abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:55:23 #101
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143019243
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:54 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

:r ik en mijn moeder hebben een plastische chirurg....dus geen push up beha nodig.
Ok leuk, klinkt erg goed.

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:54 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Is het domheid als je een random figuur op het internet niet kent?
Nee maar ik zeg dat ik 20 kilo kwijt ben, hoe raken mensen 20 kilo kwijt hoe?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:56:03 #102
395200 deadprez
One more rail
pi_143019254
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Speed snuiven.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:56:40 #103
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143019275
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Hoeft niet per se fitness te zijn

- Dieet volgen
- Weinig eten
- Elke willekeurige sport
- Hardlopen
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:58:05 #104
419250 Spongeboss
pi_143019301
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Hoeft niet per se fitness te zijn

- Dieet volgen
- Weinig eten
- Elke willekeurige sport
- Hardlopen
Zelfs dan is er geen reden om te zeggen ga fitnessen want ik raak al gewicht kwijt. Maar goed, we gaan offtopic. Voor je het weet is er nu al een aanslag gepleegd ergens in Den Haag.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143019329
De typfout van TS leidt de aandacht af van een klacht die wel degelijk terecht is. Of het nu een paar opgeschoten pubers zijn, of een bloedserieus initiatief van volwassenen: het is hoe dan ook een probleem dat de Islamitische Staat wordt verheerlijkt en dat mensen zo'n constructie de voorkeur geven boven onze vrije, westerse samenleving.

Wat mij betreft zout dat kutvolk gewoon op. Ga maar lekker in Marokko je Islamitische Staat stichten. Of ga lekker oorlogje spelen in Syrië. Wat je doet: hoepel op uit Nederland en kom vooral niet terug.
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:00:43 #106
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143019358
moslims een volk noemen _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_143019676
quote:
15s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
De typfout van TS leidt de aandacht af van een klacht die wel degelijk terecht is. Of het nu een paar opgeschoten pubers zijn, of een bloedserieus initiatief van volwassenen: het is hoe dan ook een probleem dat de Islamitische Staat wordt verheerlijkt en dat mensen zo'n constructie de voorkeur geven boven onze vrije, westerse samenleving.

Wat mij betreft zout dat kutvolk gewoon op. Ga maar lekker in Marokko je Islamitische Staat stichten. Of ga lekker oorlogje spelen in Syrië. Wat je doet: hoepel op uit Nederland en kom vooral niet terug.
In Nederland mag je achterlijke meningen aanhangen zelfs als ze tegen de "hollandse" normen en waarden botsen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:23:09 #108
419250 Spongeboss
pi_143019844
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als we het een plaag noemen is het ook niet goed. Maar de isis verheerlijkers zijn een plaag van extremisme.
pi_143019863
Gister verontschuldigde jij je nog bij mij om je kortzichtigheid. En zie hoe je hier weer bezig bent. :')
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:25:16 #110
419250 Spongeboss
pi_143019908
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
Gister verontschuldigde jij je nog bij mij om je kortzichtigheid. En zie hoe je hier weer bezig bent. :')
Ik zei als jij het me niet wilt uitleggen neem ik het aan van de volgende moslims die ik tref en dat was op die Facebook pagina.
pi_143019926
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:25 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik zei als jij het me niet wilt uitleggen neem ik het aan van de volgende moslims die ik tref en dat was op die Facebook pagina.
Kortzichtigheid blijf altijd in de mens. Je zoekt het geen wat jij wilt vinden, niet wat de waarheid is.
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:27:53 #112
419250 Spongeboss
pi_143019961
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:26 schreef Crip het volgende:

[..]

Kortzichtigheid blijf altijd in de mens. Je zoekt het geen wat jij wilt vinden, niet wat de waarheid is.
Ik zei de eerst komende moslim die ik tegenkom. Want jij wilde niet dat ik daarna inlog aandachtig die Facebook commentaren lees tja prima. Dat waren dus de eerst volgende moslims jij wilde niet dus nu niet afgeven op mij.
pi_143019963
quote:
15s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:59 schreef Elfletterig het volgende:

Elfletterig. 'D'r komt nog steeds evenveel onzin uit die toetsenbord als een jaar geleden. Waarom ben je van NWS verkast naar KLB?
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:29:33 #114
395200 deadprez
One more rail
pi_143020000
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:28 schreef Vergo het volgende:

[..]

Elfletterig. 'D'r komt nog steeds evenveel onzin uit die toetsenbord als een jaar geleden. Waarom ben je van NWS verkast naar KLB?
Ze hebben hem weggepest in NWS.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143020079
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik was degene die hem zelfs weggepest had van FOK! Hij was een tijdje verdwenen. Had daar na verloop van tijd spijt van maar was mij zelf ook een beetje verloren op dit forum. Eigenlijk is het geen slechte kerel als je door zijn posts prikt. Integenstelling tot andere figuren proef ik bij hem alleen maar zorgen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 17:33:41 #116
419250 Spongeboss
pi_143020130
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:32 schreef Vergo het volgende:

[..]

Ik was degene die hem zelfs weggepest had van FOK! Hij was een tijdje verdwenen. Had daar na verloop van tijd spijt van maar was mij zelf ook een beetje verloren op dit forum. Eigenlijk is het geen slechte kerel als je door zijn posts prikt. Integenstelling tot andere figuren proef ik bij hem alleen maar zorgen.
Grote jongen mensen wegpesten. :')
pi_143020748
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
:D
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143021105
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:15 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

In Nederland mag je achterlijke meningen aanhangen zelfs als ze tegen de "hollandse" normen en waarden botsen.
Dat klopt, daar ben jij een levend bewijs van. Maar het uitroepen van een islamitische staat valt buiten de grenzen van het toelaatbare.
pi_143021181
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:28 schreef Vergo het volgende:

[..]

Van wie ben je een kloon?

quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee, ik ben het gewoon zat. En daar komt nog bij dat je daar voor 'racist", "extremist" en noem maar op wordt uitgescholden als je een mening geeft die niet in de smaak valt bij de politiek-correcte brigade. Ik heb daar gewoon geen zin meer in.
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:11:24 #120
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_143021197
Laten we allemaal deze Facebook pagina rapporteren!
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:11:27 #121
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_143021201
ik zou gewoon met een waterkanon over gaan om hen af te koelen :D
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_143021254
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:32 schreef Vergo het volgende:

[..]

Zorgen staan inderdaad voorop. Zorgen over de radicalisering onder moslimjongeren, zorgen over het falende optreden tegen wetsovertreders, religieus extremisten, criminelen, noem maar op. Je ziet de problemen de spuigaten uitlopen, maar "fluwelen handschoenen" zijn nog steeds het toverwoord. Wat mij betreft gaan we er gewoon wat steviger in. En religieus extremisten die een islamitische staat willen, die wil ik keihard dit land uitgetrapt zien.

Ik benadruk dat religieus extremisten een andere groep zijn dan gematigde moslims die zich normaal gedragen.
pi_143021271
quote:
15s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat klopt, daar ben jij een levend bewijs van. Maar het uitroepen van een islamitische staat valt buiten de grenzen van het toelaatbare.
Probeer een keer te reageren zonder dat je op de man speelt. Je bent kinderachtig bezig.
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:14:31 #124
419250 Spongeboss
pi_143021291
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Van wie ben je een kloon?

[..]

Nee, ik ben het gewoon zat. En daar komt nog bij dat je daar voor 'racist", "extremist" en noem maar op wordt uitgescholden als je een mening geeft die niet in de smaak valt bij de politiek-correcte brigade. Ik heb daar gewoon geen zin meer in.
Terecht man, altijd knuffelen, je ziet wat ervan komt als je eeuwig knuffelt dan krijg je gekloot.

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:11 schreef KaoloJoeka het volgende:
Laten we allemaal deze Facebook pagina rapporteren!
Goeie zaak ja.

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zorgen staan inderdaad voorop. Zorgen over de radicalisering onder moslimjongeren, zorgen over het falende optreden tegen wetsovertreders, religieus extremisten, criminelen, noem maar op. Je ziet de problemen de spuigaten uitlopen, maar "fluwelen handschoenen" zijn nog steeds het toverwoord. Wat mij betreft gaan we er gewoon wat steviger in. En religieus extremisten die een islamitische staat willen, die wil ik keihard dit land uitgetrapt zien.

Ik benadruk dat religieus extremisten een andere groep zijn dan gematigde moslims die zich normaal gedragen.
Gematigde moslims hebben er denk ik wel een taak in te zorgen dat hun zoons niet extremistisch worden.
pi_143021311
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:13 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Probeer een keer te reageren zonder dat je op de man speelt. Je bent kinderachtig bezig.
Ik weet precies tegen wie ik wat zeg. Jij bent een religieus extremist. Ik wil mijn discussies met jou eigenlijk tot een absoluut minimum beperken. De mazzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')