooit frustrend moeilijk!
Op woensdag 16 april 2003 14:39 schreef Zooi het volgende:
Zonder spoilers te willen geven kan ik wel zeggen dat ik best lang over het eerste lighthouse gedaan heb. Veel puzzelen!
Ik heb het healing water aan Tred gegeven en ben nu op weg naar de brug.
quote:Kewl, dan zitten we inderdaad niet ver van elkaar vandaan. Zal eens rondlopen wellicht kom ik je nog wel tegen.
Op zaterdag 19 april 2003 09:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb hem inmiddels ook gehaald, veel puzzels inderdaad, maar wel leuk om te doen en nooit frustrend moeilijk!
Ik heb het healing water aan Tred gegeven en ben nu op weg naar de brug.
quote:Daar ben ik net geweest
Op vrijdag 18 april 2003 15:00 schreef Zooi het volgende:
Zooi gaat volgende week richting Gran Canaria en guess what hij mee neemt om uit te gaan spelen?.
.
.
Gisteren nog even bezig geweest, stukje verder weer, ergens nu in een dorp wat onder water staat en bezig geweest in mijnkarretjes te rijden ala donkey kong. Erg vermakelijk allemaal.
quote:Sjoe roel bigtaim.
Op zondag 27 april 2003 17:54 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E heeft net met hééél veel moeite Deadbeard verslagen
quote:Dat vraag ik me ook af, heb geen zin om lang te wachten op het tweede deel
Op maandag 21 april 2003 19:18 schreef G1Ace het volgende:
vraagje
werkt golden sun uit europa met golden sun 2 uit de vs?
Ik heb net een mailtje gestuurd naar Nintendo, ik ben benieuwd of ze antwoorden .
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 27-04-2003 20:43]
quote:Je hebt zeker iets gemist. Crossbone Isle!
Op zondag 27 april 2003 20:05 schreef Lexie het volgende:
Had niemand me kunnen waarschuwen voor het open einde?. Als ik ergens een hekel aan heb
. Gelukkig komt deel twee bijna uit, dus dat scheelt dan wel weer. Die fusion Dragon was trouwens niet zo moeilijk, gewoon Mia geen Djinnies laten gebruiken en de hele tijd laten healen, dat werkt fantastisch
. Ik ben wel geen deadbeard tegengekomen, heb ik iets gemist?
En ik kan ook niet wachten op deel 2, maar gelukkig zijn er winkels die 'm al op voorraad hebben, als import uit de VS. Misschien werkt-ie dan niet samen met m'n Europese deel 1, maar dat zie ik dan wel weer.
quote:Ik ga wel eens zoeken op Gamefaqs
Op zondag 27 april 2003 21:00 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Je hebt zeker iets gemist. Crossbone Isle!
En ik kan ook niet wachten op deel 2, maar gelukkig zijn er winkels die 'm al op voorraad hebben, als import uit de VS. Misschien werkt-ie dan niet samen met m'n Europese deel 1, maar dat zie ik dan wel weer.
quote:In Tolbi kun je ze gebruiken voor de gokautomaat. Je kunt dan boots, ringen, armor en items winnen.
Op maandag 28 april 2003 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat kun je eigenlijk met al die game tickets die je krijgt?
quote:bij mij was het simpel(er)
Op zondag 27 april 2003 20:05 schreef Lexie het volgende:
Had niemand me kunnen waarschuwen voor het open einde?. Als ik ergens een hekel aan heb
. Gelukkig komt deel twee bijna uit, dus dat scheelt dan wel weer. Die fusion Dragon was trouwens niet zo moeilijk, gewoon Mia geen Djinnies laten gebruiken en de hele tijd laten healen, dat werkt fantastisch
. Ik ben wel geen deadbeard tegengekomen, heb ik iets gemist?
quote:De Americaanse? En waar heb je deel 1 gekocht, hier in Europa? Laat even weten of ze compatibel zijn, dan kan ik hem ook meteen bestellen
Op maandag 28 april 2003 20:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Als de postbode lief is, bezorgt-ie morgen Golden Sun 2*vol verwachting heen-en-weer wiebel*
quote:Ik zie het al
Op zondag 27 april 2003 21:00 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Je hebt zeker iets gemist. Crossbone Isle!
quote:Ze zijn volledig compatible, ik kon zonder problemen de saved data van m'n Europese Golden Sun overzetten naar de Amerikaanse Golden Sun 2
Op dinsdag 29 april 2003 00:35 schreef Lexie het volgende:[..]
De Americaanse? En waar heb je deel 1 gekocht, hier in Europa? Laat even weten of ze compatibel zijn, dan kan ik hem ook meteen bestellen
.
quote:Binnenkort dan maar eens dvdboxoffice vereren met een bezoekje
Op woensdag 30 april 2003 20:50 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ze zijn volledig compatible, ik kon zonder problemen de saved data van m'n Europese Golden Sun overzetten naar de Amerikaanse Golden Sun 2
Beetje kut einde voor zo'n uber game, maar des al niet te min absoluut de moeite waard geweest.
En nu maar wachten op deeltje 2. .
quote:Almost there...
Op dinsdag 6 mei 2003 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb net Colosso gedaan. Ik ben nu op weg naar Bibi's Lighthouse.
quote:same here
Op donderdag 1 mei 2003 23:32 schreef Lexie het volgende:[..]
Binnenkort dan maar eens dvdboxoffice vereren met een bezoekje
.
quote:26??? Ik op 33. Ik ben nu weer helemaal aan het trainen. Heb net alle djinns gehaald dus.
Op vrijdag 9 mei 2003 17:28 schreef Zooi het volgende:
Voor de stats: hier heb ik hem uitgespeeld op lvl 26.
Ik ben echter wel van plan om flink te levelen voordat ik de savefile overzet op deeltje 2. Tenzij het natuurlijk geen ruk uitmaakt..
quote:Eigenlijk al op level 25 maar omdat ik het eiland toen nog niet gedaan had ben ik dat stukje eerst gaan doen en heb ik hem voor de 2e keer uitgespeeld op lvl 26, inclusief alle djinns (4x7)
Op vrijdag 9 mei 2003 17:45 schreef Niwa het volgende:[..]
26??? Ik op 33. Ik ben nu weer helemaal aan het trainen. Heb net alle djinns gehaald dus.
.
quote:Deel 2 biedt trouwens de mogelijkheid om de gegevens die je overzet tussentijds te "upgraden". En in het eerste gedeelte van deel 2 worden de overgezette gegevens niet gebruikt, althans niet aantal levels etc.
Op vrijdag 9 mei 2003 17:28 schreef Zooi het volgende:
Voor de stats: hier heb ik hem uitgespeeld op lvl 26.
Ik ben echter wel van plan om flink te levelen voordat ik de savefile overzet op deeltje 2. Tenzij het natuurlijk geen ruk uitmaakt..
quote:Toppie.
Op woensdag 21 mei 2003 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
Uitgespeeld, die eindbaas was nog best moeilijk.
Und? Vond je ervan?
quote:De weg is in ieder geval minder voorgekauwd
Op dinsdag 10 juni 2003 00:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind deel 2 trouwens aanzienlijk pittiger dan deel 1..
quote:Dan ben je verder dan ik.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:45 schreef Lexie het volgende:[..]
De weg is in ieder geval minder voorgekauwd
. Maar ik ben nog steeds niet doodgegaan, en ik heb wel al mijn bootje. Varen roeleert
quote:Daar heb je de trein en de tuin voor
Op dinsdag 17 juni 2003 17:53 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dan ben je verder dan ik.
. maar ja, drukke baan, centjes verdienen enzo
quote:links en r inhouden.
Op maandag 23 juni 2003 11:18 schreef iMAGE het volgende:
Ik zit nu op level 54 ofzoWeet iemand de toetsencombinatie voor het overzetten van de savegame?
Als je alles wil overzetten, moet je zo'n 275! tekens intypen .
Ben nu bezig met 2 net begonnen
quote:40 uur extra Golden Sun, meer niet.
Op zondag 10 augustus 2003 21:52 schreef Zooi het volgende:
Hoe is 2 eigenlijk? Ik wilde hem al een tijd geleden importeren maar het is er nog steeds niet van gekomen..
40 uur, terwijl ik nog niet eens bij de 3e vuurtoren ben! Deel 2 is echt veel uitgebreider.
http://members.aol.com/animemaster6500/GoldenSun15a.html
en
http://members.aol.com/animemaster6500/GoldenSun15b.html
zijn sites waar je kunt bekijken wanneer je een psynergy aanval behaal.
quote:J
Op zondag 17 augustus 2003 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet altijd erg lachen om de Priesters in elk dorpje. Als je ze achter de balie interviewt, kunnen ze soms erg grappig reageren. (Knorrig klagen over dat ze zijn uitgezonden naar een achterlijk dorp)
quote:1, ben nu aan 2 begonnen
Op zondag 31 augustus 2003 19:17 schreef Lexie het volgende:[..]
1 of 2?
Deel 2 is nog niet van gekomen, misschien binnenkort eens uploaden op m'n flashlinker kopen
Maar voor die tijd ben ik nog vollop bezig met FF X op de Ps2
Deze week heb ik GS deel 1 tweedehands gekocht. Ik heb het spel natuurlijk even uitgeprobeerd en kon het bijna niet wegleggen! Over twee weken komt Golden Sun (2) Lost Ages... met deze twee moet ik me wel een paar eenzame avonden kunnen vermaken!
Moet je weer eerst al die flut monstertjes verslaan en op zoek naar Djin's
quote:Klopt, GS mist het sterretje, de glans in men ogen. Ook ga je niet mee met het verhaal, wat jammer is. Maar de rest van de game is top!
Op vrijdag 5 september 2003 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu weer bezig met Golden Sun (zit nu bij het bomendorp zeg maar) maar ik blijf het minder vinden dat RPG's als Final Fantasy. Die kan ik uren spelen zonder me tevervelen, GS zet ik na een uur of 2 uit omdat ik geen zin meer heb
quote:Dus Final Fantasy moet ik echt spelen begrijp ik?
Op vrijdag 5 september 2003 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu weer bezig met Golden Sun (zit nu bij het bomendorp zeg maar) maar ik blijf het minder vinden dat RPG's als Final Fantasy. Die kan ik uren spelen zonder me tevervelen, GS zet ik na een uur of 2 uit omdat ik geen zin meer heb
quote:Duh. Natuurlijk moet je die spelen. Als je GS leuk vindt, dan zeker FF.
Op zaterdag 6 september 2003 10:37 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dus Final Fantasy moet ik echt spelen begrijp ik?
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 10:37 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dus Final Fantasy moet ik echt spelen begrijp ik?
Als het aan mij ligt wel.
quote:Hoeveel varianten zijn daarvan voor de GBA?
Op zaterdag 6 september 2003 11:51 schreef Zooi het volgende:[..]
Duh. Natuurlijk moet je die spelen. Als je GS leuk vindt, dan zeker FF.
-edit- en leuk...
Mjah, beetje tweeledig. Het verhaaltje wat zich steeds verder uitrolt, de wapens, de stadjes. Allemaal grappig. Maar die random fights tussendoor ga ik me na verloop van tijd altijd aan irriteren... "Flikker op! Ik ben een wereld aan het redden ja!"
quote:Tactics komt er over een paar dagen aan, krijgt bijzonder goede cijfers en reviews. Als je eens kennis wilt maken met FF dan lijkt me dat de juiste game voor je.
Op zondag 7 september 2003 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Hoeveel varianten zijn daarvan voor de GBA?
-edit- en leuk...
Mjah, beetje tweeledig. Het verhaaltje wat zich steeds verder uitrolt, de wapens, de stadjes. Allemaal grappig. Maar die random fights tussendoor ga ik me na verloop van tijd altijd aan irriteren... "Flikker op! Ik ben een wereld aan het redden ja!"
quote:Beter dan de huidige FF voor de GBA dus?
Op zondag 7 september 2003 11:32 schreef Zooi het volgende:[..]
Tactics komt er over een paar dagen aan, krijgt bijzonder goede cijfers en reviews. Als je eens kennis wilt maken met FF dan lijkt me dat de juiste game voor je.
Nou ja, eerst GS2 uitspelen
quote:Ja, en splinternieuw.
Op zondag 7 september 2003 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Beter dan de huidige FF voor de GBA dus?
Nou ja, eerst GS2 uitspelen
FF:TA is trouwens een kruising tussen Advance Wars en Final Fantasy. Vandaar de naam tactics.
Een echte FF game voor de GBA is er nog niet. Hou er wel rekening mee dat ook FF meedoet met het random battle gebeuren.
Nou nog het geduld opbrengen om 'm netjes in het cellofaantje te laten tot ik in NZ zit en niet "alvast even uitproberen".
quote:
Op zondag 28 september 2003 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat een beetje de Guide door te bladeren en het blijkt dus dat ik deel 1 bijna uitgespeeld had toen ik hem verkocht voor de eerste keer
Wie kapt er dan ook na zoveel uren met een game?
quote:Een hele stomme mod
Op zondag 28 september 2003 18:32 schreef Lexie het volgende:[..]
![]()
.
Wie kapt er dan ook na zoveel uren met een game?
Roy je maakt jezelf niet populair vooral toen je zij dat Metroid prime en Resident evil klote zijn
ik ben al lang geleden in madra geweets en nu blijkt dat er daar een tremor bit moet zitten in het ondergrondse gedeelte
echter elke faq die ik er op nasla zegt dat je buitenom het stadje moet lopen en het gat in
bij mij zit er echter een ventje in het gat die zegt dat ik er niet in mag
als ik in de stad zelf de ladder afga,kom ik onder de grond bij een poort terecht waar ik niet door kan
wat nu??
ik heb dat ding nodig
quote:Je hebt Reveal nodig om door de poort te komen.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:55 schreef madjacksss het volgende:
ik heb een vraag over Golden Sun 2ik ben al lang geleden in madra geweets en nu blijkt dat er daar een tremor bit moet zitten in het ondergrondse gedeelte
echter elke faq die ik er op nasla zegt dat je buitenom het stadje moet lopen en het gat in
bij mij zit er echter een ventje in het gat die zegt dat ik er niet in magals ik in de stad zelf de ladder afga,kom ik onder de grond bij een poort terecht waar ik niet door kan
wat nu??
ik heb dat ding nodig
quote:Gewoon trainen en zijn kont schoppen
Op zondag 19 oktober 2003 13:06 schreef NielZjuh het volgende:
Met Golden Sun 2 heb ik die boot net en ben ik bij de stone of mother earth ( kweet niet of de naam klopt.. heb namelijk de spaanse versie)
en daar is die ene slang/draak weet ik et.. maar moet je die gewoon verslaan of moet je nog wat anders doen want daar zit ik vast.. hij's wel sterk
quote:okkiej thanx
Op zondag 19 oktober 2003 13:07 schreef HomerJ het volgende:[..]
Gewoon trainen en zijn kont schoppen
quote:Niet dus. Hij healt zich gewoon totdat hij weer helemaal gezond is.
Op zondag 19 oktober 2003 13:07 schreef HomerJ het volgende:[..]
Gewoon trainen en zijn kont schoppen
spoiler:
quote:spoiler:
Op zondag 19 oktober 2003 13:54 schreef NielZjuh het volgende:
bij izumo.. bij die boomstammen, daar moet je er 1 goed doen en dan moet je reveal doen, dan ga je dus daar naar beneden maar dan moet je 1 van die boomstammen pletten daarbeneden om dat water in ijs te veranderen, maar hoe doe je dat zonder zo'n ding te pletten?
quote:thanx
Op zondag 19 oktober 2003 14:06 schreef Lexie het volgende:[..]
Niet dus. Hij healt zich gewoon totdat hij weer helemaal gezond is.
spoiler:
Je moet voor de ingang naar rechts geloof ik, dan kom je in een heel ander deel van de grot, en dan kun je spiegels zetten waardoor hij verzwakt.
quote:thanx
Op zondag 19 oktober 2003 14:07 schreef Lexie het volgende:[..]
spoiler:
Je moet eerst magic krijgen om in zand te veranderen, dan pas lukt het.
Fusion Dragon cunt... Hij is te sterk... Ik moet meer levelen nu
quote:ik was level 26 toen ik hem versloeg
Op donderdag 6 november 2003 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:Fusion Dragon cunt... Hij is te sterk... Ik moet meer levelen nu
![]()
quote:Ik ook... Maar zijn aanvallen (2 per ronde
Op donderdag 6 november 2003 12:36 schreef madjacksss het volgende:[..]
ik was level 26 toen ik hem versloeg
quote:sja, ik had wel alle djinn
Op donderdag 6 november 2003 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ook... Maar zijn aanvallen (2 per ronde
) hakken elke keer de helft van de HP eraf
mia alleen maar healen als een gek en zonodig Ivan ook
ik had ook voor de zekerheid nog een zooi psy crystals en een paar water of life, want Ivan kan reviven, maar als hij dood is moet je wat
en geen summons gebruiken btw, en eerst alle defense spells en offense spells en dan pas gaan aanvallen
quote:np
Op donderdag 6 november 2003 20:25 schreef lizardtattoo het volgende:
Bedankt voor het linkje Roy, ik wist dat ik iets vergeten was in mijn review...
quote:Ik mis een paar jinns. En summons ga ik ook maar vanaf denk ik
Op donderdag 6 november 2003 18:03 schreef madjacksss het volgende:[..]
sja, ik had wel alle djinn
isaac had ik als ninja
garet was samurai
Ivan was white mage
mia was asceticmia alleen maar healen als een gek en zonodig Ivan ook
ik had ook voor de zekerheid nog een zooi psy crystals en een paar water of life, want Ivan kan reviven, maar als hij dood is moet je waten geen summons gebruiken btw, en eerst alle defense spells en offense spells en dan pas gaan aanvallen
Ik ga levelen tot 30 en dan weer opnieuw proberen
ik kan niet naar het westen bij Alpine Crossing
ik weet dat je het met lift moet doen maar ik weet niet welke steen...
kan iemand mij helpen?
quote:Nevermind...
Op zondag 8 februari 2004 15:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
volgens mij mis ik iets...ik kan niet naar het westen bij Alpine Crossing
ik weet dat je het met lift moet doen maar ik weet niet welke steen...
kan iemand mij helpen?
moet via Altin Peak
quote:hehe, ik had met Golden Sun 1 mn karakters al flink opgehoogd, dus de eindbaas was een makkie met level 65
Op zondag 8 februari 2004 16:54 schreef Gamedemon het volgende:
kzit bij de eindbaas van golden sun 2...best frustrerend als je na een half uur battlenen volledig afgeslacht word...en dat 3 keer al...
Spel is heel makkelijk en dan komt er zo'n eindbaas En ik ga niet levelen in GS, dat sucked.
GS2 ligt klaar maar dat komt nog wel ooit.
Is er trouwens veel verschil in GS2 met of zonder GS1 savegame?
quote:Als je je GS1 savegame gebruikt bij GS2 dan zijn de vijand ook aan je lvl aangepast. Ook heb je meer djin.
Op zondag 8 februari 2004 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg de baas van deel 1 niet verslagen. Maar ik zit ook pas met mijn characters op lvl 26Spel is heel makkelijk en dan komt er zo'n eindbaas
En ik ga niet levelen in GS, dat sucked.
ik heb 'm er maar bij besteld omdat ik dacht dat ik die wel kon gebruiken
heb GS1 nog geen week, ben al best ver
quote:erm nee?
Op zondag 8 februari 2004 18:59 schreef BMH het volgende:[..]
Als je je GS1 savegame gebruikt bij GS2 dan zijn de vijand ook aan je lvl aangepast. Ook heb je meer djin.
Dan maar zonder GS1 savegame
Morgen in de trein begin ik aan GS2 Ik hoop dat ik hem nog uit kan spelen voordat Sword of Mana released
!
quote:Een persoon met een curse zal tijdens gevechten vaak (random) beurten overslaan. Je kan een curse wel weg laten halen, maar dat kost VEEL geld. Ik vond het in ieder geval niet de moeite waard en heb een savegame geladen waar ik het item nog niet equipped had (je kunt een cursed item doorgaans niet meer droppen).
Op zaterdag 14 februari 2004 14:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Wat kan je doen met die "Cursed Items"?en wat houd het in als je zelf Cursed bent...?
quote:Ik ook, en wel uitgespeeld.. Tijdje terug inmiddels alweer maar ik had deze nog op m'n HD staan.. Zoals je kan zien zat ik ook op lvl26.
Op zondag 8 februari 2004 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg de baas van deel 1 niet verslagen. Maar ik zit ook pas met mijn characters op lvl 26Spel is heel makkelijk en dan komt er zo'n eindbaas
En ik ga niet levelen in GS, dat sucked.
.
quote:Ja, dan ben je die Curse kwijt maar kan je dat wapen ook niet meer gebruiken... Zodra je 'm weer Equipt heb je die Curse weer terug
Op zaterdag 14 februari 2004 16:04 schreef lizardtattoo het volgende:[..]
Een persoon met een curse zal tijdens gevechten vaak (random) beurten overslaan. Je kan een curse wel weg laten halen, maar dat kost VEEL geld. Ik vond het in ieder geval niet de moeite waard en heb een savegame geladen waar ik het item nog niet equipped had (je kunt een cursed item doorgaans niet meer droppen).
Die Crossbone Island Cave is ook eindeloos zeg...
is er verder nog wat te beleven op dat wrak behalve "Dead Beard" en zo'n Mimic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |