Nee zat vandaag tussen de bandjes dus die is er wel uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, die waren er genoeg vanavond
Om maar met wat luchtigs te komen: Heb je nog baby baby yeah in je hoofd?
het was gelukkig geen dagelijkse zweer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij kwam ik met dagelijkse sfeer. Dit om misverstanden te voorkomen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer dat het gifje niet langer duurt en je ziet dat de vuilniswagen gewoon doorrijdt.
1. Mooi zoquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet ongerust hoor.
[..]
Als je geen homofoob bent zorgt Burner er wel voor dat je dat alsnog wordt
[..]
Could have fooled me
Wat is liefde?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Goedenavond!
Hoe is het met de liefde?
Nr 2. Heb ik ook wel eens last van....quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
1. Mooi zopak van mijn hart
2.Ik kan blijkbaar niet duidelijk maken wat ik bedoelde..dus begin ik er niet meer aan
3: Mooi zoen tja..Burner is een echte vriend dus dat ik me er in meng is niet zo verwonderlijk.
Dat is geen liefde maar sex.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het gaat alleen maar om pompen en versoppen.
Eeuhm, je had toch een beginnende romance?quote:
Ik hoop maar dat elke vrouw dat wel eens heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nr 2. Heb ik ook wel eens last van....
haha Ik ervaar het nu ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nr 2. Heb ik ook wel eens last van....
Volgens mij wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat elke vrouw dat wel eens heeft.
Welkom in de wereld van ons vrouwvolk.quote:
Ik heb een sex buddy, de naam zegt dus al genoeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, je had toch een beginnende romance?Als je de seks daarvan aftrekt, is dat wat overblijft liefde.
Dat wil je juist.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en nu ga je me weer op de vingers tikken dat ik deze wel erg regelmatig post.
Laatste keer dat ik keek had ik tieten en een kontquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
n
[..]
Volgens mij wel.
[..]
Welkom in de wereld van ons vrouwvolk.
Klopt maar misschien wel een beetje vreemd in de wereld dat je je punt niet overkrijgt op het manvolk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek had ik tieten en een kontDus geheel wereldvreemd ben ik ook weer niet
Ah, ik had alleen meegekregen dat er gecopuleerd werd en wist niet dat het daar ook bij blijft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb een sex buddy, de naam zegt dus al genoeg.
Horen daar ook veel gebaren bij?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Teveel gedachten om samen te vatten in woorden.
Mooi kort omschreven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Juist ja..chaostheorie is er niets bijquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er vind ook communicatie plaats.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ik had alleen meegekregen dat er gecopuleerd werd en wist niet dat het daar ook bij blijft.
Hoezo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:43 schreef hugecooll het volgende:
Shit hey, ik kan jullie ook niet even alleen laten he
Dat eerste deel is trouwens 'in principe' wel zo. Stieren staan stijf hihiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm okay. Laten we het tot je nee beperken. ....
Samengevat, als een heteroman zin heeft kan hij net zo goed een man achterlangs pakken want geen verschil en als een homoman zin heeft is een vrouw geen optie.
Helder verhaal.
Want homo's zijn vaak de sterkeren binnen een samenlevingquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar heeft ook geen nut. Hetero's willen neuken, neuken, neuken, voortplanten. In de dierenwereld (daar komen we vandaan) zijn homo's net de sterke dieren die de vrouwtjes en kinderen kunnen beschermen van de buitenstaanders.
Oh joh, dat is alweer voorbij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gelijk hele discussie over homoshit
Hoofdpijn ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Veel plezier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ff stukje teruggelezen in het vorige deel toch
Klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar ik heb al gepost dus dat pleziertje is al voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |