SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Jacqueline [42]
• René [43]
• Natasja [23]
Tussenstand:
Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerde
[ Bericht 90% gewijzigd door hugecooll op 03-08-2014 23:01:05 ]
Ah ChocoFan je bent trgquote:
Zo meteen krijgen we weer verwarde cosers hier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef isax het volgende:
nu moet je eigenlijk alles verranderen naar de cos plaatjes enzo
Heb je gemist hoor.quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je.
Maar eeeeh, zag dat je onder de 30 ben dus dat geflirt houd hierbij op.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bewonerslijst
[ afbeelding ]
Exits in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Jacqueline [42]
• René [43]
• Natasja [23]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerde![]()
Oh dat had ik niet gedacht.quote:
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van van jouw leeftijd.
Ik heb niet eens gekeken naar het huwelijksaanzoek toneelstukje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef isax het volgende:
die crackhoer ligt zeker op bed naar crackhoer trouwjurken te kijken?![]()
![]()
zo nep, zo gespeeldquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken naar het huwelijksaanzoek toneelstukje.
Dat er meer van jouw leeftijd denken dat ik jonger ben.quote:
Ik krijg mezelf er niet toe het aan te klikken. Ik kan het gewoon niet, Uto heeft mijn liefde voor streamen verziekt. En dat na 14 jaar.quote:
Bij je naam? Waar dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat er meer van jouw leeftijd denken dat ik jonger ben.
Lezen kunnen jullie schijnbaar niet want staat duidelijk vermeld bij mijn naam.
Bedoel je linksboven wat ik te zien krijg als je post?quote:
Gelijk naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef sararaats het volgende:
Ik weet niet goed waar ik dit moet vragen
Kan die wesp nog steken als ze dood in m'n porto zwom?
Ik voel me nu nogal raar.
En hebben de harde werkers al eten gehad?
Een dode wesp kan jou niet steken, nee. Maar gooi je drinken gewoon weg, dan gooi je dat beest meteen meequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef sararaats het volgende:
Kan die wesp nog steken als ze dood in ' porto zwom?
dit hoort in de sc, niet de cos.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef sararaats het volgende:
Kan die wesp nog steken als ze dood in m'n porto zwom?
Ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Bedoel je linksboven wat ik te zien krijg als je post?
Staat er niet hoor.quote:
Op de andere stream is er toch wel enige ontwikkeling te zien bij isa en joey, zullen die nog gaan bangen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef isax het volgende:
pfft wat een kutstreams
dat gesprek is wel goed aan tafel.
Dan kom ik bij postgeschiedenis uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog een keer verder klikken op de naam en dan kom je er wel.
En dan nog een keer op de naam en dan kom je bij de gegevens uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dan kom ik bij postgeschiedenis uit.
Rechtsboven bij die icoontjes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dan kom ik bij postgeschiedenis uit.
Ah gevondenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan nog een keer op de naam en dan kom je bij de gegevens uit.
Pfffff. Zit ik weer uit te leggen.
Wat maakt dat voor de camera uit dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef isax het volgende:
de bank staat buiten.
ook echt heel goed voor de camara enzo
die heeft nu mega goed beeld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor de camera uit dan?
Geoien trollquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:22 schreef virtualtrip het volgende:
In de TT staat dat Aike trg komt?
Wie is dat? Komt hij of zij trg uit een ban ofzo?
Waarom is dat een trol?quote:
Bij mij niet hoor vind het toch nergens.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor vind het toch nergens.
En zijn die verbannen utopianen echt verbannen? Of gewoon door de leden verbannen?quote:
Dat... dat is niet hoe een Teslatransformator werkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een tesla toren bouwen en heel nederland voorzien van electriciteit voor weinig geld![]()
![]()
yesquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ken je die budweiser reclames die zijn leuk
das geen budweiserquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij wel, plaats ze anders.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kon hem niet maar vind hem vet grappig.quote:
Wasabiquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kon hem niet maar vind hem vet grappig.![]()
Ik kan er ook niet tegen een neef van mij kwakt heel ze bord vol met dat spulquote:
Omg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen een neef van mij kwakt heel ze bord vol met dat spul
denken dat hoisin saus ketjap isquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Wasabi![]()
Nog nooit problemen mee gehad. Ook niet echt met sambal oid. Enige waar ik het tot nu toe oncomfortabel heet van kreeg was een half miljoen scoville sterke saus. En dat was nog te doen, als in, niet in huilen uitbarsten of weet ik het wat je wel eens op Youtube ziet.
No way dat ik een Naga Jolokia in m'n mond stop though. Er zijn grenzen.
Wist niet dat er een houdbaarheidsdatum op zat. Maar toch bedankt dat je lelijk tegen me doet, als de vieze gestoorde kut die je bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:06 schreef isax het volgende:
[..]
jij loopt drie weken achter met je grapjes of wat?
Ik voel liefdequote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist niet dat er een houdbaarheidsdatum op zat. Maar toch bedankt dat je lelijk tegen me doet, als de vieze gestoorde kut die je bent.
hier word ik dus behoorlijk geil van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist niet dat er een houdbaarheidsdatum op zat. Maar toch bedankt dat je lelijk tegen me doet, als de vieze gestoorde kut die je bent.
Weten we dat ook weer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
hier word ik dus behoorlijk geil van.
beetje satesaus als glijmiddel en we're good to go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |