Dat is idd wel een idee ja, zo kun je gewoon meedoen wanneer je er zin/tijd voor hebt. En als je dan ergens mee begint kun je het hier gewoon postenquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het een superidee, maar is het mss niet handiger om dit naar september of Oktober te verschuiven? Volgens mij is er dan meer tijd om te creatief bezig te zijn. Nu zitten de meeste mensen toch veel buiten of zijn op vakantie.
Brainstormen kan uiteraard, maar mss is het een leuk idee om iedereen zijn eigen te laten doen en dan wel hier de resultaten te posten? Zo kan het een mooie collectie gaan worden.
Ik wil best ook mee doen, maar dan liever in het najaar.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:07 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk topic. Ik ga er ook even over nadenken!
quote:
quote:
Dankjulliewel! Hopelijk gaan er veel mensen meedoen, nu of in de toekomstquote:
Inspiratie opdoen van allerlei andere 30-days challenges en daar een eigen (CRE) twist aan geven?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewel! Hopelijk gaan er veel mensen meedoen, nu of in de toekomst
Het moeilijkste eraan is nog bedenken wat te doen![]()
Beetje zoals het day-zero topic in LIF.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is idd wel een idee ja, zo kun je gewoon meedoen wanneer je er zin/tijd voor hebt. En als je dan ergens mee begint kun je het hier gewoon postenHet hoeft ook niet perse op de eerste dag van de maand te beginnen wat mij betreft, als het maar 30 dagen achter elkaar is.
Ja iddquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje zoals het day-zero topic in LIF.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:10 schreef DonnaRush het volgende:
Super leuk en ik ga je zeker volgen want ik wil ook eens gaan strijkkralen!
Dankjulliewelquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:32 schreef Moira. het volgende:
Oooh wat leuk![]()
Jammer dat ik geen strijkkralengebeuren in huis heb
Leuk! Hoop dat je snel meer rust hebt danquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef RenRen- het volgende:
Als ik meer rust heb, wil ik iedere dag een naaktmodel tekenen en zien of ik beter word. Misschien met ook kijken naar spieren etc
Heeft niet echt met creativiteit te maken hèquote:
Waar haal je iedere dag een naaktmodel vandaan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef RenRen- het volgende:
Als ik meer rust heb, wil ik iedere dag een naaktmodel tekenen en zien of ik beter word. Misschien met ook kijken naar spieren etc
Nee ik heb gewone kralen gebruikt. Ik heb de pot van vroeger ook bij mijn moeder thuis vandaan gehaald en had zelf ook nog allerlei losse zakjes. Heb nou alles gewoon in 1 grote plastic bak zitten, vis de kleuren er wel gewoon tussenuit die ik nodig hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef DonnaRush het volgende:
Ja Sylvana, ik droomde vroeger altijd van zo'n grote pot met strijkkralen maar op een of andere manier heb ik die nooit gekregen. Ik had wel gewone zakjes.
Op Pinterest zag ik idd zulke gave dingen dat ik het nu ook weer wil doen.
Goede reden om bij mn moeder de zolder overhoop te halen. Ik heb heel veel borden enzo.
Heb jij mini kralen gebruikt voor die minion of lijkt dat zo?
*Ik heb niet eens een strijkijzer
Foto's!quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar haal je iedere dag een naaktmodel vandaan?Of gewoon foto's gebruiken?
Naaktmodel tekenen is mij altijd wel bevallen, de vormen van het lichaam zijn veel fijner om te tekenen dan de vouwen van kleding
Thanks, ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Leuk! Hoop dat je snel meer rust hebt dan
Haha de boel van m'n eerste studiejaar wordt volgende week allemaal hierheen verhuisd, daar zitten een aantal conté/houtskool naaktmodellen tussenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Foto's!Het internet is eindeloos wat dat betreft... Soms kom je alleen ook rare shit tegen maar goed.
Ik vind kleding ook heel leuk, maar het lijf is gewoon zo enorm belangrijk
[..]
Thanks, ik eigenlijk ook.
Haha thnx! En de bruid was ook ff drama want was 2 rijen van onderen begonnen en toen kwam ik bovenaan 1 rij tekortquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk! Ondanks het grijze haar haha, mooi gelukt.
Sylvana pin jij ook pins van strijkkralen? Ik zou je dan graag volgen, als dat mag, zeg maar.
http://www.pinterest.com/sylvana1987quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk! Hoe kan ik je vinden? Of heb je een linkje?
Haha dankjewelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:23 schreef DonnaRush het volgende:
Ik volg je! Volgens mij vinden wij veel dezelfde dingen leuk haha. Al je borden zijn leuk!
Haha nee Twente hierquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:08 schreef DonnaRush het volgende:
Als je in Friesland woont en jij van die doosjes koopt, dan kom ik ze op kleur sorteren!
Oeh handig! Zal morgen eens kijken, dankjewelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef DonnaRush het volgende:
http://www.beekieforum.nl/vlokje/strijkkralen.htm
Op deze blog staan veel strijkkraal werkjes. Kan je zo na maken als er leuke tussen staan
Dankje en ja vind hem zelf ook erg leuk geworden. Wel met 2 platen moeten doen (was net te groot voor 1 plaat) maar gelukkig ging het goed met het aan elkaar strijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:59 schreef DonnaRush het volgende:
Awww, die is leuk! Lief matroeska'tje!
3x raden wat de postbode mij morgen gaat bezorgen?!
Online winkelen is niet goed voor mequote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:24 schreef DonnaRush het volgende:
Ja klopt, het scheelde ook maar 1 of 2 euro hoor, maar wat ik wilde was hier toevallig goedkoper en al een goede ervaring dus prima.
Jouw site heb ik ook gekeken, maar vond het aanbod niet zo geweldig haha.
de levertijd bij mij is 1-2 werkdagen, maar een uur na het bestellen was het al verzonden
Yay! Dus nu kun jij ook aan de slagquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:37 schreef DonnaRush het volgende:
Haha ja ben benieuwd! Ik heb m'n oude spulletjes gevonden op zolder bij moeders. Jippie!
Dankje! Ik laat dat sorteren maar achterwege, heb nu zoveel kleurtjesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:34 schreef DonnaRush het volgende:
Woeii!!! Mooie spulletjes.
Ik heb vandaag zo'n sorteerdoos gezocht, maar nergens 1 te vinden met meer dan 8 vakjes. Dus maar even verder zoeken. Heb online wel genoeg gevonden.
Mijn bestelling is ook al binnen. Ben al de hele dag druk aan het sorteren. Nu in plastic zakjes en dan hopelijk snel een paar doosjes vinden
*en een strijkijzer gekocht. Haha.
Xenos ook niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:34 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb vandaag zo'n sorteerdoos gezocht, maar nergens 1 te vinden met meer dan 8 vakjes.
http://www.gereedschapskoffer.nl/merk/35/raaco.html. Dit is een merk met veel opbergdozen in allerlei vormen en matenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:34 schreef DonnaRush het volgende:
Woeii!!! Mooie spulletjes.
Ik heb vandaag zo'n sorteerdoos gezocht, maar nergens 1 te vinden met meer dan 8 vakjes. Dus maar even verder zoeken. Heb online wel genoeg gevonden.
Hoi, nee je mag alles doen wat je wilt hoor! Heb je al wat in gedachten dan of nog niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
Hoi, ff vraagje, heeft dit topic alleen betrekking op mensen die strijkkralen-dingen maken?
Want ik moet van mezelf creatiever zijn (en de beginnende symptomen van een burn-out bestrijden) maar wilde dat in een iets andere hoek doen en dit topic leek me een goede stok achter de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb zojuist een haak en breiboek gekocht met in allebei enorme hoeveelheden steken die ik niet ken. Dus ik wil elke dag een andere steek haken en/of breien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoi, nee je mag alles doen wat je wilt hoor! Leuk hoor, heb je al wat in gedachten dan of nog niet?
Klinkt als een leuk idee, ik zou zeggen, doen!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb zojuist een haak en breiboek gekocht met in allebei enorme hoeveelheden steken die ik niet ken. Dus ik wil elke dag een andere steek haken en/of breien.
Uiteindelijk doel is dat ik een patroon wil kunnen haken en breien met meerderen en minderen enzo.
Haha oké. En idd, dassen heb je op een gegeven moment wel genoeg jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
De burn-out klachten zijn heel erg gekoppeld aan studie en werk, dus het is meer om met mijn hoofd ergens anders mee bezig te zijn.
In het verleden werkte haken en breien heel goed voor me om te ontspannen, maar hoeveel lange dassen heeft een mens nodig
Have fun en ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
Tof, morgen ga ik beginnen. Vanavond lekker neuzen in de nieuwe boeken.
Die overigens van de Action zijn.
Ik heb voor het haken gekozen nu eerst, dat vind ik het leukst, al wil ik ook nog wel goed leren breien.quote:
Haha dan ben je idd nog wel ff bezig jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb voor het haken gekozen nu eerst, dat vind ik het leukst, al wil ik ook nog wel goed leren breien.
Het boek heeft 98 patronen, dus het wordt een iets langere challenge dan 30 dagen haha.
Heb in elk geval stapels haakkatoen gevonden en mijn verzameling haaknaalden. Heb er al helemaal zin in.
Goed idee hoor, open hem maarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:30 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk Uccie!!
Misschien wordt het tijd voor een strijkkralen topic?
Er zijn vast meer die het doen die niet in dit topic komen en dan kunnen we hier weer meer over de 30 days challenge praten.
Gewoon een ideetje.
Ow haha daar heb ik zelfs als 1 van de laatsten nog in gepostquote:
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Dottey het volgende:
Wat een leuk idee.. eigenlijk doe ik mijn "challenge" elke maand weer opnieuw![]()
ik haak echt dagelijks, wat ik ook echt super tof vind om te doen. Ik denk dat ik daar wel iets leuk bij kan verzinnen wat ik 30 keer wil doen....
* Dottey zet der denkhoed op
Je foto doet het hier niet? Maar echt leuk dat je begonnen bent, veel succes!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
Dag 1:
Mijn allereerste vierkantje van een patroon.
[ afbeelding ]
Hij krult nog teveel en ergens kwam ik een steek tekort
Maar over 30 dgn zal het heus wel beter zijn
Nu even eten en dan misschien stiekem alvast aan de tweede beginnen
Nu doet hij het idd wel, leuk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet ie het doen, editten met een tablet werkt niet echt lekker
Haha ja dat is ook mijn idee hoor, gewoon meerdere challenges achter elkaar doen steeds!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:48 schreef Dottey het volgende:
Ik denk dat ik het leuker vind om verschillende 30 dagen te proberen.
Ik vind het eigenlijk leuk en haalbaar om elke dag een foto te maken van mijn voortuin![]()
Daar hebben wij een moestuin in. Even een leuke hoek zoeken vanwaar uit ik dat ga nemen.
Ook speel ik met de gedachten elke dag van 30 dagen een klusjes in huis te doen. Ik heb nog zoveel projectenTrap renoveren, meubels opknappen, woonkamer, gang en logeerkamer verbouwen
![]()
Wellicht dat ik gewoon meerdere keren een challenge aanga
Of tegelijkertijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook mijn idee hoor, gewoon meerdere challenges achter elkaar doen steeds!
Nee want ik heb juist vaak dat ik aan 101 dingen begin en niks afmaak. Dus moet juist leren om 1 ding tegelijk te doen en dat ook af te makenquote:
ja, maar die is maar 1 foto schieten en dan kan ik weer wat anders doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee want ik heb juist vaak dat ik aan 101 dingen begin en niks afmaak. Dus moet juist leren om 1 ding tegelijk te doen en dat ook af te maken
Dat moestuinfoto-project klinkt wel erg leuk!
Haha ja dat is waar, 1 foto per dag is niet zoveel moeite, als je het verder niet gaat bewerken ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, maar die is maar 1 foto schieten en dan kan ik weer wat anders doen
Dan kan je wel goed zien dat ik het gras nog moet maaien![]()
gewoon na dertig dagen in een filmpjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar, 1 foto per dag is niet zoveel moeite, als je het verder niet gaat bewerken ofzo.
Owja, gewoon net als wat ik in de OP heb staan dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
gewoon na dertig dagen in een filmpjedat moet te doen zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Owja, gewoon net als wat ik in de OP heb staan dus
Dan doe je het toch gewoon alleen dan zonder elke dag een foto? Maak je gewoon een beginfoto, een foto ergens halverwege de maand en een eindfoto? Elke dag een foto is natuurlijk wel leuker, maar met zoiets kan ik me voorstellen dat dat niet echt opschiet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik twijfel ook om mee te doen. Ik zou dan 30 dagen willen haken. Ik twijfel omdat ik mezelf zeer afvraag of het wel interessant is om 30 dagen er een foto van te maken, zoveel schiet ik niet op en ik heb er ook geen nieuw project voor, dan word het van iets waar ik al aan bezit ben.
Nouja, het gaat er meer om dat je het 30 dagen doet dan dat je er 30 dagen een foto van maaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:15 schreef Mvr.Poes het volgende:
Maar dan is t idee voorbij van de 30 dagen...
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:34 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik denk dat ik het toch ga doen. Sowieso omdat ik denk ik meer voortgang boek dan ik zelf denk en het leuk is om het proces en verwondering/bewondering over zaken vast te leggen.
Vanavond mijn eerste post!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |