wat rare zeg xdquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een biefstuk medium.
Zodat ik weet wat er in mijn toekomst gebeurt.
Standaard elke dag bij de Turk ja.quote:
DDZ >>>>>>>>>>>>>> DD-ARquote:
Wat haal je dan bij de turk elke dag?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Standaard elke dag bij de Turk ja.
En af toe een uitstapje bij de KFC, dus als we uit eten gaan dan maar kip
Ik heb wel eens wit brood gegeten in Griekenland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die diss over ons brood vond ik ook misplaatst, aangezien ik Nederlands brood zeer goed vindt.
vindtquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die diss over ons brood vond ik ook misplaatst, aangezien ik Nederlands brood zeer goed vind
Helemaal mee eensquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die diss over ons brood vond ik ook misplaatst, aangezien ik Nederlands brood zeer goed vind
quote:
Zoals mijn zwitserse familie zegt: plakjes cake.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denken dat ik je edit niet zag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
huh dat staat er niet hoorwat lees jij
Broodje döner (met satésaus), turkse pizza (met satésaus, kapsalon (met satésaus), dönerbox (met satésaus)quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat haal je dan bij de turk elke dag?
Ik vind wit brood sowieso vies. Dat hoef ik niet. Bah.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wit brood gegeten in Griekenland.
Dat was echt walgelijk
Is prima spul om tosti's of wentelteefjes mee te maken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind wit brood sowieso vies. Dat hoef ik niet. Bah.
tering smerig elke dagquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Broodje döner (met satésaus), turkse pizza (met satésaus, kapsalon (met satésaus), dönerbox (met satésaus)
Pax gaat dit nu niet bevestigenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denken dat ik je edit niet zag.
Pax kan dit bevestigen via z'n modskills
Hallo Flips daar ben ik weer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Lr.
Wat verschrikkelijk. Ben ik even blij dat ik niet vanavond al Mijn account heb geactiveerd. Wat ga je nu doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |