Jij gaat toch zuipen vanavond dus aan een ritje heb je toch niksquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:07 schreef S-RS het volgende:
Goffetomme, zit je de hele dag te wachten tot dat ze je bellen.... Staat m'n beschikbaarheid op niet beschikbaar.
Nee vandaag niet. Vorige week wel zo'n busje daarheen moeten brengen. Toen stonden er ook al drie hikers bij de bushalte daar zo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef Viezze het volgende:
Vandaag was lachen, reed vanochtend met een collega weg vanuit Zwolle, beide een Transporter naar A'dam. Nog even een praatje gemaakt in het OV, ik naar Hoorn en hij naar Egmond. Verder niet besproken waar we heen moesten. Zie ik hem op de A1 een stukje voorbij A'dam mij ineens inhalen(taxibusje naar Ede, nog meer mensen vandaag? Was druk daar)
In het geval van ritten was het Fristi gewordenquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jij gaat toch zuipen vanavond dus aan een ritje heb je toch niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik wel nog halen. Kleding mag wel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:47 schreef TommieAH het volgende:
Heb je geen nette schoenen? Tijdens het rijden mogen wij zo iets (officieel) ook niet aan.
Nee, te casual. Tijdens je werk prima, niet tijdens sollicitatie. Doe er een basic blouse op, dan is het prima.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:49 schreef SjoefSjoefWeg het volgende:
[..]
Kan ik wel nog halen. Kleding mag wel?
Thanksquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:57 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Nee, te casual. Tijdens je werk prima, niet tijdens sollicitatie. Doe er een basic blouse op, dan is het prima.
Ik zou geen vrouwenkleding aantrekken als man. Dat kunnen ze wellicht niet waarderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:57 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Nee, te casual. Tijdens je werk prima, niet tijdens sollicitatie. Doe er een basic blouse op, dan is het prima.
Nee. Bij een blouse zijn de knopen andersom, dat maakt het een vrouwenkledingstuk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:41 schreef DrSnuggle het volgende:
Een blouse is toch ook een mannen kledingstuk? Een soort van casual overhemd.
Vroeger zei ik altijd 'blouse', tegenwoordig 'overhemd'.
Jij mag dat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:03 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb vroeger vrouwenkleding gedragen.
Ik had vandaag niks. Voor het eerst!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef Solidberg het volgende:
Groningers, hoeveel werk hebben jullie tijdens de zomervakantie gekregen tot nu toe? Ga vanaf 10 augustus ook weer werken. Als er niks of nauwelijks wat is, ga ik weer naar Duitsland toe
Was je hele zomer beschikbaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik had vandaag niks. Voor het eerst!
Haha nee, lang niet. Een dag per week gemiddeld oid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Was je hele zomer beschikbaar? Klinkt wel goed
Tot nu toe 1 dag niet gebeld terwijl ik beschikbaar was. En ben altijd 4 dagen in de week beschikbaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef Solidberg het volgende:
Groningers, hoeveel werk hebben jullie tijdens de zomervakantie gekregen tot nu toe? Ga vanaf 10 augustus ook weer werken. Als er niks of nauwelijks wat is, ga ik weer naar Duitsland toe
Ik ook niet inderdaad! Begon me stilaan al af te vragen of EW nog wel voor hun rijdt. Vond het altijd wel een prima locatie om een auto te dumpen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben echt al tijden niet meer in Amersfoort geweest bij de LM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |