Ik had er alleen maar wespen in zitten. Een egel in de tuin eet de slakken opquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
12 slakken in mijn bierval, Over schuimpjes gesproken.
Ik had een hele egel familie in de tuin. Zelfs die konden de hoeveelheid slakken niet aan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had er alleen maar wespen in zitten. Een egel in de tuin eet de slakken op
Dat lijkt me dan wat minder fijn.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Voxs het volgende:
Ik zie haar in de Cos. Even kijken.
Een reeks!
waarom doe je dat?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
12 slakken in mijn bierval, Over schuimpjes gesproken.
Vermakelijk leesvoer leverde het wel opquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]ik had echt geen idee dat het zo een probleem was...
Ik heb gehoord dat er ooit een paar huisdieren waren die 1200 mijl hebben gereisd om het baasje weer terug te vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vermakelijk leesvoer leverde het wel op
Dat zijn mooie verhalen. Katten doen dat ook vaak.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er ooit een paar huisdieren waren die 1200 mijl hebben gereist om het baasje weer terug te vinden.
hier lopen er ook rond hoor en nee, Frasier is geen terrorkat maar een echte knuffelkont.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zijn mooie verhalen. Katten doen dat ook vaak.
Nog zo iets leuks. Op de BBC was een doc over het gedrag van katten. Een wijk werd er bij betrokken. Alle katten kregen een cameraatje om en zo konden ze zien wat katten buitenhuis uitspookten.
Opmerkelijk was vooral: Katten werken vaak in ploegendienst om territoriumstrijd te voorkomen. Opperkat gaat bijvoorbeeld van 23.00 tot 4.00 naar buiten en daarna pas een andere kat .
Ook bleek de kat waarvan de eigenaars dachten dat hij geen vlieg kwaad deed, de grootste terrorkat van de buurt
Hier lopen er ook rondquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
hier lopen er ook rond hoor en nee, Frasier is geen terrorkat maar een echte knuffelkont.
Onze kat was snachts altijd buiten, ergens tussen December en Februari bleef ze snachts in de garage, en als het echt koud was en er lag meer dan een halve meter sneeuw kwam wilde die pas binnen blijven. Ze hield zelfs vreemde katten bij de vogeltjes in de tuin wegquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zijn mooie verhalen. Katten doen dat ook vaak.
Nog zo iets leuks. Op de BBC was een doc over het gedrag van katten. Een wijk werd er bij betrokken. Alle katten kregen een cameraatje om en zo konden ze zien wat katten buitenhuis uitspookten.
Opmerkelijk was vooral: Katten werken vaak in ploegendienst om territoriumstrijd te voorkomen. Opperkat gaat bijvoorbeeld van 23.00 tot 4.00 naar buiten en daarna pas een andere kat .
Ook bleek de kat waarvan de eigenaars dachten dat hij geen vlieg kwaad deed, de grootste terrorkat van de buurt
De kat in mijn ouderlijk huis vond alles best,tenzij er meer dan 4 man in het huis aanwezig waren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Onze kat was snachts altijd buiten, ergens tussen December en Februari bleef ze snachts in de garage, en als het echt koud was en er lag meer dan een halve meter sneeuw kwam wilde die pas binnen blijven. Ze hield zelfs vreemde katten bij de vogeltjes in de tuin weg
De huiskamer was mijn terretorium ( op 2 vierkante meter na net bij de kachel) en dat wist ze heel erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |