Ik zie ook uberhuapt niet wat die info toedoet..quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe dan niet of je dat niet weet.
jij kan het gewoon niet hebben dat ik je elke dag uitdis hier op fok. Peg homy, I ain't going anywhere.quote:
KFC zit ook op A4, Grunnquote:Op zondag 3 augustus 2014 08:32 schreef DuTank het volgende:
Maar sowieso, waar zit er eigenlijk nog meer een KFC dan in Amsterdam en ik gok, Rotterdam?
Ze maken wel vrij veel reclame op tv, maar ik zie nooit een KFC tokoIemand doet daar zijn werk volgens mij niet zo goed..
Smaakt naar echte (crispy) kipquote:Op zondag 3 augustus 2014 09:22 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb nog nooit KFC gegeten. Waar proeft dat naar? Zelfde als BK en MCD? Want dat proeft gewoon exact hetzelfde.
In Rotterdam meerderen idd. In Barendrecht zit er ook eentje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:32 schreef DuTank het volgende:
Maar sowieso, waar zit er eigenlijk nog meer een KFC dan in Amsterdam en ik gok, Rotterdam?
Ze maken wel vrij veel reclame op tv, maar ik zie nooit een KFC tokoIemand doet daar zijn werk volgens mij niet zo goed..
Middelburg 😳quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:32 schreef DuTank het volgende:
Maccie ook franchisequote:Op zondag 3 augustus 2014 10:33 schreef CookieSlikker het volgende:
Franchise is het KFC probleem. Niemand wil kennelijk zo'n tent opzetten.
Ze moeten eigen restaurants maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |