Ik had vandaag niks. Voor het eerst!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef Solidberg het volgende:
Groningers, hoeveel werk hebben jullie tijdens de zomervakantie gekregen tot nu toe? Ga vanaf 10 augustus ook weer werken. Als er niks of nauwelijks wat is, ga ik weer naar Duitsland toe
Was je hele zomer beschikbaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik had vandaag niks. Voor het eerst!
Haha nee, lang niet. Een dag per week gemiddeld oid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Was je hele zomer beschikbaar? Klinkt wel goed
Tot nu toe 1 dag niet gebeld terwijl ik beschikbaar was. En ben altijd 4 dagen in de week beschikbaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef Solidberg het volgende:
Groningers, hoeveel werk hebben jullie tijdens de zomervakantie gekregen tot nu toe? Ga vanaf 10 augustus ook weer werken. Als er niks of nauwelijks wat is, ga ik weer naar Duitsland toe
Ik ook niet inderdaad! Begon me stilaan al af te vragen of EW nog wel voor hun rijdt. Vond het altijd wel een prima locatie om een auto te dumpen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben echt al tijden niet meer in Amersfoort geweest bij de LM
Lekker met het busje richting Emmen (werkzaamheden). Altijd goed voor de urenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef S-RS het volgende:
Verrek, nu jullie het zeggen![]()
Morgen:
Assen - Zwolle
Emmen - Meerkerk
Grrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Lekker met het busje richting Emmen (werkzaamheden). Altijd goed voor de uren
Als je aangenomen wordt wel. De tering, lees de OP eens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef DeensZweet het volgende:
Ik zou graag willen gaan werken als hiker bij Easyway in Nijmegen, gezien het me een leuke bijbaan lijkt. Is het aanbod qua ritten in Nijmegen voldoende om regelmatig ritten te maken als nieuwe hiker?
Ik begrijp wat je bedoelt. Er wordt gezegd dat de regio, tijd etc. invloed hebben op het aantal ritten. Wat ik graag zou willen weten: is de regio Nijmegen een drukke regio om vanuit te hiken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je aangenomen wordt wel. De tering, lees de OP eens.
Was inderdaad een geile bijbaan toen ik een keer per ongeluk op een HOP gestopt was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:31 schreef trolley het volgende:
Jongens, wat een geile bijbaan hebben wij toch eigenlijk!
Met een bakje koffie langs de A27 buiten in het zonnetje aan de picknicktafel, en nog betaald krijgen ook.
Dat hangt nu juist van de omstandigheden af.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef DeensZweet het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Er wordt gezegd dat de regio, tijd etc. invloed hebben op het aantal ritten. Wat ik graag zou willen weten: is de regio Nijmegen een drukke regio om vanuit te hiken?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was inderdaad een geile bijbaan toen ik een keer per ongeluk op een HOP gestopt was.
Geen zin in voorschieten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef Solidberg het volgende:
Ik ook niet. Maar alleen 's ochtends beschikbaar want 's middagsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik zou zo met je ruilen, lijkt er op dat ik morgen niks ga krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |