Jonge miepie, dat is een hardstikke normaal verbruik voor zo'n ding. Als je verwacht dat zo'n apparaat 1 op 17 rijdt heb je er niet veel kaas van gegeten. Dat zijn diesel waarden waar je met een bezine welke is ontwikkeld in de vorige eeuw alleen maar van kunt dromen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:44 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens. Octavia zou 1 op 17 moeten lopen buiten bebouwde kom. Ik er mee Deventer heen en weer dus gisteren. Kom ik terug, heeft dat ding 1 op 13 gemiddeld gelopen. Zal er wel mee te maken hebben dat die fucking opa er niet mee het dorp uit kwam, dus alles zal wel dicht zitten. Vrijdag knallen we er mee naar Duitsland, dan gaan we maar eens even stoken en wat dingen losbranden
Die Sprinter naar Breda toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:00 schreef jurgenov het volgende:
Ik ben Utrecht net ontvlucht, ook 3 keer van perron moeten wisselen om in de goede sprinter naar Houten te komen.
Spoedrit Houten - Den haag in Insignia.
Precies.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:08 schreef jurgenov het volgende:
Haha nice stonden op hetzelfde perron dan, 14.
En idd, die conducteur ook pissig worden haha, zat er vlakbij.
Werden te vaak de dag KM standen opgeschreven i.p.v totale KM stand. Beetje dom..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:03 schreef QuiCk01 het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin dat je een foto moet maken van de kilometerstand en laten zien bij de balie in Meerkerk?
Sommige mensen verneuken het echt voor de restquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Werden te vaak de dag KM standen opgeschreven i.p.v totale KM stand. Beetje dom..
Blijkbaar zijn er echte mongolen die dagstanden doorgeven ipv totaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:03 schreef QuiCk01 het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin dat je een foto moet maken van de kilometerstand en laten zien bij de balie in Meerkerk?
Want je kunt niet een keer een bord missen? Ach, 't zal wel. Gewoon betalenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:01 schreef Viezze het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat je jouw rijbewijs in een pak Venz heb hebt gevonden
Nee. Falen is geen optie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want je kunt niet een keer een bord missen? Ach, 't zal wel. Gewoon betalen
Kruisstraat man. Ik wist oprecht niet dat dat eenrichting was. Reed vanaf de kerk binnen, dus mooi om dat pleintje heen, vol rechtdoor. 'T was een beetje druk en ik zat recht achter twee scooterboa'squote:
Waar ga je heen? En wat ga je laat op vakantie dan of is het geen vakantie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:37 schreef Viezze het volgende:
Weer niks voor morgen, begin me ondertussen toch stierlijk te vervelenBen blij als ik volgende week vrijdag in het vliegtuig stap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |