Jouw fout dus, niet de fout van DUO.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:49 schreef Etsu het volgende:
Ik besloot met m'n brakke internet dit te veranderen.
Deze manquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef Socios het volgende:
Alles via internet willen regelen_!
Stuur gewoon een verhuiskaart op.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef Socios het volgende:
quote:Vraag
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Antwoord
Verhuis je binnen Nederland? Schrijf je dan bij de gemeente in op je nieuwe woonadres vanaf het moment dat je op je nieuwe adres woont. Vaak kun je dit al vooraf regelen bij de gemeente. De gemeente geeft je adres automatisch door aan DUO.
Wijziging woonsituatie
Verandert door je adreswijziging ook je woonsituatie? Wijzig dan je woonsituatie via Mijn DUO.
Ja, dat bedoelde ik. GBA was wel veranderd, maar het adres voor studiefinanciering staat nog op m'n oude adres.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef nikky het volgende:
Zo dan :
Vraag
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Antwoord
Verhuis je binnen Nederland? Schrijf je dan bij de gemeente in op je nieuwe woonadres vanaf het moment dat je op je nieuwe adres woont. Vaak kun je dit al vooraf regelen bij de gemeente. De gemeente geeft je adres automatisch door aan DUO.
Wijziging woonsituatie
Verandert door je adreswijziging ook je woonsituatie? Wijzig dan je woonsituatie via Mijn DUO.
Nee das normaal. Duurt ff.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. GBA was wel veranderd, maar het adres voor studiefinanciering staat nog op m'n oude adres.Is toch raar?
Oh, vooraan stond 'Woonadres' en daarachter 'Wijzig', alles gedaan en toen kreeg ik dus bovenstaande melding.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee das normaal. Duurt ff.
Mijn quote werkt niet in mijn post... grrrr
Edit... Nu wel. Blinde dat ik ben
Die is voor wanneer je naar het buitenland verhuisd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, vooraan stond 'Woonadres' en daarachter 'Wijzig', alles gedaan en toen kreeg ik dus bovenstaande melding.
Zet die optie dan ook niet erbij als het vanzelf gaat en het even duurt.
Het is zondag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Die is voor wanneer je naar het buitenland verhuisd.
Dat staat ook bij de beschrijving.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef Socios het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |