SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
Heb er ook 2,5u in zitten inmiddels. Ben wel redelijk hooked. Voelt gewoon weer net als toen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
Heb er ook 2,5u in zitten inmiddels. Ben wel redelijk hooked. Voelt gewoon weer net als toen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:09 schreef Ixnay het volgende:
#1 Eerste indrukken en eerste uur voordat de lichte actie begint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#2 Wanneer de actie begint tot aan de eerste workbench en de cutscene in die "plantage" daarna voordat je weer teruggaat naar de andere personages:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de gameplay tot nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de graphics tot nu:En we zijn verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks verder.
#3 Van die eerste workbench tot aan de eerste grote gebeurtenis, grote spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#4 Van die grote gebeurtenis tot na de "F..k F...a Gate":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ixnay op 19-06-2020 17:12:26 ]![]()
Hebben jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Eerste half uurtje gehad. Genot genot genot. Je zit ook zo weer in het sfeertje hé. Gitaarpingels. Genieten.![]()
Daar ben ik ook net.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Eerste half uurtje gehad. Genot genot genot. Je zit ook zo weer in het sfeertje hé. Gitaarpingels. Genieten.
Alleen wel jammer dat je die film grain niet uit kan zetten, maar wellicht komt die optie nog met een patch.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Oh, dat valt me niet eens opquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar ben ik ook net.
Alleen wel jammer dat je die film grain niet uit kan zetten, maar wellicht komt die optie nog met een patch.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullieIk zat hardop te grinnikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deel nu klaar. Nu eerst maar eens wat eten fixen en dan de FF Gate.A mind with a heart of it's own![]()
HebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En we zijn verder.
#3 Van die eerste workbench tot aan de eerste grote gebeurtenis, grote spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#4 Van die grote gebeurtenis tot na de "F..k F...a Gate":#5 Na de FF gate tot aan het gitaarmoment en wanneer je controle krijgt over Ellie/Joel. Lang stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste paar uur gespeeld.
Durf wel nu al te zeggen dat Naughty Dog het weer eens geflikt heeft hoor.
Wauw wauw wauw en nog eens wauw voor de sfeer, de details, de spanning, ieder gevecht dat oprecht spannend en uniek is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gezicht op 19-06-2020 23:22:05 ]Flesje bier![]()
Is de besturing hetzelfde als in deel 1?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
#5 Na de FF gate tot aan het gitaarmoment en wanneer je controle krijgt over Ellie/Joel. Lang stuk.#6 Van het Joel/Ellie hoofdstuk totdat je weer terugbent in de "schuilplaats" bij Dina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben benieuwd naar jullie meningen als jullie klaar zijn met het verhaal. Ik wacht even met halen tot ik een paar goede meningen heb, ik vertrouw het niet zo met zo veel controverse rond de game.![]()
Yep, had ook een crash na anderhalf uur ofzo.quote:
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power![]()
Ik vind het ook wel een domme beslissing om de nadruk op Ellie te leggen. Joel was juist zo tof in het eerste deel. Om van hem een bij-personage te maken voelt gewoon raar. Winter in het origineel was ook al zo deprimerend, nu lijkt bijna heel die game dat te zijn.
Maar ja ik heb Ellie nooit echt heel interessant gevonden, de band tussen Joel en Ellie wel.
De DLC deed mij ook vrij weinig.SOONY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: