Kun je ze niet in een 3D lijstje neerzetten en dan steeds afwisselen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx
Morgen Butters nog en dan ben ik er ook wel aan toe om weer eens wat anders te maken
Vraag me alleen af wat ik in hemelsnaam met al die werkjes moet doen
Heb ze nu in een mooie doos zitten. Vind het zonde om ze weg te doen maar verder zou ik eigenlijk ook niet weten wat ik er mee moet
Goed bezig! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Morgen komt je bestelling van nieuwe wol binnen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:03 schreef DonnaRush het volgende:
Gisteren begonnen met het rokje van een kussend paartje.
[ afbeelding ]
En vandaag verder gegaan
[ afbeelding ]
En lukt het nog? En al verschillende manieren gevonden voor de poes?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel simpel ik maak elke dag een welterustenfoto met mijn kat
ik hoop wel dat ze 30 manieren vindt om te liggen
Als je een goede vindt, wil je hem hier (of in het haaktopic?) dan delen? Mij lukt het ook niet. De methode die ik nu gebruik ik een ketting van 3 losse haken, en dan in de 2e losse zoveel vasten haken als er in de magic ring moeten. Bij mijn patroon zijn dat er steeds zes. Werkt ook goed, je hebt alleen een mini gaatje, maar als je goed strak haakt zie je dat bijna niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef Uccie het volgende:
Ja, hopelijk steken (hihi, haaksteken, breisteken, kruissteken) we nog meer mensen aan.
Vandaag geen foto, ben twee uur bezig geweest om een rondje te haken wat niet lukt
Een amigurumi magic ring, maar ik doe iets verkeerds.
Morgen met andere tutorials opnieuw proberen.
een keer om je vinger wikkelen, er af halen en daarom heen haken, dan aantrekkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Als je een goede vindt, wil je hem hier (of in het haaktopic?) dan delen? Mij lukt het ook niet. De methode die ik nu gebruik ik een ketting van 3 losse haken, en dan in de 2e losse zoveel vasten haken als er in de magic ring moeten. Bij mijn patroon zijn dat er steeds zes. Werkt ook goed, je hebt alleen een mini gaatje, maar als je goed strak haakt zie je dat bijna niet.
Haha ik kende hem ook helemaal niet hoor. Maar die vriendin is er helemaal weg van. Dus prima. Morgen Alice in Wonderland maken en dan zijn de verzoekjes iig weer bijgewerktquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk voor je vriend, geen idee wie het is haha.
Ja morgen komt mn nieuwe garen, dus dan kan ik weer met de uil verder.
Jammer Lady-wrb! Misschien 30 dagen lang gewoon een foto van je poes maken? (oké dit klinkt wel erg foutquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
poes is helaas niet zo creatief
ik moet iets anders verzinnen om 30 dagen vol te maken, maar wat
Ik heb een boek gevonden waar het in staat. Ik maak morgenavond een foto voor je en dan post ik hem wel voor je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Als je een goede vindt, wil je hem hier (of in het haaktopic?) dan delen? Mij lukt het ook niet. De methode die ik nu gebruik ik een ketting van 3 losse haken, en dan in de 2e losse zoveel vasten haken als er in de magic ring moeten. Bij mijn patroon zijn dat er steeds zes. Werkt ook goed, je hebt alleen een mini gaatje, maar als je goed strak haakt zie je dat bijna niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |