Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Goede smaak jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel hier is nog 1 die jij hebt aangevraagd:
Hij bedoelde toch gewoon ambivalent gedrag?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Wat is er met ambi? Was ze weg vroegah ofzo?
Waar is jouw foto???quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Maand lang gezeik om foto's en net op het laatste moment iedereen nog posten...
Ja. Trigger denkt dat ik t ben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Maand lang gezeik om foto's en net op het laatste moment iedereen nog posten...
Zo herkenbaarquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog trauma's aan mijn 'snor' tijdens de puberjaren
Ik krijg mn kleur niet goed. Rode gloedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Triggershot het volgende:
Nee hoor Ambi, krullen passen bij je.
Ambi was een labiel Turks Alevitisch vrouw die nu haar herintree doet onder Stimorol.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
speel jij fifa?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Santello het volgende:
Tijd voor fifa met Chelsea vs Real Madrid
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik krijg mn kleur niet goed. Rode gloed![]()
Heb je advies askitom?
En dan die x dat je had geschoren en iedereen je nog raarder aankeek, pricelessquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Pas nu ik wat ouder ben boeit m'n gezichtshaar me niet echt en ben ik er juist trots op. Maar eerst was 't echt zo'n gevoel alsof iedereen me constant aankeek erdoor of zoNiet dat ik met snor rondloop nu of zo trouwens...
Kurt desene :/quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ambi was een labiel Turks Alevitisch vrouw die nu haar herintree doet onder Stimorol.
Ik zag er ook uit als een jongen. Was meer plagen en zo. Maar pas sinds kort heb ik wat korter haar. Als ik de foto die ik net nam een jaar geleden had genomen was m'n haar langer dan dat je op de nu-foto van net zag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Je ziet er als jongetje uit op je foto???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |