SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Jacqueline [42]
• René [43]
• Natasja [23]
Tussenstand:
Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerde
[ Bericht 90% gewijzigd door hugecooll op 03-08-2014 23:01:05 ]
Ah ChocoFan je bent trgquote:
Zo meteen krijgen we weer verwarde cosers hier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef isax het volgende:
nu moet je eigenlijk alles verranderen naar de cos plaatjes enzo
Heb je gemist hoor.quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je.
Maar eeeeh, zag dat je onder de 30 ben dus dat geflirt houd hierbij op.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bewonerslijst
[ afbeelding ]
Exits in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Jacqueline [42]
• René [43]
• Natasja [23]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerde![]()
Oh dat had ik niet gedacht.quote:
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van van jouw leeftijd.
Ik heb niet eens gekeken naar het huwelijksaanzoek toneelstukje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef isax het volgende:
die crackhoer ligt zeker op bed naar crackhoer trouwjurken te kijken?![]()
![]()
zo nep, zo gespeeldquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken naar het huwelijksaanzoek toneelstukje.
Dat er meer van jouw leeftijd denken dat ik jonger ben.quote:
Ik krijg mezelf er niet toe het aan te klikken. Ik kan het gewoon niet, Uto heeft mijn liefde voor streamen verziekt. En dat na 14 jaar.quote:
Bij je naam? Waar dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat er meer van jouw leeftijd denken dat ik jonger ben.
Lezen kunnen jullie schijnbaar niet want staat duidelijk vermeld bij mijn naam.
Bedoel je linksboven wat ik te zien krijg als je post?quote:
Gelijk naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef sararaats het volgende:
Ik weet niet goed waar ik dit moet vragen
Kan die wesp nog steken als ze dood in m'n porto zwom?
Ik voel me nu nogal raar.
En hebben de harde werkers al eten gehad?
Een dode wesp kan jou niet steken, nee. Maar gooi je drinken gewoon weg, dan gooi je dat beest meteen meequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef sararaats het volgende:
Kan die wesp nog steken als ze dood in ' porto zwom?
dit hoort in de sc, niet de cos.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef sararaats het volgende:
Kan die wesp nog steken als ze dood in m'n porto zwom?
Ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Bedoel je linksboven wat ik te zien krijg als je post?
Staat er niet hoor.quote:
Op de andere stream is er toch wel enige ontwikkeling te zien bij isa en joey, zullen die nog gaan bangen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef isax het volgende:
pfft wat een kutstreams
dat gesprek is wel goed aan tafel.
Dan kom ik bij postgeschiedenis uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog een keer verder klikken op de naam en dan kom je er wel.
En dan nog een keer op de naam en dan kom je bij de gegevens uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dan kom ik bij postgeschiedenis uit.
Rechtsboven bij die icoontjes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dan kom ik bij postgeschiedenis uit.
Ah gevondenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan nog een keer op de naam en dan kom je bij de gegevens uit.
Pfffff. Zit ik weer uit te leggen.
Wat maakt dat voor de camera uit dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef isax het volgende:
de bank staat buiten.
ook echt heel goed voor de camara enzo
die heeft nu mega goed beeld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor de camera uit dan?
Geoien trollquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:22 schreef virtualtrip het volgende:
In de TT staat dat Aike trg komt?
Wie is dat? Komt hij of zij trg uit een ban ofzo?
Waarom is dat een trol?quote:
Bij mij niet hoor vind het toch nergens.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor vind het toch nergens.
En zijn die verbannen utopianen echt verbannen? Of gewoon door de leden verbannen?quote:
Dat... dat is niet hoe een Teslatransformator werkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een tesla toren bouwen en heel nederland voorzien van electriciteit voor weinig geld![]()
![]()
yesquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ken je die budweiser reclames die zijn leuk
das geen budweiserquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij wel, plaats ze anders.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kon hem niet maar vind hem vet grappig.quote:
Wasabiquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kon hem niet maar vind hem vet grappig.![]()
Ik kan er ook niet tegen een neef van mij kwakt heel ze bord vol met dat spulquote:
Omg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen een neef van mij kwakt heel ze bord vol met dat spul
denken dat hoisin saus ketjap isquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Wasabi![]()
Nog nooit problemen mee gehad. Ook niet echt met sambal oid. Enige waar ik het tot nu toe oncomfortabel heet van kreeg was een half miljoen scoville sterke saus. En dat was nog te doen, als in, niet in huilen uitbarsten of weet ik het wat je wel eens op Youtube ziet.
No way dat ik een Naga Jolokia in m'n mond stop though. Er zijn grenzen.
Wist niet dat er een houdbaarheidsdatum op zat. Maar toch bedankt dat je lelijk tegen me doet, als de vieze gestoorde kut die je bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
jij loopt drie weken achter met je grapjes of wat?
Ik voel liefdequote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist niet dat er een houdbaarheidsdatum op zat. Maar toch bedankt dat je lelijk tegen me doet, als de vieze gestoorde kut die je bent.
hier word ik dus behoorlijk geil van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist niet dat er een houdbaarheidsdatum op zat. Maar toch bedankt dat je lelijk tegen me doet, als de vieze gestoorde kut die je bent.
Weten we dat ook weer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
hier word ik dus behoorlijk geil van.
beetje satesaus als glijmiddel en we're good to go.
Satésaus??? waar komt die toch vandaan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
hier word ik dus behoorlijk geil van.
beetje satesaus als glijmiddel en we're good to go.
ik wilde alleen je ego nog meer vergrotenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer.
Bedankt voor het delen van je hersenspinsels.
Honkbalknuppel in je nek.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde alleen je ego nog meer vergroten
siert je wel enzo
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Satésaus??? waar komt die toch vandaan?
ik mis jou gewoon heel ergquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
Babu en Isax aan het flirten? Veel gebeurd afgelopen week zeg.
Hou je sloerie onder controle.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
Babu en Isax aan het flirten? Veel gebeurd afgelopen week zeg.
Ja alles is een grapje. Dit is het My Little Pony-topic.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Anders gaat dit wat ver.
ik was dus serieus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Spijtig voor jou dat je geen humor hebt. Sterkte ermee.
Op de laatste 5 TT's in de COS en de adoreatie van PB voor Aike. Kortom je wil het niet weten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor bij de gegrilde Cavia.... delicatesse hoor![]()
Maarre..... de TT?? Die is gebaseerd op?
ik dus ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent vrij om een poging te wagen. Geef je weinig kans.
hahahhaahah we've got you!! U just got punked!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:29 schreef Leandra het volgende:
Oh shoot.... het is de SC, niet de COS![]()
![]()
![]()
![]()
Dat jij daar in trapt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:29 schreef Leandra het volgende:
Oh shoot.... het is de SC, niet de COS![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahahhaahah we've got you!! U just got punked!!
Denk vooral dat jij degene bent die moet opletten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik dus ook.
applaus, je bent weer geweldig bezig.
je moet opletten met zulke "grapjes"
Gewoon niet goed genoeg gelezen....quote:
Ah kijk....... dat mis je allemaal een beetje als je niet de hele dag je MyAT zit te checken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Op de laatste 5 TT's in de COS en de adoreatie van PB voor Aike. Kortom je wil het niet weten.
Ik check mijn MyAT vrijwel nooit en lees ook niet terug, ik ben gewoon snel van begripquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah kijk....... dat mis je allemaal een beetje als je niet de hele dag je MyAT zit te checken.
Daarom vroeg ik het ook terwijl jij hier aan het posten was, dan kreeg ik tenminste ook lekker snel een antwoordquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik check mijn MyAT vrijwel nooit en lees ook niet terug, ik ben gewoon snel van begrip
Huub's vlindertje en haar aanstaande echtgenootquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:35 schreef Leandra het volgende:
Maar ik begrijp dat Ruud en Billy de komende maanden in Utopia moeten blijven omdat anders het kijkcijfermoment huwelijk in gevaar komt?
Das lekker dan.... oktober dus, dan heeft een van beiden al bijna automatisch gewonnen
Hey Leandra, jij ook hier?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook terwijl jij hier aan het posten was, dan kreeg ik tenminste ook lekker snel een antwoord
Schattig hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hey,
[ afbeelding ] Top 100 van 03-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (31756)
008 258 ChocoFan 0.81%
009 255 Fylax 0.8%
We staan bij elkaar fokmama
Nah, ze zal vooral makkelijk te "begeleiden" zijn gok ik zo, en ze houdt Ruud een beetje in toom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub's vlindertje en haar aanstaande echtgenoot
Netjes en komt goed. Spanning is normaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen gespannen voor 11 augustus. Dan moet ik naar de psycholoog.
Spanning is niet normaal als je het 24/7 hebt...quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Netjes en komt goed. Spanning is normaal.
wilde je dan weten hoe je gehakt van bacon maakt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef Jian het volgende:
Zitten Babu en Isax nu gewoon te dm-en i.p.v. hier te posten
Ik praat niet met die kut. Geen zorgen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef Jian het volgende:
Zitten Babu en Isax nu gewoon te dm-en i.p.v. hier te posten
Voor sommige dingen wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Spanning is niet normaal als je het 24/7 hebt...
Nee, nee, er was zo'n aardige conversatie aan de gang en ineens stopte het, vandaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef isax het volgende:
[..]
wilde je dan weten hoe je gehakt van bacon maakt?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef isax het volgende:
[..]
wilde je dan weten hoe je gehakt van bacon maakt?
Zo klein ben je toch niet ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:47 schreef hugecooll het volgende:
Zeg Jian, hejje zin om te dwergwerpen?
Spuit 11 is bij Loetje geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vond het ook verdacht en ze waren weer tegelijk terug.
Valt best mee, kunnen best nog een paar kilo's bij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet niet wat je hier mee wil zeggen. maar je bent een flinke kerel.
Da's die linkmiegelquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Wacht, ik probeer het te volgen maar wie is Loetje?
Huug is een beetje baldadig vanavond, hè?!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, maar in m'n eentje kan ik niet jonassen
De Kok (met C-o-c-k).quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Wacht, ik probeer het te volgen maar wie is Loetje?
Een beetjequote:Op maandag 4 augustus 2014 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Huug is een beetje baldadig vanavond, hè?!
Klopt, ik ben weak en zal het niet meer ontkennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat je fucking weak bent. Ja hallo, ik vind het ook kut hoor.
Maak dan niet dezelfde geniale comments.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik ben weak en zal het niet meer ontkennen.
Maar iedere dag dezelfde grapjes over mijn intelligentie en zwakheden worden een beetje saai.
satesaus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Valt best mee, kunnen best nog een paar kilo's bij.
Waarom niet, ik zie niet veel verschil met andere mensen hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maak dan niet dezelfde geniale comments.
Hihihi, satesaus, hihihi, klein.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:56 schreef isax het volgende:
[..]
satesaus.
moet snel gaan met je lengte. na een weekje ben je zo dik als een tonnetje.
Misschien is dat waar de bottleneck zit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom niet, ik zie niet veel verschil met andere mensen hier.
Tegen wie heb je het Huug? of mogen we dat niet weten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:55 schreef hugecooll het volgende:
Wat sta je nou als een kleuter wild om je heen te slaan man?
Misschien wel ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien is dat waar de bottleneck zit.
Tegen Baconquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het Huug? of mogen we dat niet weten?
Doeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:58 schreef Leandra het volgende:
Zoveel gezelligheid kan ik niet handelen, tijd om te gaan dus
Nou, nou .....quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom niet, ik zie niet veel verschil met andere mensen hier.
Ik zal vannacht wel als waarnemend Liesje optreden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen we dit de komende paar weken op zo, ma en di een beetje vervroegen allemaal?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:58 schreef Leandra het volgende:
Zoveel gezelligheid kan ik niet handelen, tijd om te gaan dus
Het is vakantie, dus ik gok dat het gros niet naar school hoeft.... qua uitslapen hoeven ze het dus niet te laten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen we dit de komende paar weken op zo, ma en di een beetje vervroegen allemaal?
Huug, die Liesje waar neemt....quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zal vannacht wel als waarnemend Liesje optreden.
Dit is uiteraard geen gratis dienst
Nee hoor, jij bent altijd wel liefquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, nee ik denk ik vraag het even voor het geval we even moesten praten
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huug, die Liesje waar neemt....
Kijk, zo gaat het helemaal mis met die overbodige spaties
Was meer een toevoeging, maar ik kan wel wat extra gewicht hebben. Gelukkig heb je je satésaus grapjes al. Ik zou ze blijven herhalen, gegarandeerd een hit.quote:
Als een man. Daar houden we van.quote:
Nou ja, je had al over m'n schoenen heen gekotst, vandaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent altijd wel lief
het is pindasausquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was meer een toevoeging, maar ik kan wel wat extra gewicht hebben. Gelukkig heb je je satésaus grapjes al. Ik zou ze blijven herhalen, gegarandeerd een hit.
jammer genoeg niet zo grappig als jij bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was meer een toevoeging, maar ik kan wel wat extra gewicht hebben. Gelukkig heb je je satésaus grapjes al. Ik zou ze blijven herhalen, gegarandeerd een hit.
Alles om onze band te versterkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, je had al over m'n schoenen heen gekotst, vandaar
neequote:Op maandag 4 augustus 2014 01:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die domme kut had het over satesaus. Jij wil nog stijgen in de Hydra-ranking?
Gewoon een beetje rustig ende gerelaxeerd doen tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als een man. Daar houden we van.
Wees blij dat je niet hoeft te betalen voor de show.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is pindasaus/satésaus de nieuwe patat/friet?
Sommige doelen zijn nou eenmaal niet haalbaar, probeer te zoeken naar iets dat wel binnen je bereik ligt. Ook jij kan ergens nuttig zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:02 schreef isax het volgende:
[..]
jammer genoeg niet zo grappig als jij bent
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die domme kut had het over satesaus. Jij wil nog stijgen in de Hydra-ranking?
Echt waar? wat een boefje ook hè, die Huug, schalkie dat het isquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fout, Huug wil Liesje graag nemen, echt waar.
Waar maakt overigens niet zoveel uit geloof ik.
Ja, of jij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon een beetje rustig ende gerelaxeerd doen toch
Ik ben gek op rituelenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alles om onze band te versterken
Ja, je verwacht het niet hè.... zoveel ondeugd achter die brave (bijna saaie) posts....quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt waar? wat een boefje ook hè, die Huug, schalkie dat het is
Kom vechten dan jonguh !!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Met patat en friet wordt hier doorgaans hetzelfde bedoelt, Pindaaus en satéaus zijn toch heel anders? Ik vind satésaus lekkerder, van die bijna oranje.
Je doet pindasaus over je satévleesquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Met patat en friet wordt hier doorgaans hetzelfde bedoeld, Pindaaus en satéaus zijn toch heel anders? Ik vind satésaus lekkerder, van die bijna oranje.
want jij bent nuttig jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sommige doelen zijn nou eenmaal niet haalbaar, probeer te zoeken naar iets dat wel binnen je bereik ligt. Ook jij kan ergens nuttig zijn.
Kom pleintje dan!quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kom vechten dan jonguh !!!!!
Kennelijk zijn er ook weer tig soorten satésaus...quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Met patat en friet wordt hier doorgaans hetzelfde bedoeld, Pindaaus en satéaus zijn toch heel anders? Ik vind satésaus lekkerder, van die bijna oranje.
That's racist.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:09 schreef hugecooll het volgende:
EEN PINDA EN EEN AZIAAT IS TOG OOK HETZELFDE
SJONGEJONGE WAAR MAAKT EEN MENS ZICH DRUK OVER
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je doet pindasaus over je satévlees
is dus hetzelfde
Weet ik veel. Bij de snackbar krijg je pindasaus, van die bruine. Bij de chinees krijg je satésaus die wat meer oranje is. Die vind ik lekkerder. Ik na dus aan dat er verschil in zat.quote:
over jou nuttigheid?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je feitelijke onderbouwing.
draagt luiers.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:11 schreef Jian het volgende:
Is dat de link tussen Babu en die Pindasaus?
Ik vind dat jij die taak al prima op je neemt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:10 schreef Jian het volgende:
Zeg Liesje, geef jij wel genoeg aandacht aan Huug, ben jij je wel bewust dat ie daar een beetje naar hunkert?
Ik vind het allemaal prima maar pinda saus is beterquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:12 schreef Leandra het volgende:
LOL.... in de OP van dit topic wordt pindasaus/satésaus ook aan patat/friet gekoppeld
CUL / Wat is het verschil tussen satesaus en pindasaus?
Ach hemel, en wat als # 39 op de menukaart nou Wan Tan soep is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:09 schreef hugecooll het volgende:
EEN PINDA EN EEN AZIAAT IS TOG OOK HETZELFDE
SJONGEJONGE WAAR MAAKT EEN MENS ZICH DRUK OVER
We hebben vandaag nog heel eventjes ge-DM'tquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:10 schreef Jian het volgende:
Zeg Liesje, geef jij wel genoeg aandacht aan Huug, ben jij je wel bewust dat ie daar een beetje naar hunkert?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:12 schreef Leandra het volgende:
LOL.... in de OP van dit topic wordt pindasaus/satésaus ook aan patat/friet gekoppeld
CUL / Wat is het verschil tussen satesaus en pindasaus?
Dan heb je dus een probleemquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach hemel, en wat als # 39 op de menukaart nou Wan Tan soep is?
Nou zit je de boel een beetje af te wimpelen hè. Als ik het goed begrijp is Huug op zoek naar een vrouwtje, ... een vrouwtje zoals jijquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij die taak al prima op je neemt.
Grappige UI.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nooit gedacht dat deze UI anders dan bij een wat gaan we eten discussie voor een meet van pas zou komen.
Satésaus
Pindasaus.
Ik weet eigenlijk niet wat ik gebruik.... qua terminologie dan, volgens mij gebruik ik ze door elkaar, zowel bij de Chinees als bij de snackbarquote:
Gewoon satésaus tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik gebruik.... qua terminologie dan, volgens mij gebruik ik ze door elkaar, zowel bij de Chinees als bij de snackbar
Ja, volgens mij wel.... maar eigenlijk bestel ik dat alleen maar als ik een berenklauw bestel, en dan zeg ik gewoon "met de saus apart"quote:
Ja precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou zit je de boel een beetje af te wimpelen hè. Als ik het goed begrijp is Huug op zoek naar een vrouwtje, ... een vrouwtje zoals jij
Volgens mij zeg ik dan altijd patatje pinda.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik gebruik.... qua terminologie dan, volgens mij gebruik ik ze door elkaar, zowel bij de Chinees als bij de snackbar
Berenklauw, daar moet je mee opassen ....quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.... maar eigenlijk bestel ik dat alleen maar als ik een berenklauw bestel, en dan zeg ik gewoon "met de saus apart"
Is m'n broer eens ingevallenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Berenklauw, daar moet je mee opassen ....
I see what you did there.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Berenklauw, daar moet je mee opassen ....
Leandra.rar gedownload?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik gebruik al een jaartje of 8 de gratis virusscanner Microsoft Security Essentials en vandaag heeft hij voor het eerst een virus gedetecteerd.
Ik ben geen expert maar bij de snackbar heet het ook een Berenhap. Die vent waar jij bestelt lacht zich gewoon elke keer stiekem de pest als jij binnenkomtquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de snackbar niet, in de natuur weer wel idd....
Alert Level: severequote:
Ja, idd. Hij had overal van die grote blarenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Is heftig, zwaar blaartrekkend. Eng spul
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan lacht hij gelukkig niet vaak, en er zijn ook snackbars waar het een Berenklauw genoemd wordt....quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar bij de snackbar heet het ook een Berenhap. Die vent waar jij bestelt lacht zich gewoon elke keer stiekem de pest als jij binnenkomt
Computer uit het raam gooien werkt ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is een gemene, formatteren is je enige optie
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:24 schreef Jian het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmmmm, rare tenten want zo heet het niet, maar dat heb je natuurlijk wel meer in de bible beltquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan lacht hij gelukkig niet vaak, en er zijn ook snackbars waar het een Berenklauw genoemd wordt....
http://www.cafedebrink.com/cafetaria/assortiment.html
http://www.nrcnext.nl/koken/2011/02/21/berenklauw/
Ik moet er niet aan denken. Al dat werk wat dat met zich meebrengt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is een gemene, formatteren is je enige optie
Gekkenhuis daar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmmm, rare tenten want zo heet het niet, maar dat heb je natuurlijk wel meer in de bible belt
Leandra woont daar gewoon. Als je daar een dokter belt met de mededeling dat je kind in de Berenklauw is gevallen zegt zo'n man gewoon "ach mevrouw even de satésaus eraf vegen en hij/zij is zo goed als nieuw"quote:
Malle dokter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Leandra woont daar gewoon. Als je daar een dokter belt met de mededeling dat je kind in de Berenklauw is gevallen zegt zo'n man gewoon "ach mevrouw even de satésaus eraf vegen en hij/zij is zo goed als nieuw"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |