twee benen van achteren als de bal allang weg isquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Was gewoon een vrije trap. Verder niks speciaals toch.
Met als beker een grote gouden pik.quote:
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, want het is een uiterst onsympathieke man. Dat blijkt ook weer hieruit.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef hottentot het volgende:
Ajax Kampioen
HAHAHAHAHHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap m niet.#FreeHat
Minder dan 0.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe weinig kansen heeft Ajax al gehad deze pot?
Op het balkon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat -ie 'm dan zelf komt uitreiken...
1 uitgespeelde kans door een slapende zwolle-defensie in minuut vier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe weinig kansen heeft Ajax al gehad deze pot?
Van Gaal mag zelf dan de opstellingen bepalen van beide clubs.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat -ie 'm dan zelf komt uitreiken...
En zojuist nog twee kansen natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 uitgespeelde kans door een slapende zwolle-defensie in minuut vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |