Ja ik denk dat het eind Oktober ofzo maar moet en dan in een weekend. Koop wel zo'n goedkoop treinkaartje, dat is ook nog prima te doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je kan. Er bestaat alleen een kans dat ik alleen in het weekend kan ivm werken.
dat weet ikquote:
Er zouden sowieso meer directe lijnen moeten komen binnen NL. Nu moet ik verdomme drie keer overstappen om in het zuiden te komenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van de route die men aflegt als men vanuit Gelderland een directe lijn neemt naar Berlijn? Persoonlijk vind ik die omgeving troosteloos te noemen.
ik zie er de tumor ook niet van inquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou.
Mijn opa is laatst doodgegaan toen hij na 20 jaar seks had met een kankerlekker wijf
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
voor degene die zeiden dat monster geen mooi strand isEr lopen inderdaad een paar monsters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link?quote:Oh.
Ja, die zou je wel willen héquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er lopen inderdaad een paar monsters.
[..]
Link?
Je moet ook rekening houden met Etsu zijn Lasagne festquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het eind Oktober ofzo maar moet en dan in een weekend. Koop wel zo'n goedkoop treinkaartje, dat is ook nog prima te doen
Gewoon alleen nog maar naar Groningen gaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zouden sowieso meer directe lijnen moeten komen binnen NL. Nu moet ik verdomme drie keer overstappen om in het zuiden te komen
Haha ach, laten me maar gewoon gezwellig blijven XDquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zie er de tumor ook niet van in
Wat moet ik daar nou weer?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon alleen nog maar naar Groningen gaan
Ik zou ook niet snappen waarom je anders met het OV zou reizenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon alleen nog maar naar Groningen gaan
Komt goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met Etsu zijn Lasagne fest
Ging jij niet in september weer aan de studie, of was dat iemand anders?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het eind Oktober ofzo maar moet en dan in een weekend. Koop wel zo'n goedkoop treinkaartje, dat is ook nog prima te doen
Daar heb ik geen problemen mee. Wel stap ik dan in Hannover Hbf snel over op een ICE.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van de route die men aflegt als men vanuit Gelderland een directe lijn neemt naar Berlijn? Persoonlijk vind ik die omgeving troosteloos te noemen.
Mag ik daar ook heenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met Etsu zijn Lasagne fest
Vraag het supersofquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja duh, anders vraag ik het toch niet.
Captain Obvious to the rescue hier tjongejonge
Ja maar ik heb week OV en 17 euro om heen en weer naar Amsterdam te reizen is best te doen voor een keerquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ging jij niet in september weer aan de studie, of was dat iemand anders?OV-kaart enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |