abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143037317
Dus mijn kamer is bloedwarm van een dag zon dus heb het raam open gezet, nou heb ik een redelijk grote ventilator die ik in het open raam kan zetten maar weet iemand wat sneller koelt? De blazende kant naar buiten en dus warme lucht eruit zuigen, of naar binnen en koude lucht in laten stromen? Welke fok natuur wetenschapper weet hoe je je zolderkamertje het best koelt met de ventilator-open-raam-techniek?
  maandag 4 augustus 2014 @ 00:04:10 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_143037355
richten op buiten, dan ontstaat er een koelere luchtstroom. werkt alleen als je ramen tegen elkaar open kunt zetten...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_143037372
Ik zou gewoon je lul in de ventilator steken, werkt elke keer.
Masturbatie is goed voor de prostaat.
pi_143037539
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:04 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik zou gewoon je lul in de ventilator steken, werkt elke keer.
Geprobeerd, ventilator bijna gebroken.
pi_143038078
Je moet er poep naar gooien. :Y
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_143039173
Voor het raam zetten en naar binnen laten blazen; dan voor de ventilator staan en in de luchtstroom plassen; de concentratie opgeloste zouten en ureum in je urine zorgen voor een perfecte nevelverdeling van de urine, zodat deze optimaal omgevingswarmte in je huis kan opnemen en afvoeren.

Geen dank! :)
pi_143040910
Bijkomend voordeel als je hem naar binnen richt is dat je de hele nacht mag genieten van een symfonie van gezoem van onze gevleugelde geleedpotige vrienden, omdat je ook de hele insecten populatie van de nabije omgeving mee naar binnen zuigt. :')
Leest een hoop, post een beetje.
pi_143044860
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 02:46 schreef Av- het volgende:
Bijkomend voordeel als je hem naar binnen richt is dat je de hele nacht mag genieten van een symfonie van gezoem van onze gevleugelde geleedpotige vrienden, omdat je ook de hele insecten populatie van de nabije omgeving mee naar binnen zuigt. :')
Ik heb een insectenlamp van 3 tientjes die van fruit tot bromvlieg helemaal kapot maakt :P
pi_143045023
Vraag het op tweakers, altijd een leuke discussie. :D.
pi_143046350
Richting je raam richten. Wel ervoor zorgen dat je koelere lucht aan kunt trekken door bijvoorbeeld de deur/raam aan de andere kant open te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')