Had 250 ug/l dus iets boven 0.5 maar nog onder 0.6 als ik tabellen lees 0.56 promille.quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hoeveel µg/l heb je geblazen? De LEMA voor beginnend bestuurders wordt opgelegd bij scores van 220 t/m 350 µg/l.
Voor een punt krijg je wel een brief ja. Maar het is de vraag of dit akkefietje je wel een punt kost.
Zo jammer dit altijd. Weten dat je stom bezig bent... MAAR.............................................quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:24 schreef Nicksanders het volgende:
Uiteraard super stom ook al reed ik maar 3 minuten naar iemand anders zijn huis die verder zou rijden.
Maar moet dit ook gemeld worden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dan val je inderdaad binnen de criteria van de LEMA. De criteria voor een punt kun je zo opzoeken:
http://www.rijksoverheid.(...)innersrijbewijs.html
Iemand enig ervaring met zo'n cursus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nee, dat hoeft niet gemeld te worden. Dat merk je vanzelf.
Ben 1x voor 5km te hard geflitst snelweg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nee, dat hoeft niet gemeld te worden. Dat merk je vanzelf.
Maar als je nog geen punten hebt en je al op 3,5 jaar staat, hoef je nog maar 1,5 jaar. Moet lukken toch?
Staande houdingquote:Op zondag 3 augustus 2014 09:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die +31 was een flitsbon en geen staandehouding? Dan heb je inderdaad nog geen punten.
Ja daarom vroeg ik me dit ook af.quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dan heb je mogelijk al een punt te pakken. Wel apart dat je daar geen brief van hebt gehad.
http://www.cbr.nl/11325.pp de bovenstequote:Op zondag 3 augustus 2014 09:46 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Iemand enig ervaring met zo'n cursus.
Ik weet dat je hem serieus moet volgen maar wat kan ik precies verwachten.
Toch wel apart dat alcohol geen punt oplevert,quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://www.cbr.nl/11325.pp de bovenste
En een brochure: http://www.cbr.nl/brochure.pp?id=73
En alcohol levert geen punten op, er is ook al een lagere grens
Volgens mij snapt die agent er zelf helemaal niets van.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:42 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Toch wel apart dat alcohol geen punt oplevert,
Weet iemand of het gemeld moet worden door de politie dat je zo'n lema krijgt.
Agent die mij gegevens opnam etc. zei namelijk je krijgt boete thuis en kost je punt.
Meer zei die niet.
Ga ik ook niet doen wacht het rustig af.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Volgens mij snapt die agent er zelf helemaal niets van.
Alcohol kost je geen punten, maar je komt wel in aanmerking voor de cursus.
En voor de snelheidsovertreding zul je wel geluk hebben, want de politie in Nederland werkt zo voortvarend dat niet alle af te trekken punten worden gemeld aan het register.
Maar beter een punt dan een cursus, ik zou geen slapende honden wakker maken en er zeer zeker niet achteraan bellen.
Volgende keer gewoon niet drinken als je moet rijden. Dure les voor je.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:55 schreef Nicksanders het volgende:
Lema binnen.
Maar wtf 318 aan administratiekosten is dit een grap.
Bovenop die 209 voor de cursus zelf noteren ze daar op goud papier.
Wow dat is een hoop weggegooid geld.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:55 schreef Nicksanders het volgende:
Lema binnen.
Hoop geld dat je had kunnen besparen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:55 schreef Nicksanders het volgende:
Lema binnen.
Ligt eraan hoe gevoelig TS voor alcohol isquote:Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef Messina het volgende:
Zonde, die 3 minuten rijden zou tien minuten lopen geweest zijn.
Als je langzaam loopt omdat je gezopen hebt heb je zéker teveel gezopen om nog te kunnen rijdenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe gevoelig TS voor alcohol is
Maar ja, domme fout, maar ook sneu geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |