Ok leuk, klinkt erg goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]ik en mijn moeder hebben een plastische chirurg....dus geen push up beha nodig.
Nee maar ik zeg dat ik 20 kilo kwijt ben, hoe raken mensen 20 kilo kwijt hoe?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is het domheid als je een random figuur op het internet niet kent?
Speed snuiven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ok leuk, klinkt erg goed.
[..]
Nee maar ik zeg dat ik 20 kilo kwijt ben, hoe raken mensen 20 kilo kwijt hoe?
Hoeft niet per se fitness te zijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ok leuk, klinkt erg goed.
[..]
Nee maar ik zeg dat ik 20 kilo kwijt ben, hoe raken mensen 20 kilo kwijt hoe?
Zelfs dan is er geen reden om te zeggen ga fitnessen want ik raak al gewicht kwijt. Maar goed, we gaan offtopic. Voor je het weet is er nu al een aanslag gepleegd ergens in Den Haag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeft niet per se fitness te zijn
- Dieet volgen
- Weinig eten
- Elke willekeurige sport
- Hardlopen
In Nederland mag je achterlijke meningen aanhangen zelfs als ze tegen de "hollandse" normen en waarden botsen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
De typfout van TS leidt de aandacht af van een klacht die wel degelijk terecht is. Of het nu een paar opgeschoten pubers zijn, of een bloedserieus initiatief van volwassenen: het is hoe dan ook een probleem dat de Islamitische Staat wordt verheerlijkt en dat mensen zo'n constructie de voorkeur geven boven onze vrije, westerse samenleving.
Wat mij betreft zout dat kutvolk gewoon op. Ga maar lekker in Marokko je Islamitische Staat stichten. Of ga lekker oorlogje spelen in Syrië. Wat je doet: hoepel op uit Nederland en kom vooral niet terug.
Als we het een plaag noemen is het ook niet goed. Maar de isis verheerlijkers zijn een plaag van extremisme.quote:
Ik zei als jij het me niet wilt uitleggen neem ik het aan van de volgende moslims die ik tref en dat was op die Facebook pagina.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
Gister verontschuldigde jij je nog bij mij om je kortzichtigheid. En zie hoe je hier weer bezig bent.
Kortzichtigheid blijf altijd in de mens. Je zoekt het geen wat jij wilt vinden, niet wat de waarheid is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zei als jij het me niet wilt uitleggen neem ik het aan van de volgende moslims die ik tref en dat was op die Facebook pagina.
Ik zei de eerst komende moslim die ik tegenkom. Want jij wilde niet dat ik daarna inlog aandachtig die Facebook commentaren lees tja prima. Dat waren dus de eerst volgende moslims jij wilde niet dus nu niet afgeven op mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Kortzichtigheid blijf altijd in de mens. Je zoekt het geen wat jij wilt vinden, niet wat de waarheid is.
Elfletterig. 'D'r komt nog steeds evenveel onzin uit die toetsenbord als een jaar geleden. Waarom ben je van NWS verkast naar KLB?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
De typfout van TS leidt de aandacht af van een klacht die wel degelijk terecht is. Of het nu een paar opgeschoten pubers zijn, of een bloedserieus initiatief van volwassenen: het is hoe dan ook een probleem dat de Islamitische Staat wordt verheerlijkt en dat mensen zo'n constructie de voorkeur geven boven onze vrije, westerse samenleving.
Wat mij betreft zout dat kutvolk gewoon op. Ga maar lekker in Marokko je Islamitische Staat stichten. Of ga lekker oorlogje spelen in Syrië. Wat je doet: hoepel op uit Nederland en kom vooral niet terug.
Ze hebben hem weggepest in NWS.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:28 schreef Vergo het volgende:
[..]
Elfletterig. 'D'r komt nog steeds evenveel onzin uit die toetsenbord als een jaar geleden. Waarom ben je van NWS verkast naar KLB?
Ik was degene die hem zelfs weggepest had van FOK! Hij was een tijdje verdwenen. Had daar na verloop van tijd spijt van maar was mij zelf ook een beetje verloren op dit forum. Eigenlijk is het geen slechte kerel als je door zijn posts prikt. Integenstelling tot andere figuren proef ik bij hem alleen maar zorgen.quote:
Grote jongen mensen wegpesten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:32 schreef Vergo het volgende:
[..]
Ik was degene die hem zelfs weggepest had van FOK! Hij was een tijdje verdwenen. Had daar na verloop van tijd spijt van maar was mij zelf ook een beetje verloren op dit forum. Eigenlijk is het geen slechte kerel als je door zijn posts prikt. Integenstelling tot andere figuren proef ik bij hem alleen maar zorgen.
Dat klopt, daar ben jij een levend bewijs van. Maar het uitroepen van een islamitische staat valt buiten de grenzen van het toelaatbare.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
In Nederland mag je achterlijke meningen aanhangen zelfs als ze tegen de "hollandse" normen en waarden botsen.
Van wie ben je een kloon?quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:28 schreef Vergo het volgende:
[..]
Elfletterig. 'D'r komt nog steeds evenveel onzin uit die toetsenbord als een jaar geleden. Waarom ben je van NWS verkast naar KLB?
Nee, ik ben het gewoon zat. En daar komt nog bij dat je daar voor 'racist", "extremist" en noem maar op wordt uitgescholden als je een mening geeft die niet in de smaak valt bij de politiek-correcte brigade. Ik heb daar gewoon geen zin meer in.quote:
Zorgen staan inderdaad voorop. Zorgen over de radicalisering onder moslimjongeren, zorgen over het falende optreden tegen wetsovertreders, religieus extremisten, criminelen, noem maar op. Je ziet de problemen de spuigaten uitlopen, maar "fluwelen handschoenen" zijn nog steeds het toverwoord. Wat mij betreft gaan we er gewoon wat steviger in. En religieus extremisten die een islamitische staat willen, die wil ik keihard dit land uitgetrapt zien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:32 schreef Vergo het volgende:
[..]
Ik was degene die hem zelfs weggepest had van FOK! Hij was een tijdje verdwenen. Had daar na verloop van tijd spijt van maar was mij zelf ook een beetje verloren op dit forum. Eigenlijk is het geen slechte kerel als je door zijn posts prikt. Integenstelling tot andere figuren proef ik bij hem alleen maar zorgen.
Probeer een keer te reageren zonder dat je op de man speelt. Je bent kinderachtig bezig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat klopt, daar ben jij een levend bewijs van. Maar het uitroepen van een islamitische staat valt buiten de grenzen van het toelaatbare.
Terecht man, altijd knuffelen, je ziet wat ervan komt als je eeuwig knuffelt dan krijg je gekloot.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van wie ben je een kloon?
[..]
Nee, ik ben het gewoon zat. En daar komt nog bij dat je daar voor 'racist", "extremist" en noem maar op wordt uitgescholden als je een mening geeft die niet in de smaak valt bij de politiek-correcte brigade. Ik heb daar gewoon geen zin meer in.
Goeie zaak ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:11 schreef KaoloJoeka het volgende:
Laten we allemaal deze Facebook pagina rapporteren!
Gematigde moslims hebben er denk ik wel een taak in te zorgen dat hun zoons niet extremistisch worden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zorgen staan inderdaad voorop. Zorgen over de radicalisering onder moslimjongeren, zorgen over het falende optreden tegen wetsovertreders, religieus extremisten, criminelen, noem maar op. Je ziet de problemen de spuigaten uitlopen, maar "fluwelen handschoenen" zijn nog steeds het toverwoord. Wat mij betreft gaan we er gewoon wat steviger in. En religieus extremisten die een islamitische staat willen, die wil ik keihard dit land uitgetrapt zien.
Ik benadruk dat religieus extremisten een andere groep zijn dan gematigde moslims die zich normaal gedragen.
Ik weet precies tegen wie ik wat zeg. Jij bent een religieus extremist. Ik wil mijn discussies met jou eigenlijk tot een absoluut minimum beperken. De mazzel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Probeer een keer te reageren zonder dat je op de man speelt. Je bent kinderachtig bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |