Je kunt ook gewoon vanaf morgen weer proberen. Hoeft niet perse op de 1e dag van de maand. Ik ben ook niet op 1e begonnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef Dottey het volgende:
Ik faal nu al met mijn moestuin makkelijk te fotograferen![]()
ik vergeet het echt bijna elke dag![]()
VOLGENDE MAAND! weer een kans
Ik ben benieuwd! Je gaat nu dus maar gewoon door met dat kussende paartje, ook al heb je bestelling binnen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:20 schreef DonnaRush het volgende:
Zal vanmiddag even de foto van gisteren plaatsen.
Leuk eendje!
Gelukkig! Ik ben benieuwd hoe ver je bent inmiddelsquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben er nog haha. Moet de foto's even online doen!
Jeetje dat is zeker balen zeg!quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:07 schreef DonnaRush het volgende:
Holy crap. Ik moet afhaken. Leuke woordspeling.
Ik ben aangereden vanmiddag en heb nu een pols in het gips en een lichte hersenschudding. Kon erger, maar mn nieuwe fiets is ook kapot en daar baal ik nog het meest van. Verzekeringswerk.
Oh en het is links dus misschien kan ik wel weer haken binnenkort.
Balen!
Oké dat is wel fijn dan jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:44 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ze is gestopt en alles is geregeld. Ik woon ook maar in een klein dorp en ken haar wel van gezicht, dus dat zit wel goed.
Stom he van die borden. Volgens mij zijn die van Perler, dat Amerikaanse merk. Daar is alles groter haha.
Ja nu voel ik me nóg dommer iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk al af waarom je dat deed, helemaal omdat we het erover gehad hebben. Kijk!
[ afbeelding ]
Sorry als je je nu nog dommer voelt.
Haha ja dat is waar hoef ze niet opnieuw te maken. Maar ja ben nogal perfectionistischquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef DonnaRush het volgende:
SORRY![]()
Maar hee. Ze zijn gewoon om te draaien, het is niet dat je iets fout gedaan hebt! Je hoeft niet opnieuw!
Ik zie trouwens ook veel meer die die kant fotograferen. Vind ik soms wel jammer want als ik het dan namaak en goed leg zoals ik het wil, dan is het gespiegeld
De foto downloaden en in paint ofzo even spiegelen. Of werkt dat nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:38 schreef DonnaRush het volgende:
SORRY![]()
Maar hee. Ze zijn gewoon om te draaien, het is niet dat je iets fout gedaan hebt! Je hoeft niet opnieuw!
Ik zie trouwens ook veel meer die die kant fotograferen. Vind ik soms wel jammer want als ik het dan namaak en goed leg zoals ik het wil, dan is het gespiegeld
Jammer dat het nu niet gelukt is, succes vanaf maandag met allebei je challenges!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:14 schreef Uccie het volgende:
Ik heb gefaald....enorm gefaald
Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Vanaf maandag ga ik fris aan de slag.
Samen met mijn culinaire challenge, waarbij ik een maand geen afhaal of magnetronmaaltijden koop.
Dat is best wel een slim idee haha!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
De foto downloaden en in paint ofzo even spiegelen. Of werkt dat niet
Die is echt supercutequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag niet zoveel tijd, dus ff snel een kleintje gemaakt
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf hoor, dat je het ook echt volgehouden hebt!
Hij is idd wel cute met dat hartje jaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:52 schreef DonnaRush het volgende:
Ja idd zo'n mushroom ding haha. Vind er normaal niks aan maar vond deze wel cute
Leuk! Maar je hebt helemaal geen excuus nodig om het te doen hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 23:28 schreef annelotje het volgende:
Leuk! Door jullie krijg ik ook helemaal zin om met strijkkralen aan de slag te gaan! Vrijdag komt een vriendin op visite met haar dochter. Misschien dat aangrijpen als excuus
Ow jammer dat hij van de week nog niet genezen was. Hopelijk vrijdag dan, ik duim voor je!quote:Op zondag 7 september 2014 16:45 schreef DonnaRush het volgende:
Ja hopelijk vrijdag gips eraf, dan zit het 3 weken. Afgelopen week was het scheurtje nog een beetje op foto's te zien, anders was het er al af geweest maarja.
Haha thnx en dat kan ik ook allemaal niet hoor! Ik hou het ook lekker simpel dusquote:Op maandag 8 september 2014 12:54 schreef MissStevie het volgende:
gave challenge dit! ik ga ook eens bedenken waarmee ik mee wil doen gezien ik niet kan haken, breien, borduren enzblijf iig dit topic volgen! Leuk om te zien wat jullie allemaal doen
Haha thnx en het is zeker een leuk idee, want ik ben er al met 1 klaar en ga binnenkort ( als ik keus heb gemaakt) met de tweede beginnenquote:
Dat zijn het ookquote:Op maandag 8 september 2014 14:51 schreef DonnaRush het volgende:
Sylvana, wat zijn dat, die zentangles? Pinterest laat me tekeningen zien.
hier heb ik vandaag toevallig een boek van gezien bij de bruna. Je kunt ze dan leren tekenen. Ik dacht dat hij ¤9.95 was o.i.d.quote:Op maandag 8 september 2014 15:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat zijn het ookIk kan totaal niet tekenen en zentangles teken je met lijnen en terugkerende figuurtjes. Dus dat moet te doen zijn. Beginnen met zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoiets als dit gaat me iets boven de pet denk ik:
[ afbeelding ]
Maar zie ook mijn bord op Pinterest (http://www.pinterest.com/sylvana1987/zentangles/), daar staan er wel heel veel. Alleen dat zijn vooral van die grote mooie, dus als ik challenge ga doen moet ik ff wat meer van die how-to voorbeelden vinden
Haha vanavond wordt hem nog niet, eerst van die finelinerstiften kopenquote:Op maandag 8 september 2014 15:52 schreef DonnaRush het volgende:
Nou vanavond direct maar los dan. Ben ik niet meer de enige die in een challenge zit!
Ow haha dat is idd toevallig ja! Ff gekeken op de webshop van Bruna en ze hebben 5 boeken over Zentangles tekenen . Morgen toch naar de kapper, dus dan meteen maar ff bij de Bruna kijkenquote:Op maandag 8 september 2014 15:54 schreef MissStevie het volgende:
[..]
hier heb ik vandaag toevallig een boek van gezien bij de bruna. Je kunt ze dan leren tekenen. Ik dacht dat hij ¤9.95 was o.i.d.
Heb vandaag kleurboek voor volwassenen gekocht.. maar denk niet dat ik dat wil gebruiken.. misschien iets met foto's.. ik ga eens even brainstormen
Haha ja, waar heb je geen boeken over tegenwoordig hè?quote:Op maandag 8 september 2014 16:04 schreef DonnaRush het volgende:
Oh wat grappig dat daar boeken van zijn zeg! Mijn volgende challenge wordt wel kleuren denk ik. Maar als m`n gips eraf is moet ik eerst nog wat haakwerk afmaken!
Ik ga de bestelling afmaken waar ik mee bezig was. De challenge haken maak ik niet af, want die heb ik onderbroken en dat telt niet vind ik. Misschien later nog zo`n challenge. Heb nog genoeg te haken tenslotte.quote:Op maandag 8 september 2014 16:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja, waar heb je geen boeken over tegenwoordig hè?
Ga je dan je 30-days challenge haken nog afmaken of ga je alleen afmaken waar je nog mee bezig was?
Haha oké. Dan eerst maar kleuren en daarna misschien opnieuw beginnen met hakenquote:Op maandag 8 september 2014 16:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ga de bestelling afmaken waar ik mee bezig was. De challenge haken maak ik niet af, want die heb ik onderbroken en dat telt niet vind ik. Misschien later nog zo`n challenge. Heb nog genoeg te haken tenslotte.
Leuk geworden!quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha vanavond wordt hem nog niet, eerst van die finelinerstiften kopen
En zou wel leuk zijn als er weer wat meer mensen meedoen ja ( en het volhouden)
[reclamepraatje]De vakanties zijn afgelopen, het is bijna herfst, dus ideaal om nu te beginnen [/reclamepraatje]
[..]
Ow haha dat is idd toevallig ja! Ff gekeken op de webshop van Bruna en ze hebben 5 boeken over Zentangles tekenen . Morgen toch naar de kapper, dus dan meteen maar ff bij de Bruna kijken
Owja, mocht dit topic zo dicht gaan, wil degene die het nieuwe deel opent (ik ga zo weg) mijn collage van mijn 30-days challenge in de OP zetten? Thnx! Zal hem voor de makkelijkheid hier nog ff neerzetten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |