abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143018073
BOEM! Ja, vissenvoer! Volgende!!
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:07:32 #52
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143018091
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
De Islamitische staat in Irak en de Levant

Gaat JOU! overnemen.

Prepare for it.

Nee dit is de map die ze gebruiken. Voor hun plan.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143018108
Ik ben benieuwd wanneer de eerste linkse rat gaat beweren dat Israel dit gedaan heeft in Gaza :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:09:35 #54
395200 deadprez
One more rail
pi_143018144
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:08 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste linkse rat gaat beweren dat Israel dit gedaan heeft in Gaza :')
Israël flikkert gewoon een bom op je huis.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:10:37 #55
419250 Spongeboss
pi_143018171
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Israël doet dat alleen bij moslims, tegen andere doen ze niet echt wat. Althans... Niet dat ik weet....
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143018201
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Moeten ze maar niet schuilen in VN scholen. Maar ga jij maar geloven wat CNN en BBC je willen laten geloven.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:11:38 #57
395200 deadprez
One more rail
pi_143018203
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:10 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Israël doet dat alleen bij moslims, tegen andere doen ze niet echt wat. Althans... Niet dat ik weet....
Er wonen daar niet alleen moslims. En dan nog, moslims mag je wel bombarderen of wat?
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143018204
Een halal frikadel?
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:12:10 #59
395200 deadprez
One more rail
pi_143018218
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Moeten ze maar niet schuilen in VN scholen. Maar ga jij maar geloven wat CNN en BBC je willen laten geloven.
Oké.
Stop the violence
Down with the hate
pi_143018231
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:10 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Oww, alleen maar bij onschuldige moslimkinderen. Dan is het niet erg natuurlijk.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:14:11 #61
419250 Spongeboss
pi_143018274
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef deadprez het volgende:

[..]

Er wonen daar niet alleen moslims. En dan nog, moslims mag je wel bombarderen of wat?
Zolang moslims duizenden christenen vermoorden op basis van geloof vind ik het niet erg dat zij sterven op basis van geloof.

Vroeger in de antieke tijd was er een generaal, huurlingen kwamen in opstand. Ze namen de generaal gevangen met wat onderdanen van dat volk, ze sneden hen de handen af, de edele delen en braken hun benen om ze vervolgens in een greppel levend te laten creperen.

Een andere generaal die zojuist nog een paar huurlingen die in opstand kwamen liet gaan hoorde dit nieuws, wat deed hij? Elke gevangen die hij kreeg werd of aan de dieren gevoerd, of hij liet ze opsluiten en dan mochten ze vechten en elkaar opeten van de honger.

Is de andere generaal nu wreed? Nee hij had goeie bedoelingen maar een paar van die opstandelingen die zoiets vreselijks hadden gedaan konden het nu ook volop krijgen.

Als moslims onschuldige doodmaken, onder een kalifaat en een islam vlag, dan moeten ze ook de consequenties voelen.

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:12 schreef zovty het volgende:

[..]

Oww, alleen maar bij onschuldige moslimkinderen. Dan is het niet erg natuurlijk.
En de onschuldige kinderen die door Boko Haram zijn ontvoerd meisjes die nu vast dagelijks verkracht worden?

En dan de christenen die door ISIS worden doodgemaakt zitten ook kinderen bij.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:14:49 #62
395200 deadprez
One more rail
pi_143018290
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Zolang moslims duizenden christenen vermoorden op basis van geloof vind ik het niet erg dat zij sterven op basis van geloof.

Vroeger in de antieke tijd was er een generaal, huurlingen kwamen in opstand. Ze namen de generaal gevangen met wat onderdanen van dat volk, ze sneden hen de handen af, de edele delen en braken hun benen om ze vervolgens in een greppel levend te laten creperen.

Een andere generaal die zojuist nog een paar huurlingen die in opstand kwamen liet gaan hoorde dit nieuws, wat deed hij? Elke gevangen die hij kreeg werd of aan de dieren gevoerd, of hij liet ze opsluiten en dan mochten ze vechten en elkaar opeten van de honger.

Is de andere generaal nu wreed? Nee hij had goeie bedoelingen maar een paar van die opstandelingen die zoiets vreselijks hadden gedaan konden het nu ook volop krijgen.

Als moslims onschuldige doodmaken, onder een kalifaat en een islam vlag, dan moeten ze ook de consequenties voelen.
Jij bent echt flink van het padje af hè?
Stop the violence
Down with the hate
pi_143018293
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:12 schreef zovty het volgende:

[..]

ahahaha onschuldig?? Die kinderen worden gebruikt om de IDF te provoceren en als ze reageren komen er filmpjes op internet. :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:15:36 #64
395200 deadprez
One more rail
pi_143018308
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef Aiciu het volgende:

[..]

ahahaha onschuldig?? Die kinderen worden gebruikt om de IDF te provoceren en als ze reageren komen er filmpjes op internet. :')
Die stenen komen wel hard aan inderdaad, geheel gerechtvaardigd om dan even de hele boel plat te gooien of wat kinderen te ontvoeren.
Stop the violence
Down with the hate
pi_143018351
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

Die stenen komen wel hard aan inderdaad, geheel gerechtvaardigd om dan even de hele boel plat te gooien of wat kinderen te ontvoeren.
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

Gewoon wat traangas, niet zo huilie doen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:17:15 #66
419250 Spongeboss
pi_143018356
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Jij bent echt flink van het padje af hè?
Deadprez als ik jou doodmaak omdat je yu gi oh spaart en ik been pokemon spaarder. En yu gi oh fans gaan daarop pokemon fans doodmaken, dat is hetzelfde.

Het is erg wat in Gaza gebeurt heel erg en liever zag ik het niet gebeuren dat we allen hand in hand konden samenwerken, werken aan een betere wereld. Maar er is een groot ding dat dat in de weg staat religie. Als je religie uitmoord dan kunnen we als mensheid samen met de neuzen naast elkaar werken aan iets.

In Nederland blazen lui zich niet op dat een winkel op zondag open is. Zolang religie geweld blijft veroorzaken... Dan blijft het misgaan. Overigens wat is er erger aan de kinderen in Gaza dan de christenen in Irak en Syrië? ISIS en BOKO HARAM zijn in dit geval pestkoppen met wapens.

Maar in Gaza zijn de rollen omgedraaid daar zijn de Joden opeens de pestkoppen. Ik keur het niet goed, maar ik kan niet begrijpen waarom iedereen op Israël zit te haten terwijl ze stil zijn over ISIS en BOKO HARAM. Laat die jonge meisjes gaan en laat de christenen in Irak gaan dan kan er ook met Israël gepraat worden.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:17:51 #67
395200 deadprez
One more rail
pi_143018375
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:17 schreef Aiciu het volgende:

[..]

[..]

Gewoon wat traangas, niet zo huilie doen.
Ik moest lachen. :')
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:18:43 #68
395200 deadprez
One more rail
pi_143018397
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:17 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Deadprez als ik jou doodmaak omdat je yu gi oh spaart en ik been pokemon spaarder. En yu gi oh fans gaan daarop pokemon fans doodmaken, dat is hetzelfde.

Het is erg wat in Gaza gebeurt heel erg en liever zag ik het niet gebeuren dat we allen hand in hand konden samenwerken, werken aan een betere wereld. Maar er is een groot ding dat dat in de weg staat religie. Als je religie uitmoord dan kunnen we als mensheid samen met de neuzen naast elkaar werken aan iets.

In Nederland blazen lui zich niet op dat een winkel op zondag open is. Zolang religie geweld blijft veroorzaken... Dan blijft het misgaan. Overigens wat is er erger aan de kinderen in Gaza dan de christenen in Irak en Syrië? ISIS en BOKO HARAM zijn in dit geval pestkoppen met wapens.

Maar in Gaza zijn de rollen omgedraaid daar zijn de Joden opeens de pestkoppen. Ik keur het niet goed, maar ik kan niet begrijpen waarom iedereen op Israël zit te haten terwijl ze stil zijn over ISIS en BOKO HARAM.
Wie is stil over IS en Boko Haram dan?
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:20:23 #69
419250 Spongeboss
pi_143018447
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wie is stil over IS en Boko Haram dan?
Nou ik zie op de dam lui protesteren tegen Israël.

Ik zie ook mensen protesteren vóór ISIS met ISIS vlaggen.

Ik zie niemand protesteren tegen BOKO HARAM en incidenteel werd er wel tegen ISIS geprotesteerd maar dan tegen ISIS en niet tegen de ISIS knaapjes van hier. Als de moslims in vrede naast ons willen leven zouden ze wat goeie wil moeten tonen, en afstand nemen van terroristische organisaties in plaats van ze te verheerlijken.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:21:52 #70
395200 deadprez
One more rail
pi_143018491
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:20 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Nou ik zie op de dam lui protesteren tegen Israël.

Ik zie ook mensen protesteren vóór ISIS met ISIS vlaggen.

Ik zie niemand protesteren tegen BOKO HARAM en incidenteel werd er wel tegen ISIS geprotesteerd maar dan tegen ISIS en niet tegen de ISIS knaapjes van hier. Als de moslims in vrede naast ons willen leven zouden ze wat goeie wil moeten tonen, en afstand nemen van terroristische organisaties in plaats van ze te verheerlijken.
In vrede? Wat gaat er gebeuren als ze dat niet doen dan? Ga jij ze dan aanvallen?
Stop the violence
Down with the hate
pi_143018518
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef Aiciu het volgende:

[..]

En als jij ergens voor gebruikt wordt ben jij ook schuldig?
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:23:43 #72
419250 Spongeboss
pi_143018545
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

In vrede? Wat gaat er gebeuren als ze dat niet doen dan? Ga jij ze dan aanvallen?
Nee als zij stil blijven over ISIS en andere moslims laten doordraaien tot extremisme, dan krijg je hier aanslagen. Dan krijg je hier gehengst. Waarop andere bevolkingsgroepen boos gaan worden? Of denk jij dat iedereen in Nederland stil blijft als een moslim groep van extremisten uit Nederland even een heel winkelcentrum omlegt of wat dan ook?

En dan krijgt de PVV stemmen, heel veel stemmen, geweld en rellen.

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:22 schreef zovty het volgende:

[..]

Jij niet, maar als een kind wordt gegijzeld door een gijzelaar en jij hebt een pistool en die gijzelaar heeft dat ook en hij mikt op jou. Laat je jezelf dan dood schieten of schiet je hem gewoon direct neer met het risico dat je het kind raakt? Lastige kwestie.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:24:07 #73
395200 deadprez
One more rail
pi_143018555
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:23 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Nee als zij stil blijven over ISIS en andere moslims laten doordraaien tot extremisme, dan krijg je hier aanslagen. Dan krijg je hier gehengst. Waarop andere bevolkingsgroepen boos gaan worden? Of denk jij dat iedereen in Nederland stil blijft als een moslim groep van extremisten uit Nederland even een heel winkelcentrum omlegt of wat dan ook?

En dan krijgt de PVV stemmen, heel veel stemmen, geweld en rellen.
Niet zo doemdenken, dat is helemaal nergens goed voor.
Stop the violence
Down with the hate
pi_143018608
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:22 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja,
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:26:13 #75
419250 Spongeboss
pi_143018615
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niet zo doemdenken, dat is helemaal nergens goed voor.
Nee maar ik hoop dat je het met me eens bent dat een moslim aanslag in Nederland door extremisten er niet voor gaat zorgen dat we rustig aan gaan kijken met een kopje thee?

Ik doe niet doemdenken dit is een waarschuwing, en het kan verholpen worden als moslims nu eens stopte met het verheerlijken met ISIS vlaggen. De islam is niet gevaarlijk maar de jongeren die gevoelig zijn voor extremisme zijn dat wel, en dus moet daar iets gedaan aan worden en ik denk dat een imam en andere moslim ouderen daar het aanspreekpunt zijn. Als die echter stil blijven en die jongeren massaal naar Syrië laten gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')