SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Nee jo zit zoveel gif in dat spul dat je er kanker van krijgt waardoor je weer afvalt.quote:
Als professioneel atleet eet ik waarschijnlijk 3x zoveel vergeleken de gemiddelde persoon en ik ben model. Dus deze reactie van jou is bullshit. Het gaat om de kwaliteit eten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:26 schreef RetRy32 het volgende:
Mensen overdrijven echt met fast-food, en hoe is het gerelateerd aan obesitas?
Je wordt dik van veel eten.
Nee, als professioneel atleet verbrand je ook 3 keer zoveel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:07 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Als professioneel atleet eet ik waarschijnlijk 3x zoveel vergeleken de gemiddelde persoon en ik ben model. Dus deze reactie van jou is bullshit. Het gaat om de kwaliteit eten.
Overigens heb ik je uitgedisd, want de kwantiteit is niet de factor. Dus stop jij maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, als professioneel atleet verbrand je ook 3 keer zoveel.
Overigens weet ik dat je een kut troll bent, dus stop maar weer.
uitgedisdquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:11 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Overigens heb ik je uitgedisd, want de kwantiteit is niet de factor. Dus stop jij maar.
Het gaat om de hoeveelheid calorieën die naar binnen gaan en verbrand worden, dus weldegelijk kwantiteit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:11 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Overigens heb ik je uitgedisd, want de kwantiteit is niet de factor. Dus stop jij maar.
De hoeveelheid calorieen, ja. Dat is de kwaliteit van het eten, niet de kwantiteit. Door dat soort gedachtes zie je pubermeiden de dag doorkomen met twee zakken chips. Achja.. zolang het maar niet teveel is, dan is alles in orde toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het gaat om de hoeveelheid calorieën die naar binnen gaan en verbrand worden, dus weldegelijk kwantiteit.
Uiteraard heeft je lichaam 10x zoveel aan eiwitten als aan glucose koolhydraten, maar dat is niet obesitas of gewicht gerelateerd.
Maar waarom ga je zo lang door met dit troll account?
Calorieën = een kwantiteit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:18 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
De hoeveelheid calorieen, ja. Dat is de kwaliteit van het eten, niet de kwantiteit.
Dat het lichaam van een pubermeisje heel anders werkt dan het lichaam van een vrouw van vijftig laten we maar even buiten beschouwing.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:18 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
De hoeveelheid calorieen, ja. Dat is de kwaliteit van het eten, niet de kwantiteit. Door dat soort gedachtes zie je pubermeiden de dag doorkomen met twee zakken chips. Achja.. zolang het maar niet teveel is, dan is alles in orde toch?
johhquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat het lichaam van een pubermeisje heel anders werkt dan het lichaam van een vrouw van vijftig laten we maar even buiten beschouwing.
Niet happen op deze troll.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe dan niet of je dat niet weet.
Ik zie ook uberhuapt niet wat die info toedoet..quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe dan niet of je dat niet weet.
jij kan het gewoon niet hebben dat ik je elke dag uitdis hier op fok. Peg homy, I ain't going anywhere.quote:
KFC zit ook op A4, Grunnquote:Op zondag 3 augustus 2014 08:32 schreef DuTank het volgende:
Maar sowieso, waar zit er eigenlijk nog meer een KFC dan in Amsterdam en ik gok, Rotterdam?
Ze maken wel vrij veel reclame op tv, maar ik zie nooit een KFC tokoIemand doet daar zijn werk volgens mij niet zo goed..
Smaakt naar echte (crispy) kipquote:Op zondag 3 augustus 2014 09:22 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb nog nooit KFC gegeten. Waar proeft dat naar? Zelfde als BK en MCD? Want dat proeft gewoon exact hetzelfde.
In Rotterdam meerderen idd. In Barendrecht zit er ook eentje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:32 schreef DuTank het volgende:
Maar sowieso, waar zit er eigenlijk nog meer een KFC dan in Amsterdam en ik gok, Rotterdam?
Ze maken wel vrij veel reclame op tv, maar ik zie nooit een KFC tokoIemand doet daar zijn werk volgens mij niet zo goed..
Middelburg 😳quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:32 schreef DuTank het volgende:
Maccie ook franchisequote:Op zondag 3 augustus 2014 10:33 schreef CookieSlikker het volgende:
Franchise is het KFC probleem. Niemand wil kennelijk zo'n tent opzetten.
Ze moeten eigen restaurants maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |