Yay! Dus nu kun jij ook aan de slagquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:37 schreef DonnaRush het volgende:
Haha ja ben benieuwd! Ik heb m'n oude spulletjes gevonden op zolder bij moeders. Jippie!
Dankje! Ik laat dat sorteren maar achterwege, heb nu zoveel kleurtjesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:34 schreef DonnaRush het volgende:
Woeii!!! Mooie spulletjes.
Ik heb vandaag zo'n sorteerdoos gezocht, maar nergens 1 te vinden met meer dan 8 vakjes. Dus maar even verder zoeken. Heb online wel genoeg gevonden.
Mijn bestelling is ook al binnen. Ben al de hele dag druk aan het sorteren. Nu in plastic zakjes en dan hopelijk snel een paar doosjes vinden
*en een strijkijzer gekocht. Haha.
Xenos ook niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:34 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb vandaag zo'n sorteerdoos gezocht, maar nergens 1 te vinden met meer dan 8 vakjes.
http://www.gereedschapskoffer.nl/merk/35/raaco.html. Dit is een merk met veel opbergdozen in allerlei vormen en matenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:34 schreef DonnaRush het volgende:
Woeii!!! Mooie spulletjes.
Ik heb vandaag zo'n sorteerdoos gezocht, maar nergens 1 te vinden met meer dan 8 vakjes. Dus maar even verder zoeken. Heb online wel genoeg gevonden.
Hoi, nee je mag alles doen wat je wilt hoor! Heb je al wat in gedachten dan of nog niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
Hoi, ff vraagje, heeft dit topic alleen betrekking op mensen die strijkkralen-dingen maken?
Want ik moet van mezelf creatiever zijn (en de beginnende symptomen van een burn-out bestrijden) maar wilde dat in een iets andere hoek doen en dit topic leek me een goede stok achter de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb zojuist een haak en breiboek gekocht met in allebei enorme hoeveelheden steken die ik niet ken. Dus ik wil elke dag een andere steek haken en/of breien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoi, nee je mag alles doen wat je wilt hoor! Leuk hoor, heb je al wat in gedachten dan of nog niet?
Klinkt als een leuk idee, ik zou zeggen, doen!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb zojuist een haak en breiboek gekocht met in allebei enorme hoeveelheden steken die ik niet ken. Dus ik wil elke dag een andere steek haken en/of breien.
Uiteindelijk doel is dat ik een patroon wil kunnen haken en breien met meerderen en minderen enzo.
Haha oké. En idd, dassen heb je op een gegeven moment wel genoeg jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
De burn-out klachten zijn heel erg gekoppeld aan studie en werk, dus het is meer om met mijn hoofd ergens anders mee bezig te zijn.
In het verleden werkte haken en breien heel goed voor me om te ontspannen, maar hoeveel lange dassen heeft een mens nodig
Have fun en ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
Tof, morgen ga ik beginnen. Vanavond lekker neuzen in de nieuwe boeken.
Die overigens van de Action zijn.
Ik heb voor het haken gekozen nu eerst, dat vind ik het leukst, al wil ik ook nog wel goed leren breien.quote:
Haha dan ben je idd nog wel ff bezig jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb voor het haken gekozen nu eerst, dat vind ik het leukst, al wil ik ook nog wel goed leren breien.
Het boek heeft 98 patronen, dus het wordt een iets langere challenge dan 30 dagen haha.
Heb in elk geval stapels haakkatoen gevonden en mijn verzameling haaknaalden. Heb er al helemaal zin in.
Goed idee hoor, open hem maarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:30 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk Uccie!!
Misschien wordt het tijd voor een strijkkralen topic?
Er zijn vast meer die het doen die niet in dit topic komen en dan kunnen we hier weer meer over de 30 days challenge praten.
Gewoon een ideetje.
Ow haha daar heb ik zelfs als 1 van de laatsten nog in gepostquote:
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Dottey het volgende:
Wat een leuk idee.. eigenlijk doe ik mijn "challenge" elke maand weer opnieuw![]()
ik haak echt dagelijks, wat ik ook echt super tof vind om te doen. Ik denk dat ik daar wel iets leuk bij kan verzinnen wat ik 30 keer wil doen....
* Dottey zet der denkhoed op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |